Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, da vet vi at kampen er dekket i hvert fall.

Comment

Ja, kjøpte meg motvillig vg+ nå jeg også, og etter å ha logget ut og inn noen ganger funket kampen.
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

Snakket med tips i Aft posten, de skulle prøve å finne ut av hvorfor de ikke sender

Comment

Kan Tobias slå seg inn på laget? Da kan Oldrup ryke

Comment

Originally posted by zeta View Post
            Kan Tobias slå seg inn på laget? Da kan Oldrup ryke
            Det sier seg vel litt selv, da de konkurrerer om den samme plassen...
            Antar vel at vi kommer til å se mye til begge to denne sesongen, noe annet hadde vært overraskende.
            vif.managerleague.com

Comment

2-1, forsvaret sover

Comment

2-1 forresten, innlegg fra kant, Sam litt på etterskudd ute på kant, litt svakt av både Borch og Tollås der, men en god prestasjon av Jerv.
                vif.managerleague.com

Comment

Vanskelig omgang å vurdere, typisk treningskamp med litt av og på tempo. Ikke lett å bli så mye klokere av spillere og posisjoner der ute. Vi leder men i mine øyne ingen solid omgang (om jeg ikke tar fullstendig feil av Jerv).

Comment

Originally posted by Pete View Post
                    Vanskelig omgang å vurdere, typisk treningskamp med litt av og på tempo. Ikke lett å bli så mye klokere av spillere og posisjoner der ute. Vi leder men i mine øyne ingen solid omgang (om jeg ikke tar fullstendig feil av Jerv).
                    Ja, må si meg enig. Mange perioder med lavt tempo. Og nå blir det vel en haug med bytter i pausen også. Pene mål da, både Dønnum sitt og Amor sitt, begge var gode prestasjoner.
                    vif.managerleague.com

Comment

• Andre halvdel av omgangen var for dårlig. VIF tapte altfor mange situasjoner, de blå virket mer junior enn Jerv. Det offensive blir sikkert meget bra, men kanskje litt urolig for det defensive og presset på motstander. kanskje Oldrup bør inn

Comment

• Originally posted by Brumm View Post
                        Snakket med tips i Aft posten, de skulle prøve å finne ut av hvorfor de ikke sender
                        Fått noe svar?

Comment

• Snakket igjen med redaksjonen. De beklager sterkt og sier at personen som hadde ansvar for å sende kampen hadde glemt dette. Blir visst for vanskelig å gjøre noe med dette nå.

Comment

• Originally posted by Brumm View Post
                            Snakket igjen med redaksjonen. De beklager sterkt og sier at personen som hadde ansvar for å sende kampen hadde glemt dette. Blir visst for vanskelig å gjøre noe med dette nå.
                            Ærlig da i det minste..men relativt patetisk
                            vif.managerleague.com

Comment

• Dette har vært litt trist. Altfor mye bakover og på tvers, for svakt duellspill. Men det er jo ikke alltid så lett å lese mye av treningskamper

Men det er noe jeg synes de bør ta tak i, i perioder må VIF tvinge seg til å spille mer fremoverrettet

Comment

• Må si at jeg er litt skeptisk til bredden i laget når jeg ser benken vår pr dags dato. Ser liksom ingen som kan komme inn og snu kampen hvis det går trått.

Comment

Working...
                                X