Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Caanradi View Post
    39 min: 1-0 Näsberg. Heading undersiden av tverrligger samtidig som keeper får en hånd på ballen. Men vanskelig å se om den egentlig var inne.
    Dommer’n dømmer

Comment

Direktesport stoppa helt opp for meg på 61:58.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Er det flere som sliter med sendinga nå, eller er det bare jeg?

Bruker Avisa Oslo

Hos meg stoppa den på 62:07

Comment

VG+ funker

Comment

Takk, da har jeg ordna meg det for en uke. Fungerer utmerket

I samme sekund begynte det å fungere på Direktesport.

Comment

Tollås scorer på corner. Målgivende fra høyreback Felix.

Comment

78 min: 2-0 Tollås. Hjørnespark og heading. DEN var i hvert fall inne

Comment

Noe upresist og noen fler balltap fra ungdommene som kom inn på midtbanen, men har på ingen måte gjort seg bort - tvert i mot.

Comment

Vært mange bytter nå. Kampen bærer litt preg av det. Hele Engas midtbane byttet ut bl.a. En del tekniske fine detaljer, men stort sett lite sluttprodukt.

Comment

Skålevik hadde en stor sjanse for Sarpsborg etter 72 min. Skøyt høyt over alene med keeper fra 7-8 m. Ellers har de ikke hatt så mye å by på.

Comment

Men der fikk Skålevik målet sitt i siste minuttet etter corner. Enga vant 2-1.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                          Tollås scorer på corner. Målgivende fra høyreback Felix.
                          Det var vel corner nr 2 fra Felix som gikk som assist i mål. Vi har vært gode på dødballer i dag.

Comment

God jobbing og mye høyt forsvars-press fra Enga, men savner mer struktur fremover. Noen tendenser offensivt, men skuffende lite sluttprodukt når vi har spillere som Layouni, Bjørdal, Christensen, Dønnum og Ørnen. Litt rart at to forsvarsspillere står bak begge målene våre. Men første treningskamp og etter hvert mange bytter. Bedrer seg nok...

Comment

Synes vi skal være fornøyd med dette. Mye positivt å ta med seg mot et lag som Eurosports svenske mener skal være topp 6.

Dette var bra:
                              -Vi dominerer fra start til slutt. Masse gode intiativer, trygge med ballen i laget og veldig gode på gjenvinning.
                              - Bjørdal er råsterk i år som i fjor.
                              - Sam var meget god i dag.
                              - Dønnum var frisk, godt skudd i stanga og masse raid. Synd han i blant velger litt vanskelige løsninger og ofte skal dra tre finter til istedenfor å fyre av.
                              - ivan brage og horn myhre er solide og veldig bra på å rydde opp eller holde seg i veien når de kommer en mot en.
                              - herlige initiativer og tempo av amor. Synd det ofte blir lite ut av det til slutt, men det kommer vel.
                              - Tobias er i form og klar for spilletid.
                              Klasson solid og god. Ivrig på raske igangsettinger, selv om han hadde lite å gjøre. Plukker ned mange innlegg.

Noen små bekymringer:
                              -nesten ingen får 90 min. Helt logisk i første treningskamp, men litt rart to og en halv uke før seriestart.
                              -ørnen var helt anonym og brenner flere sjanser
                              -vi gjør det for fancy og brenner mange store sjanser. Skudd fra 16 ish var ofte dårlige.

Og vpn.No er i gang igjen med dagbok og referat i dag

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                                -ørnen var helt anonym og brenner flere sjanser
                                Om man har flere store sjanser, så er man vel ikke anonym?

Vel, jeg synes uansett han bare hadde EN virkelig stor sjanse. Etter 34 min alene med keeper. Litt tilfeldig etter at Sarpsborg-forsvarer mister ballen. Klarer ikke å plassere ballen riktig, men Ørnen er en type som gjerne spiller bedre når det virkelig gjelder, så bekymrer meg ikke veldig.

Comment

Working...
                                X