Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Start bittelille julaften kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi er bare 26p og 53 plussmål bak 1. plassen. Det henter vi lett inn i vinterpausen.

Comment

Originally posted by Grim View Post
      Vi er bare 26p og 53 plussmål bak 1. plassen. Det henter vi lett inn i vinterpausen.
      Hehe...tror faktisk det er mulig. Glimt mister vel et par spillere. Og Fagermo har noen måneder på seg til å bygge videre.
      Skal bli artig å følge Enga videre nå.

Comment

Mentalt sliten. Slitsomt år. Slitsom sesong. At vi kroner denne sesongen med bronse er enormt. Gratulerer til alle sammen.

Men kjenner jeg er litt trist for at jeg ble «frarøvet» denne siste kampen. Hvis det stemte det Vålerenga sa for en ukes tid siden, at sesongkortholdere for 2021 hadde mulighet til å få billett til denne kampen, så er det bare trist.

Det er mange av oss som har hatt sesongkort i over ett år, et kort som nesten har overlevd en pandemi, og har kun vært på en kamp en gang. Og så er det noen få folk som har hatt sesongkort for 2021 i ett kvarter, sikkert noen som ikke hadde kort i år også, som fikk være på denne kampen og fikk se gutta få medalje.

VAR, nei takk!

Comment

Klarer ikke i min villeste fantasi se for meg at Glimt (eller noen andre) gjenskaper den prestasjonen de leverte i år.

Vi er ett poeng foran sølvet i 2019 og 6 poeng bak gullet i 2017. Så vi er «oppi der».

Men, grattis med bronse til alle Vålerengafamilien!

Comment

Det kommer ikke til å skje på lenge at noen tar 81 poeng av 90 mulige Så vi behøver ikke bli veldig mye bedre før vi er med i kampen om gullet

Uansett: DIGG med medalje! Hadde ikke forventet det i det hele tatt før sesongen.
            ALLE GUTTA!

Comment

Ikke ofte man kan si dette, men kos dere med Jesper! (Han ser litt rød ut)

https://www.tv2.no/v/1620986/

Comment

Det var sikkert ikke det at Aron var litt lat på jobbing hjemover, men heller det at Zeta ville ha inn Shala.
                Dagens detta
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                X