Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Septiktank View Post

Noen ganger lønner det seg å lese hele artikkelen ja. Så bare på denne jeg;

ELITESERIENS BESTE BANE

Slik er snittpoengene (5 er toppkarakter) i eliteseriekapteinenes vurdering av banene fra 2012–2020:

1. Intility Arena – 4,19 (kunstgress)

2. Lerkendal – 4,14 (gress)

3. Åråsen – 3,86 (gress)
    Jeg skjønte ikke den jeg heller. Hvordan kan vi ha høyest snitt uten å vinne kåringen en eneste gang?

Comment

Originally posted by Grim View Post

Jeg skjønte ikke den jeg heller. Hvordan kan vi ha høyest snitt uten å vinne kåringen en eneste gang?
      Det skyldes NFFs statutter der det står: for å styrke og bevare RBKs posisjon som et lokomotiv i norsk fotball må laget favoriseres om det ikke foreligger særlig alvorlig grunn til å fravike favoriseringen. Dette inkluderer men er ikke begrenset til: fast hjemmekamp 16. mai, tildeling av straffespark i tvilstilfeller og positiv medieomtale som vinner av kåringer.
      Her er det aller siste ledd som trer i kraft.

Fra spøk til alvor så tror jeg Eurosport var litt heldige med omtalen av saken Lerkendal og Intility kåret til Norges beste - Eurosport der var rosenborg klart foran oss på herresida mens vi var suverene på damesiden. Jeg tipper et lyst hode slo sammen kjønnene og tildelte oss seieren mens et annet hode skrev at rbk vant for trejde år på rad.

Comment

VIF er Joachim Jonssons gullfavoritt akkurat nå:
        https://www.eurosport.no/fotball/joa...5d6boke-bloCnE

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Med andre ord vi kan vel forvente oss 7. Plassen vår da...

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Med andre ord vi kan vel forvente oss 7. Plassen vår da...
            VIF må tåle å ha litt forventninger. Vi har et utrolig spennende lag på gang nå og vi har Fagermo.

Comment

VIF må tåle å ha litt forventninger. Vi har et utrolig spennende lag på gang nå og vi har Fagermo.
              Vi har en veldig god start11 på gang, men troppen er ikke spesielt sterkt. Vi har vel en back-up med ES erfaring (Felix), resten er uprøvd. Mange kamper og mye usikkerhet dersom vi skal tåle både 30 kamper i ES pluss cup og E-cupen. Det kan bli tøft om vi ikke får inn noen flere med tyngde.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Vi har en veldig god start11 på gang, men troppen er ikke spesielt sterkt. Vi har vel en back-up med ES erfaring (Felix), resten er uprøvd. Mange kamper og mye usikkerhet dersom vi skal tåle både 30 kamper i ES pluss cup og E-cupen. Det kan bli tøft om vi ikke får inn noen flere med tyngde.
                Ja, det er så klart et usikkerhetsmoment med så mange unge og lokale spillere. Men forventer at klubben signerer ihvertfall to spillere til.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Må ikke glemme Amin Nouri han er her vel fortsatt!

Comment

Originally posted by donny View Post

Må ikke glemme Amin Nouri han er her vel fortsatt!
                    Ja, spent å se om han er inne i varmen igjen.

Comment

Ja, spent å se om han er inne i varmen igjen.
                      Det trenger du ikke spenne deg mye for. Finnes ikke en sjanse i havet om at han er med i kamptropper framover.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Det trenger du ikke spenne deg mye for. Finnes ikke en sjanse i havet om at han er med i kamptropper framover.
                        Blir overrasket om det skjer, men vi får vel svar på hvem som er back-up på backene når treningskampene begynner.
                        Vi kan jo ikke bare ha to backer i troppen.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Hvorfor ikke? Hvis han innfinner seg med at han ikke er førstevalg, så er han jo en trygg spiller å ha i en ung tropp. Med mindre han selv vil ut, så ser jeg ikke noen grunn i å kaste han på dør.

Comment

Dette er nok kun for å få klikk.

Jeg er litt bekymret for at stallen vår er såpass tynn. Forhåpentligvis får vi langt flere kamper enn i fjor og vi har ikke mye bredde. Førsteelleveren er god, men Layouni har spilt lite fotball de siste par årene så det er vanskelig å si hvordan det eventuelt styrker oss.

Vi får nok 1-2 mann til inn, men det føles fremdeles ganske sårbart for skader og andre fravær. Vi mistet sannsynligvis Dønnum og/eller Osame i sommer og erstatter skulle ideelt sett blitt hentet nå.

Comment

Alt for tidlig å prate om gull. Og kanskje alt for tidlig å drømme om gull også.

Men Bodø/Glimt kommer ikke til å gjenskape 2020. Spesielt ikke uten Hauge og Zinckernagel. Og Junker er vel ikke spesielt fornøyd med å overvintre oppe hos torskecowboyene. Molde har definitivt sett bedre ut tidligere år og jeg har ikke helt tro på Hareide i RBK heller.

Jeg tror ikke på gull, men vi bør ta medalje. Vi er et av fire lag som er en liten miniliga på toppen. Der Brann, Viking, Odd og de andre ikke helt når opp.

Men vi trenger et par mann til inn.

Comment

Kanskje litt optimistisk mtp kulda, men har noen vært å sett på treningsøktene?

Comment

Working...
                                X