Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga torsdag 10 desember 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Felix har vært god i dag. Synd han ikke får bedre treff der.

Comment

Bare å si god natt om de siste minuttene der.

Comment

Og for å understreke det hele putter RBK på Lerkendal.

Comment

Også scorer RBK på overtid

Comment

Rosenborg scorer på overtid i Mjøndalen også, nei nå er det mørkt. Bare å logge av før jeg skriver noe dumt.

Comment

Ja, ja Viking er sterke på hjemmebane. U er tross alt bra.
              Oldrup og Felix er ikke helt i form og rytme enda. Men vi ser potensiale her når laget er skikkelig på

Comment

Taktisk blunder av Fagermo her. Vi har kontroll, men inviterer de inn i kampen. Og har ikke Fagermo gitt noe beskjed til gutta, så er det et godt eksempel det psykiske igjen. Nærmer vi oss noe så klapper vi sammen som korthus.
                VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                  Taktisk blunder av Fagermo her. Vi har kontroll, men inviterer de inn i kampen. Og har ikke Fagermo gitt noe beskjed til gutta, så er det et godt eksempel det psykiske igjen. Nærmer vi oss noe så klapper vi sammen som korthus.
                  Tja. Gutta var sluttkjørt og orka ikke mer. Hva skulle Fagermo gjort med det (annet en ev. å bytte mer og tidligere).

Comment

slikt skjer
                    vi gjør nok en gang en god kamp mot et godt lag
                    vi presterer stadig bedre
                    jeg er stolt og glad
                    Heia Enga

Comment

Den bronsen skal vi bare ha. Hvis vi roter bort dette med å gi bort en to måls ledelse iløpet av de siste 8 minuttene mot Viking samt at vi ikke klarer å slå Start i siste runde. Nei da fortjener vi ikke den bronsen. Og da blir jeg faktisk jævli skuffa. Verste var at jeg tenkte tanken når jeg så på Rosenborg - Mjøndalen og det var 0-0 og 1-2 i Stavanger at det ville vært typisk at nå som bronsen var halvveis i lomma så ville vi ende opp mef 2-2 samt at Rosenborg ville til slutt vinne. Dessverre fikk jeg rett og ingenting er sikkert før siste kamp er spilt.

Comment

Vi slår Start da kan ingen ta oss igjen og da hjelper vi Mjøndalen forbi dem. Fin slutt på sesongen det.

Comment

Jeg har ikke nerver til dette. 12 dager til neste kamp. Med seier da tar vi medalje. Uavgjort holder kanskje - sannsynligvis ikke med den sedvanlige trønderflaksen.

Siste kampen er mot et desperat Start som må vinne for å kanskje sikre plassen. Vi må vinne for å ta medalje... Aner jeg en gedigen skuffelse, eller aner jeg glede og fest??

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
                            slikt skjer
                            vi gjør nok en gang en god kamp mot et godt lag
                            vi presterer stadig bedre
                            jeg er stolt og glad
                            Heia Enga
                            Enig, Viking har vært gode i høst og trodde før kamp vi skulle tape denne.

Comment

Uansett resultat 22. desember... Dette har vært en god sesong. Jeg er stolt. Enga er tilbake!

Comment

4 plass er Europa!
                                Elsker Bergen By

Comment

Working...
                                X