Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De andre - 2021

Nytt år - ny tråd om «de andre».

Helland til LSK bekrefta.
    God match det, forsåvidt.
    https://www.rbk.no/nyheter/helland-k...2LrudoO76LeMgo

Originally posted by hmchrist View Post
    Nytt år - ny tråd om «de andre».

Helland til LSK bekrefta.
    God match det, forsåvidt.
    https://www.rbk.no/nyheter/helland-k...2LrudoO76LeMgo
    Klassisk bønda; går for høyest gjennomsnittsalder i år også...

Comment

Molde videre i Europaligaen.
      Jaja, da ruller flere millioner inn der.
      Kommentatorene på tv er over seg av begeistring av et lag som forsvarte seg hele kampen og hadde flaks.
      To skudd på mål i løpet av kampen. Det siste på overtid som følge av at Hoffenheim måtte stå veldig høyt.

Hvorfor sier så mange "eksperter" at dette er bra for norsk fotball?
      Ikke bra når lag får mye større økonomiske muskler enn de andre.
      Trist om Molde er på vei til å bli "hele Norges lag" nå. Sånn som RBK var i en 15 års periode.

Hadde vært herlig om Enga med endel unge, lokale gutter slår Molde i første serierunde.
      Vise at det å bare kjøpe seg til suksess ikke alltid er løsningen.

Comment

Teoretisk er det jo bra for Norsk fotball om det betyr vi faktisk får flere lag med i Europa. Nå husker jeg ikke helt hvordan vi ligger an, men tror det skal mye til for at vi faktisk får dette til.
        Personlig misliker jeg jo at Molde gjør det såpass bra. Både fordi det er en konkurrent, men kanskje mer fordi det er en drittklubb! Jeg hadde nok ikke klart å mislike det like mye om B/G hadde slått Milan..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
          Teoretisk er det jo bra for Norsk fotball om det betyr vi faktisk får flere lag med i Europa. Nå husker jeg ikke helt hvordan vi ligger an, men tror det skal mye til for at vi faktisk får dette til.
          Forrige gang jeg så på det må Molde vinne hele dritten for at det skal skje. Men usikker på om noe annet har endret seg siden den gangen (før jul).

For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Forrige gang jeg så på det må Molde vinne hele dritten for at det skal skje. Men usikker på om noe annet har endret seg siden den gangen (før jul).
            Nå gjelder jo disse poengene i 5 sesonger om jeg husker riktig, så i løpet av de 5 årene så kan vi tjene på det.
            Når det er sagt så vil det nok ikke gjøre store endringer i henhold til CL kvalikken som vi skal i innom de 5 årene, om jeg har forstått det nye systemet riktig.

Comment

Hvis noen vil fordype seg i hvordan koeffisienten blir regnet ut, og alt om kvalifisering til CL, EL og ECL, så anbefaler jeg denne siden, på det varmeste:
              ​​​​​
              Her står alt om slikt.
              UEFA European Cup Football - Results and Qualification
              Last edited by tasse; 26.02.2021, 16:22. Reason: Fjernet en ekstra lenke. En for være nok.

Comment

Det skal ganske mye til for at vi gjør det bedre. Enn det vi er nå. Skal vi klatre over Israel så må Molde vinne alle de resterende kampene i turneringen.

Joda, det er en fin tanke at vi klatrer oppover, men det er langt opp. For å få nok poeng bør Norge ha minst to lag i sluttspillet hver sesong - og vi kan ikke gå på en smell som for fem
                år siden.

Vi må huske på at vi ikke eksisterer i et vakuum. Når norske lag spiller kamper så spiller de landa over oss også. Israel har allerede tatt syv poeng, men kan ikke ta fler. Norge har tatt seks og har mulighet til å ta noen til.

Når det gjelder penger er vel Molde det beste laget utenom oss som kan få dem. De har allerede en lommebok som plutselig fylles, så dette er jo bare et tilskudd...

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                  Når det gjelder penger er vel Molde det beste laget utenom oss som kan få dem. De har allerede en lommebok som plutselig fylles, så dette er jo bare et tilskudd...

Molde blir ikke bedre av mer penger. Mulig Røkke slipper å overføre like mye som før.
                  www.tsbudbil.no

Comment

Ser at det ikke bare er på fotballbanen Molde er usmakelige.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-har-faatt-til

Comment

Godt å se at Junker skaper drama i b/g leiren...
                      https://www.nrk.no/nordland/kasper-j...eir-1.15437471

Comment

Godset trenger ny trener: https://www.aftenposten.no/sport/fot...nig-og-kritisk

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                          Jævelig bra håndtert av Godset!

Håper aldri at Vålerenga noen gang kommer til å håndtere slike saker så elendig som det ble gjort her. Dette var så pinlig at jeg nesten føler med drammenserne.

Comment

Det er noe som stinker i den saken der. Hvorfor kommer det plutselig anonyme varslinger uten innhold her? Og typ 1 år etter at det skjedde? Hvorfor var det ingen som sa ifra der og da om de følte så sterkt for det? Var sikkert bare spillerne som var dritlei all løpetreninga.
                            Har ikke null innsikt i saken men velger å tro at det var Stengel som bak alt.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                              Det er noe som stinker i den saken der. Hvorfor kommer det plutselig anonyme varslinger uten innhold her? Og typ 1 år etter at det skjedde? Hvorfor var det ingen som sa ifra der og da om de følte så sterkt for det? Var sikkert bare spillerne som var dritlei all løpetreninga.
                              Har ikke null innsikt i saken men velger å tro at det var Stengel som bak alt.
                              Jeg tviler på at noen ville vært så ondskapsfulle at de stempler han som rasist, bare fordi de vil ha en ny trener altså. Kan jo potensielt ødelegge trenerkarrieren hans.

Comment

Working...
                              X