Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by AcsOnFire View Post
    Oscar Opsahl var den av innbytterne som var mest positiv, klart bedre enn rival på venstreback Adekugbe i dagens kamp.
    What??? Her er vi litt uenige Men gidder ikke detaljer, det er en treningskamp

For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

What??? Her er vi litt uenige Men gidder ikke detaljer, det er en treningskamp
      Det er fint med uenigheter, det skaper litt liv og røre og så blir vi enige til slutt.

Comment

• Originally posted by zeta View Post
        Kan Tobias slå seg inn på laget? Da kan Oldrup ryke
        De spiller i forskjellige posisjoner og har forskjellige roller.

Comment

Det er fint med uenigheter, det skaper litt liv og røre og så blir vi enige til slutt.
          Helt greit så lenge jeg har rett til slutt :-P

vif.managerleague.com

Comment

De spiller i forskjellige posisjoner og har forskjellige roller.
            Tobias hadde Oldrups rolle hele første omgang idag, tror han ses på som utfordrer både til 6ern og som IL.
            vif.managerleague.com

Comment

Tobias hadde Oldrups rolle hele første omgang idag, tror han ses på som utfordrer både til 6ern og som IL.
              Det er litt luksusproblem her at Dag E vil at Tobias skal spille, men det er ikke plass! Dette kan skape litt røre. I øyeblikket er Osame klart mer kreativ, Oldrup er mer duellsterk. Bjørdal er ikke i form enda, men regner med han kommer mye sterkere.

Tobias er litt utviklingsspiller akkurat nå, skaper kanskje ikke så mye, virker litt junior noen ganger. Men han har potensial og kan fort bli god. Det er fint å få sikret seg han. Men kanskje han skulle vært lånt ut til en mindre klubb? Når VIF nå skal være en gulljagende klubb så er det ikke så god plass til utviklingsspillere. Tobias trenger egentlig spille fast. Det gjør Felix også

Comment

Det er litt luksusproblem her at Dag E vil at Tobias skal spille, men det er ikke plass! Dette kan skape litt røre. I øyeblikket er Osame klart mer kreativ, Oldrup er mer duellsterk. Bjørdal er ikke i form enda, men regner med han kommer mye sterkere.

Tobias er litt utviklingsspiller akkurat nå, skaper kanskje ikke så mye, virker litt junior noen ganger. Men han har potensial og kan fort bli god. Det er fint å få sikret seg han. Men kanskje han skulle vært lånt ut til en mindre klubb? Når VIF nå skal være en gulljagende klubb så er det ikke så god plass til utviklingsspillere. Tobias trenger egentlig spille fast. Det gjør Felix også
                Er rimelig vanskelig å spille seg inn på midtbanen nå, men er litt imponert over Christensen. I de to treningskampene har han vært god, og strødd om seg med lissepasninger. Ser ut som en oppgradering i forhold til Shala sånn umiddelbart.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Er rimelig vanskelig å spille seg inn på midtbanen nå, men er litt imponert over Christensen. I de to treningskampene har han vært god, og strødd om seg med lissepasninger. Ser ut som en oppgradering i forhold til Shala sånn umiddelbart.
                  Tobias er nok en bedre ballspiller enn Shala. Men Shala var en skikkelig kriger, beinhard i kroppen. Tobias må heve seg noe på intensitet og styrke. Men Dag E sier også at han jobber med dette. Det høres bra ut

Så er Bjørdal en meget viktig spiller. Når han kommer i toppform blir også laget mye bedre

Comment

Oldrup er mer duellsterk. Bjørdal er ikke i form enda, men regner med han kommer mye sterkere.
                    Haha, jeg ser vi kommer til å ha en og annen ting å diskutere denne sesongen også
                    Jeg er helt klart av den oppfatningen at Tobias går Oldrup en høy gang hva gjelder duellkraft!
                    Og hvor har du det fra at Bjørdal ikke er i form enda? Han ser da klar nok ut han? Eller vet du noe jeg ikke vet?

vif.managerleague.com

Comment

Haha, jeg ser vi kommer til å ha en og annen ting å diskutere denne sesongen også
                      Jeg er helt klart av den oppfatningen at Tobias går Oldrup en høy gang hva gjelder duellkraft!
                      Og hvor har du det fra at Bjørdal ikke er i form enda? Han ser da klar nok ut han? Eller vet du noe jeg ikke vet?
                      Ja, jeg skal ikke være så bastant her nå, dette er bare inntrykk etter en treningskamp. Men er ikke Oldrup tyngre og sterkere i kroppen enn Tobias?

Comment

Tobias er nok en bedre ballspiller enn Shala. Men Shala var en skikkelig kriger, beinhard i kroppen. Tobias må heve seg noe på intensitet og styrke. Men Dag E sier også at han jobber med dette. Det høres bra ut
                        To helt forskjellige spillertyper, helt klart. Shala er en kriger med begrensa teknikk og overblikk, men masse hjerte. Ble ofte upresis på siste tredjedel, og mange angrep gikk rett i dass fordi han ikke hadde så god oversikt. Virka det som på meg ihvertfall, uten at jeg har tatt en skikkelig Spinner-analyse.

Comment

Ja, jeg skal ikke være så bastant her nå, dette er bare inntrykk etter en treningskamp. Men er ikke Oldrup tyngre og sterkere i kroppen enn Tobias?
                          Helt fair spørsmål, men jeg er neimen ikke sikker på det.

Ouf, jeg bør trekke meg her, har tydeligvisa sett feil...Oldrup er 5 cm høyere og 3 kg tyngre! Jeg trodde forskjellen var omvendt!
                          vif.managerleague.com

Comment

• Det er jammen er grundig analyse og intervju med Dag E på Eurosport. Det er gøy

Comment

Det er jammen er grundig analyse og intervju med Dag E på Eurosport. Det er gøy
                              Har du link?
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Har du link?
                                Er vel flere der om dagen...

https://www.eurosport.no/fotball/eli...15/story.shtml

https://www.eurosport.no/fotball/ind...70/video.shtml

Da har du litt å starte med :-)

Comment

Working...
                                X