Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3-1, Dønnum, straffe.
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• 3-1 Aron, straffe. Jatta som skaffet straffen

Comment

• Jerv alene med Kristoffer, Kristoffer redder

Comment

• Nå har det vært et par feite begge veier, Klaesson nekter å slippe inn mål så det ser jo bra ut
          vif.managerleague.com

Comment

• Bruk direktesport.no - veldig oversiktlig.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
              Må si at jeg er litt skeptisk til bredden i laget når jeg ser benken vår pr dags dato. Ser liksom ingen som kan komme inn og snu kampen hvis det går trått.
              Hm, mulig vi er ganske enige. Det ser ihvertfall ut til at det er stor forskjell på "de antatt beste" og de som lurer bak. Men det kommer vel litt an på hvilke plasser vi ser på.
              Etter min subjektive mening er det f.eks ingen som utfordrer plassen til Dønnum.
              Amor ser også ganske selvsagt ut, selv om jeg regner med det vil være noe rokkering her med f.eks Osame om han ikke rendyrkes som indreløper (hvilket jeg ikke helt tror på), Tobias kommer vel til å utfordre både denne IL-plassen og sentralt på midten.
              Og Felix ser ikke ut til å være en trussel eller fullgod erstatning for hverken Sam eller Borch, hvis man skal bedømme disse to treningskampene.
              Oppsahl ser heller ikke fryktinngytende ut til å skape trøbbel på backplass han heller.
              Det er ingen som truer plassen til Ivan heller selvsagt.
              Hvorvidt det finnes en duell mellom Udahl og Ørnen er jeg også ganske usikker på.
              Jatta ser jo ut som han et godt stykke igjen enda, men det skulle jo bare mangle også, han er jo veldig ung

Men når det er sagt, så synes jeg vi har en meget sterk "antatt første-11er" da, veldig spennende!
              Og jeg vet fra før at man ikke skal legge for mye i disse treningskampene.

Jeg registrerer at vi vinner, nokså kontrollert, og med god nok margin. DET betyr litt.

vif.managerleague.com

Comment

• Et kvarter midtveis i 1. omgang med hurtig og direkte spill og Klaesson med to veldig gode redninger i 2. omgang. Det er vel det eneste å ta med seg fra denne kampen for Enga.
                For Jervs del er det sikkert stas å møte Enga, så de var veldig energiske kampen igjennom.
                Enga på krabbegir 80% av tiden.

Enga slo Jerv 2-1 før seriestart i fjor. Nå altså 3-1. Skal vi ta det som et tegn på et lite hakk opp prestasjonsmessig i år? Altså sølv i serien

Comment

• Endel litt rare resultater i dagens treningskamper, så kanskje vi skal være ok fornøyd med seier. Greit å venne seg til å vinne... Men må innrømme at dagens kamp ikke ga noen svar overhodet på form, spillere og posisjoner. Jerv, og mest sannsynlig Raufoss, er litt for dårlige motstandere til at vi får testet oss skikkelig. Det hjelper lite å se strålende ut mot svak motstand. Oppkjøringen er mao sikkert ikke optimal og vi får gjøre det beste ut av det, vinne alle kamper uansett hvem vi spiller med og mot.

Er veldig enig med flere her inne som er litt bekymret for bredden i troppen. Vi hadde enten ett fantastisk opplegg i fjor eller var meget heldige som unngikk skader / kort av noe særlig omfang. Benken har 2 utespillere med ES minutter. Kjenner jeg DEF rett blir det nok brukt færre bytter i år enn i fjor og de 12 utespillerne blir rotert rundt etter beste evne. De andre kan få sjanser mot de svakere lagene men mot forventet topp 5 motstand blir det tøft om vi må gå utover 2 bytter. Så med 30 ES kamper, x antall Europa kamper og kanskje norsk cup så skal dette virkelig holde hardt.

Comment

• Men i forhold til bredden, og evnen til å evt snu kamper, tror jeg spillere som Tobias og Udahl kan komme inn mot lag som ligger lavt / parkerer bussen, med stort hell.
                    Tobias løser jo rollen som defensiv midt litt annerledes enn Oldrup, naturligvis, ettersom han har litt andre egenskaper. Ikke helt den samme pasningsfoten eller overblikket, men mer kraft og offensiv tankegang. Oldrup er mer "safe" i så måte, og noen ganger er det viktigst. Andre ganger ikke.
                    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                      Jerv, og mest sannsynlig Raufoss, er litt for dårlige motstandere til at vi får testet oss skikkelig. Det hjelper lite å se strålende ut mot svak motstand. Oppkjøringen er mao sikkert ikke optimal og vi får gjøre det beste ut av det, vinne alle kamper uansett hvem vi spiller med og mot.
                      Nå var vel forrige kamp mot S08 da, ikke Raufoss...
                      Og når det gjelder "form, spillere og posisjoner" synes jeg vel at det begynner å tegne seg et ganske klart bilde av en første-11er.
                      Så helt gæærnt er det ikke.

vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Nå var vel forrige kamp mot S08 da, ikke Raufoss...
                        Og når det gjelder "form, spillere og posisjoner" synes jeg vel at det begynner å tegne seg et ganske klart bilde av en første-11er.
                        Så helt gæærnt er det ikke.
                        Tenkte mer på kampen som kommer på onsdag. Teste ut spillere og posisjoner mot relativt dårligere motstand gir kanskje ikke de ønskede svar. Spillerne er såpass gode at de vil beherske mange roller mot slik motstand. Første 11er har vel kun ett spørsmål (tror jeg) og det er om Osame eller Tobias starter som indreløper. Resten er gitt. Men det er vel en liten ekstra sjekk for å se hvem som kan plasseres hvor dersom skader skulle oppstå.

S08 kampen var meget god i første omgang og ut i andre til byttene tok over. Med så mange bytter så har jeg alltid lurt på utbytte bortsett fra litt høyere puls for de som kommer inn på tampen.

Comment

• Neida, det er klart at Hr Corona har tukla til oppkjøringa for oss og flere andre lag, så vi må jo bare gjøre det beste ut av det.
                          Så får vi vel ta skader og karantener når de kommer.

Utbyttet fra treningskamper handler vel også litt om å få la de unge få vise seg frem, for å øke litt motivasjon og vise konkret at de nærmer seg. Litt kamptrening blir det jo også, så sikkert lurt
                          vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                            Første 11er har vel kun ett spørsmål (tror jeg) og det er om Osame eller Tobias starter som indreløper.
                            Hvis dagens kamp er noe å gå ut ifra, så fikk vel Osame satt skapet på plass om akkurat det Han satte vel opp begge måla i første omgang
                            vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Hm, mulig vi er ganske enige. Det ser ihvertfall ut til at det er stor forskjell på "de antatt beste" og de som lurer bak. Men det kommer vel litt an på hvilke plasser vi ser på.
                              Etter min subjektive mening er det f.eks ingen som utfordrer plassen til Dønnum.
                              Amor ser også ganske selvsagt ut, selv om jeg regner med det vil være noe rokkering her med f.eks Osame om han ikke rendyrkes som indreløper (hvilket jeg ikke helt tror på), Tobias kommer vel til å utfordre både denne IL-plassen og sentralt på midten.
                              Og Felix ser ikke ut til å være en trussel eller fullgod erstatning for hverken Sam eller Borch, hvis man skal bedømme disse to treningskampene.
                              Oppsahl ser heller ikke fryktinngytende ut til å skape trøbbel på backplass han heller.
                              Det er ingen som truer plassen til Ivan heller selvsagt.
                              Hvorvidt det finnes en duell mellom Udahl og Ørnen er jeg også ganske usikker på.
                              Jatta ser jo ut som han et godt stykke igjen enda, men det skulle jo bare mangle også, han er jo veldig ung

Men når det er sagt, så synes jeg vi har en meget sterk "antatt første-11er" da, veldig spennende!
                              Og jeg vet fra før at man ikke skal legge for mye i disse treningskampene.

Jeg registrerer at vi vinner, nokså kontrollert, og med god nok margin. DET betyr litt.

Ja enig i det du sier. Antatt første 11’r ser meget sterk ut men litt bekymra for avstanden til de unge. Kult at vi har de etc men litt risky hvis vi får noen skader og at målet er topp 4. Også må man få i gang målkongen Ørnen så han går inn i sesongåpning stinn av selvtillit, det haster. Uansett gleder meg til sesongstart

Comment

• Vi var det bedre laget, selv om Jerv viste seg fra en bedre side enn jeg har sett fra de, de siste 2 årene. Kanskje Sandstø er fotballtrener likevel

Kristoffer var god i dag, noen fine inngripen og et par kjappe reflekser som gir pluss i boka.
                                Oscar Opsahl var den av innbytterne som var mest positiv, klart bedre enn rival på venstreback Adekugbe i dagens kamp.
                                Han hadde vært enda bedre om han hadde hatt en kant foran seg som kan spille ballen når han skal.

Om et par dager møter vi et friskt Raufoss som nedsabla Reka med familie på AMO stadion med solide og fortjente 4:1. Kan bli moro.

Ellers noterer jeg at de slipper inn publikum på fotballkamper igjen, det går altså mot lysere tider.

Fortsatt god påske surrehuer.

Comment

Working...
                                X