Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norsk fotball tilbake til TV2 (ifølge VG)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Dere vil ha folk som ikke gjør noe annet enn å beskrive det du akkurat har sett? Som har lest statistikken, men ikke vet hva soneforsvar er? Dere om det!

Jeg så Man United mot Leeds i går, og Alsaker kommenterte (den manglende) forsvarslinja til Leeds. Semb (?) kommentere umiddelbart at de skal ikke ha en linje fordi de spiller mann mot mann i forsvar.

Sånne kommentatorer vil jeg ha. Folk som kjenner spillerne og taktikken til klubbene de kommenterer. Som gjør at jeg får informasjon om ting jeg ikke automatisk ser selv.
    Helt enig og en god presisering. Kommentatorer som ser og forstår. Gi folket en bedre forståelse av kunsten fotball.

Comment

Veldig spent på prisen. Det finnes en grense på hvor mye folk er villig til å betale for tippeliga, og kjenner jeg tv2 rett legger de seg i smertesonen der et sted. Jeg syns tippeliga burde ligge på et sted mellom 100-200kr mnd. Jeg er en av mange som kun trenger en 90 minutters sending av kamp uten alt vissvasset til såkalte eksperter før og etter sending.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
        Veldig spent på prisen. Det finnes en grense på hvor mye folk er villig til å betale for tippeliga, og kjenner jeg tv2 rett legger de seg i smertesonen der et sted. Jeg syns tippeliga burde ligge på et sted mellom 100-200kr mnd. Jeg er en av mange som kun trenger en 90 minutters sending av kamp uten alt vissvasset til såkalte eksperter før og etter sending.
        For å være litt navlebeskuende: prisen for oss kan bli ganske lav. I fjor med sesogkort og mange bortekamper på såkalt åpen kanal så tror jeg at jeg hadde abonnement på EurosportPlayer i 3 måneder eller noe (betalte, sa opp, betalte igjen, sa opp osv).
        Dplay+ Sport ligger akkurat nå på 159 kr pr måned uten bindingstid. Siden TV2 har betalt mer enn dagens avtale så lukter det hopp. Om det holder seg under din 200-grense er nok tvilsomt. Men hvis du bare tenger en kamp her og der så blir det jo ikke totalprisen all verden...

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
          Synes Eurosport har gjort en super jobb med Eliteserien (og OBOS).
          Når TV2 visste at Eliteserien var et utgående produkt ble kvaliteten sterkt redusert og prisen var usmakelig. Håper ikke Eurosport gjør det samme de to neste årene.
          Har noen savna Jesper Mathisen, Mini, Ivar Hoff, Davy Wathne og Julie Strømsvåg?
          Akkurat det TV2 igjen har gjort med Premier League. I alle fall med prisen. Det andre blir nok redusert kommende sesong også.
          VAR, nei takk!

Comment

Working...
          X