Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klubben i mitt hjerte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klubben i mitt hjerte

Gratulerer, folkens!

Over 11.000 ganger har noen klart å klikke på knotten som gjør at Vålerenga Fotball er "Klubben i mitt hjerte" i sin klasse. Dermed har de vunnet hele 50.000,- kroner. Sammen med de friske Fredriksen-millionene har Vålerenga Fotball nå 60.050.000,- å shoppe for. Fett!

Vålerengen IF, som gir et fantastisk tilbud til store deler byens barn og unge, deltok i en mer prestisjetung klasse enn Vålerenga Fotball. Her var nemlig hovedpremien 100.000,- kroner. Men, de nådde dessverre ikke opp med sine 900 stemmer.

Jeg håper litt mer enn 900 av de 11.000 gidder å tenke på bredden ved neste korsvei...

Re: Klubben i mitt hjerte

Nå var det vel VIF Fotball (bredde) som vant utstyr til en verdi av 50 000, og ikke kontanter til VIF Fotball Elite?

ps

At foreninga ikke dukker opp når man søker "Vålerenga" men på "Vålerengens" har nok litt å si, men enig, neste år bør alle som gir VIF Fotball en stemme også gi en stemme til Vålerengens I.F.

Comment

Sitat: Den lø, 17 november 2007 21:23 skrev Underberger jr.:

> Nå var det vel VIF Fotball (bredde) som vant utstyr til en verdi av 50 000, og ikke kontanter til VIF Fotball Elite?

Ja, vi får håpe du har rett i det

Comment

Vi vant prisen,ingen bombe da men.

Kæsj comming in!
        Framtiden er lys.

Comment

Tror jeg stemte rundt 10-15 ganger jeg hehe,får ny IP vær gang jeg restarter så da var det bare og kjøre på
          Året Rundt Med Vålerenga

Comment

Sitat: Den ma, 19 november 2007 15:30 skrev John:

> Tror jeg stemte rundt 10-15 ganger jeg hehe,får ny IP vær gang jeg restarter så da var det bare og kjøre på

---------------------------------------------------------------

samma her, stemte ca 200 ganger ALT FOR ENGA veit du

Ære Være Vål`Enga

Comment

Working...
            X