Dette har vært litt trist. Altfor mye bakover og på tvers, for svakt duellspill. Men det er jo ikke alltid så lett å lese mye av treningskamper
Men det er noe jeg synes de bør ta tak i, i perioder må VIF tvinge seg til å spille mer fremoverrettet
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Treningskamper 2021
Collapse
X
-
Snakket igjen med redaksjonen. De beklager sterkt og sier at personen som hadde ansvar for å sende kampen hadde glemt dette. Blir visst for vanskelig å gjøre noe med dette nå.
Leave a comment:
-
Andre halvdel av omgangen var for dårlig. VIF tapte altfor mange situasjoner, de blå virket mer junior enn Jerv. Det offensive blir sikkert meget bra, men kanskje litt urolig for det defensive og presset på motstander. kanskje Oldrup bør inn
Leave a comment:
-
Originally posted by Pete View PostVanskelig omgang å vurdere, typisk treningskamp med litt av og på tempo. Ikke lett å bli så mye klokere av spillere og posisjoner der ute. Vi leder men i mine øyne ingen solid omgang (om jeg ikke tar fullstendig feil av Jerv).
Leave a comment:
-
Vanskelig omgang å vurdere, typisk treningskamp med litt av og på tempo. Ikke lett å bli så mye klokere av spillere og posisjoner der ute. Vi leder men i mine øyne ingen solid omgang (om jeg ikke tar fullstendig feil av Jerv).
Leave a comment:
-
2-1 forresten, innlegg fra kant, Sam litt på etterskudd ute på kant, litt svakt av både Borch og Tollås der, men en god prestasjon av Jerv.
Leave a comment:
-
Snakket med tips i Aft posten, de skulle prøve å finne ut av hvorfor de ikke sender
Leave a comment:
-
Ja, kjøpte meg motvillig vg+ nå jeg også, og etter å ha logget ut og inn noen ganger funket kampen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg ser på VG+.
Amor legger inn fra v. kant, mot Aron som står alene på 5m men bommer på ballen
Edit: 2-0, Amor
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: