Originally posted by FrankO
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Norsk fotball tilbake til TV2 (ifølge VG)
Collapse
X
-
Veldig spent på prisen. Det finnes en grense på hvor mye folk er villig til å betale for tippeliga, og kjenner jeg tv2 rett legger de seg i smertesonen der et sted. Jeg syns tippeliga burde ligge på et sted mellom 100-200kr mnd. Jeg er en av mange som kun trenger en 90 minutters sending av kamp uten alt vissvasset til såkalte eksperter før og etter sending.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by Madaxe View PostVeldig spent på prisen. Det finnes en grense på hvor mye folk er villig til å betale for tippeliga, og kjenner jeg tv2 rett legger de seg i smertesonen der et sted. Jeg syns tippeliga burde ligge på et sted mellom 100-200kr mnd. Jeg er en av mange som kun trenger en 90 minutters sending av kamp uten alt vissvasset til såkalte eksperter før og etter sending.
Dplay+ Sport ligger akkurat nå på 159 kr pr måned uten bindingstid. Siden TV2 har betalt mer enn dagens avtale så lukter det hopp. Om det holder seg under din 200-grense er nok tvilsomt. Men hvis du bare tenger en kamp her og der så blir det jo ikke totalprisen all verden...
Comment
-
Originally posted by hmchrist View PostSynes Eurosport har gjort en super jobb med Eliteserien (og OBOS).
Når TV2 visste at Eliteserien var et utgående produkt ble kvaliteten sterkt redusert og prisen var usmakelig. Håper ikke Eurosport gjør det samme de to neste årene.
Har noen savna Jesper Mathisen, Mini, Ivar Hoff, Davy Wathne og Julie Strømsvåg?VAR, nei takk!
Comment
Comment