Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I år så tar vi alt!
    Blått og godt nyttår!

Comment

2 spillere i start 11ern som ikke har vært på juniorlaget vårt, er det korrekt?

Comment

Dett var faktisk en treningskamp det var morsomt å se.

Comment

Det var stor forskjell på Klaesson og Haug i dag gitt ;-)...

Comment

Men hadde vi lov til å spille denne kampen mtp corona-restriksjonene?

Comment

Originally posted by Grim View Post
              Men hadde vi lov til å spille denne kampen mtp corona-restriksjonene?
              Kan vel kanskje se ut som om dette var den eneste treningskampen som blir spilt på en stund.... Også får Molde lov, siden de er i europa. Litt dritt å måtte bruke første runde, mot nettopp molde som oppkjøring!

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                Dett var faktisk en treningskamp det var morsomt å se.
                Enig. Synes vi spiller bra, og at de unge viser bra nivå!!
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Nesten to gode ellvere i dag,
                  synes fortsatt at Dønnum kan slippe ballen oftere. Men bedring der også

Comment

Nå blir det spennende å se hva som skjer med neste treningskamp. Pr. dags dato er den vel avlyst, men regjeringen er jo kjent for å gjøre kuvendinger før. (Vinmonopolet)
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vinmonopolet har nok større innvirkning på folk enn toppfotball dessverre. Nå er jo smittetalla i Oslo på full fart oppover igjen så jeg har vanskelig for å se at det skjer noe før om 4-6 uker. Håpet er jo vi kan spille treningskamper andre steder i landet da.

Comment

Må si unggutta klarte seg gjennomgående veldig bra! Mye bra spill og ok tempo/pasningsspill til å være første treningskamp. Virker som om gutta er bra i rute.
                        En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Ikke sett scoringene fra treningskampen før nå i dag.

Kristoffer Tokstad bør jo bli nominert til Oscar for beste mannlige skuespillerprestasjon ved straffesituasjonen.
                          Vår keeper Haug trekker seg unna situasjonen nettopp for å unngå å felle spilleren, men Tokstad benytter anledningen til å legge inn et "dramatisk" svalestup selv om kontakten der er minimal (om noen kontakt i det hele tatt).
                          Hadde dette vært tellende kamp, så ville det vært en utrolig sur måte å miste to poeng på.

Men om noen år, så har vi kanskje VAR i Eliteserien. Da vil man i hvert fall unngå sånne straffe-gaver som Godset fikk der.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                            Ikke sett scoringene fra treningskampen før nå i dag.

Kristoffer Tokstad bør jo bli nominert til Oscar for beste mannlige skuespillerprestasjon ved straffesituasjonen.
                            Vår keeper Haug trekker seg unna situasjonen nettopp for å unngå å felle spilleren, men Tokstad benytter anledningen til å legge inn et "dramatisk" svalestup selv om kontakten der er minimal (om noen kontakt i det hele tatt).
                            Hadde dette vært tellende kamp, så ville det vært en utrolig sur måte å miste to poeng på.

Men om noen år, så har vi kanskje VAR i Eliteserien. Da vil man i hvert fall unngå sånne straffe-gaver som Godset fikk der.
                            Rykker heller ned med 5-0 tap hjemme mot Mjøndalen enn å få VAR til eliteserien...

Comment

Tror straffesituasjonen som omtales her var nyttig erfaring for begge lag. Godset er helt avhengig av å filme seg til en del straffer i år, særlig i jevne kamper. Da må de jo øve på det i treningskamper selvsagt. Vi må prøve å unngå at vi får straffe mot oss pga filming og halv blinde dommere og da vil jeg tro Haug lært mye av situasjonen uten at det hadde noen praktisk betydning for oss.

Over til selve kampen så gledet jeg meg over mange ting. Jeg synes Felix og Dønnum var veldig bra. Bjørdal var det og, men det forventer man i større grad. Jeg synes Dønnum lyktes med mange pasninger og driblinger, selv om avslutningene hans ikke satt helt. Ørnen og Amor fikk ikke alt til å stemme, men det må vi tro at kommer. Jeg synes Nouri var skremmende svak så jeg ble mer usikker på hvor godt alternativ han er som back up, men det kan jo tenkes at han også var litt rusten.

Lagmessig synes jeg samspillet og særlig hvordan vi har ro med ballen defensivt og spiller oss ut av press var meget bra, jeg synes også ofte vi kombinerte godt og var direkte offensivt. Så alt i alt synes jeg dette var positivt til å være første treningskamp. Fortsetter vi med å være like gode på å spille oss ut av forsvar og presise og direkte i angrep tror jeg det blir en morsom sesong. Jeg er ikke bekymra for at ørnen ikke vil være klar når han lukter sagmugg. Layoni viste mye fart og gode bevegelser selv om touchen ikke alltid satt helt og avslutningene kunne vært bedre.

Nå glemte jeg helt de yngste da. Gøy med mål til Jatta, tror det er lurt å omskolere han til kant gitt den troppen vi har, selv om han nok er mer naturlig spiss. Og en imponerende forestilling av Sakarias Opsahl, han tror jeg kan bidra mye for oss i år. Jeg har sett Osame bedre, men tror han er i rute.
                              Last edited by bohem33; 22.02.2021, 14:34.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                                Tror straffesituasjonen som omtales her var nyttig erfaring for begge lag. Godset er helt avhengig av å filme seg til en del straffer i år særlig i jevne kamper, og da må de jo øve på det i treningskamper selvsagt.
                                Øve på filming, ja Huff, helt tragisk å se den situasjonen. Dommeren står jo ganske godt plassert også.

Comment

Working...
                                X