Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Barmen får fyken fra Brann. Så vidt jeg kan forstå er årsaken at han var sentral i å dra i gang nachspiel på Brann stadion. Holder den begrunnelsen hvis Barmen går til søksmål?
    Link: https://www.vg.no/sport/fotball/i/1O...source=vgfront
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
      Barmen får fyken fra Brann. Så vidt jeg kan forstå er årsaken at han var sentral i å dra i gang nachspiel på Brann stadion. Holder den begrunnelsen hvis Barmen går til søksmål?
      Link: https://www.vg.no/sport/fotball/i/1O...source=vgfront
      Ikke i det hele tatt. Med mindre det var han som utførte overgrepet.

Barmen var den eneste av de 12 deltakerne på festen som i etterkant la seg langflat. Han tok på seg skylden og skjermet de andre spillerne. Ingen andre utenom Taylor (som ikke var med på festen) gikk ut offentlig og beklaget.

Vibeke Johansen i en pressemelding sa at dette hadde vært en enorm påkjenning for spillerne. Derfor ønsket hun ikke å straffe noen av de som var med på festen. Ifølge henne hadde de allerede fått straffen sin.
      Så gjør hun plutselig en helomvending, sparker en av klubbens viktigste spillere og deler ut skriftlige advarsler i hytt og pine.
      En klubb som allerede er i krise, og ledelsen velger å gå i krig mot sine egne spillere. Har vi sett noe lignende før i norsk toppfotball?

I år fikk Kristoffer Barmen en 5-årskontrakt. Mulig at ledelsen skjønte at de hadde gjort en stor tabbe, fordi de likevel ikke ønsket å ha han med videre. Og nå som han valgte å kaste deg foran bussen for å ta støyten for de andre (en ekte kaptein) da fant de ut at de hadde grunnlag for å bli kvitt han.

Styret og ledelsen i Brann må være de mest inkompetente i hele landet. Er det rart at det går til helvete med den klubben gang på gang?
      ​​​​​
      ​​​​​

Comment

• Ikke sant!
        Som et minimum tenker jeg dette er beint ut ræva personalbehandling.

Første jeg tenkte var at her ryker Brann på offentlig skittentøyvask/rettssak ala Ingebrigtsen-RBK; og de kommer ikke heldig ut av det. Men nå er ikke jeg noen jurist.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

• Fra hva jeg har skjønt fra bekjente med Brann sympatier så er det ikke første gang Barmen er i hardt vær innad i Brann for utenomsportslige hendelser. De sa bare at hver gang det er noe oppstyr i Brann, har Barmen vært sentral. Aner ikke om det stemmer - men kan jo tenkes at han straffes hardere pga lignende oppførsel tidligere?

og spilleren som er under etterforskning, alt kommer vel forren dag…

Og keepern da? Det er en annen historie for de sene nattetimer!

Comment

• Originally posted by donny View Post
            og spilleren som er under etterforskning, alt kommer vel forren dag…
            Noen ganger holder ikke med bare et enkelt liker-klikk. Nydelig spilt!

Cuff me moderators! Jeg er klar for å ta spamstraffen min.
            Last edited by JohnF; 20.08.2021, 21:18.
            - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Ikke i det hele tatt. Med mindre det var han som utførte overgrepet.

Barmen var den eneste av de 12 deltakerne på festen som i etterkant la seg langflat. Han tok på seg skylden og skjermet de andre spillerne. Ingen andre utenom Taylor (som ikke var med på festen) gikk ut offentlig og beklaget.

Vibeke Johansen i en pressemelding sa at dette hadde vært en enorm påkjenning for spillerne. Derfor ønsket hun ikke å straffe noen av de som var med på festen. Ifølge henne hadde de allerede fått straffen sin.
              Så gjør hun plutselig en helomvending, sparker en av klubbens viktigste spillere og deler ut skriftlige advarsler i hytt og pine.
              En klubb som allerede er i krise, og ledelsen velger å gå i krig mot sine egne spillere. Har vi sett noe lignende før i norsk toppfotball?

I år fikk Kristoffer Barmen en 5-årskontrakt. Mulig at ledelsen skjønte at de hadde gjort en stor tabbe, fordi de likevel ikke ønsket å ha han med videre. Og nå som han valgte å kaste deg foran bussen for å ta støyten for de andre (en ekte kaptein) da fant de ut at de hadde grunnlag for å bli kvitt han.

Styret og ledelsen i Brann må være de mest inkompetente i hele landet. Er det rart at det går til helvete med den klubben gang på gang?
              ​​​​​
              ​​​​​
              Nå vet ikke jeg hvor du jobber, men er du sikker på at du ikke ville fått sparken hvis du begynte å arrangere fester nattestid uten tillatelse i lokalene til din arbeidsgiver ?

Comment

• Ser at Felix fortsetter som back i brann, 2 kamp på rad nå.
                Nå fikk vel Forren også sparken, dagen etter festen, selv om de kaller det gjensidig..... så tror jeg at det ligger mer bak den brå avsluttningen.
                Har vi ikke noe positivt å si, hold heller kjeft!

Comment

• Til de som mener det KUN er RBK og/eller Molde som klarer å få gode penger for en spiller.

OPPLYSNINGER TIL VG: STORTALENTET ANTONIO NUSA (16) NÆRMER SEG CLUB BRUGGE

NTB

Etter det VG erfarer er unggutten på plass i Belgia for å gjennomføre en overgang til den belgiske klubben.

Overgangssummen ligger på over 30 millioner, får VG opplyst. Han blir dermed en av de dyreste spillerne som forlater Stabæk. Rekorden er salget av Alanzinho til Trabzonspor for snaut 40 millioner kroner i 2009.

Antonio Nusa introduserte seg for alvor da han kom inn og scoret mot Glimt tidligere i sommer. 16-åringen fulgte opp med to mål i påfølgende kamp mot Viking.

Nusa har vært involvert i 13 kamper denne sesongen, elleve i serien og to i cupen. Det har resultert i tre mål fordelt på 621 minutter.

Han har tidligere uttalt til VG at Neymar er forbildet på banen.

Det har ikke lyktes VG å få en kommentar fra Nusa eller hans agent Atta Aneke. Heller ikke Stabæks sportssjef Torgeir Bjarmann har besvart VGs henvendelser.
                  ----

Det er vi som ikke klarer å få nok penger for våre, eller finnes det nok en unnskyldning fra "dere" som mener vi selger til rett pris hver gang?
                  Enkelte her inne mener jo 10-15 mill er bra nok for våre beste spillere.
                  Javel sier jeg.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Han har vært spesielt god og er født i 2005.
                    Men hvorfor kom han ikke til oss, han er fra Ski Langhus traktene.

Comment

• Originally posted by ValleX View Post
                      Han har vært spesielt god og er født i 2005.
                      Men hvorfor kom han ikke til oss, han er fra Ski Langhus traktene.
                      Kanskje Stabæk kunne gi han et bedre opplegg?

Comment

• Stabæk har gjennom mange år, vært skikkelig på å rekruttere talenter i Oslo, langt mer enn VIF har jeg hørt.

Comment

• Ingen enighet mellom Brann og Barmen: – Vi beklager at han ikke tar ansvar for egne handlinger, sier daglig leder Vibeke Johannesen

Wow.

WOW.

Hahahaha, Brann sagaen bare fortsetter å gi og gi

Sånne kommentarer var det jeg kom med som 13åring, SI UNNSKYLD! så sier jeg: "unnskyld for at du er så dum og dust.

Kan være at spillergruppa har gjort noe klønete og det er fullt mulig at siktelsen mot enkeltspilleren vedrørende overgrep stemmer.

Men fy f for en amatør gjeng ledelsen der. Sirkus på høyt nivå. Frem med popcornet, bedre underholdning skal du lete lenge etter https://www.tv2.no/sport/14196450/

Last edited by lokalhelt; 30.08.2021, 18:51.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Håper laget med trenere og støtteapparat ser på B/G sin hjemmekamp i kveld og henter litt inspirasjon!

Comment

• Sitter og ser Glimt spille i Europa. Vi har så sjukt mye å lære. Sjukt mye. Samme med Molde i fjor. Var nære i år.

Dette er et lag som rykket ned, kom opp igjen og herjet!

Kanskje vi skal legge vekk den ballbesittende stilen og starte med direktefotball som Glimt står for.

Litt usikker på om Molde står for samme fotball. Kanskje en blanding av ballbesittelse og direkte.

Rbk lyktes i mange år i Europa med direktefotball.
                              VAR, nei takk!

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                                Sitter og ser Glimt spille i Europa. Vi har så sjukt mye å lære. Sjukt mye. Samme med Molde i fjor. Var nære i år.

Dette er et lag som rykket ned, kom opp igjen og herjet!

Kanskje vi skal legge vekk den ballbesittende stilen og starte med direktefotball som Glimt står for.

Litt usikker på om Molde står for samme fotball. Kanskje en blanding av ballbesittelse og direkte.

Rbk lyktes i mange år i Europa med direktefotball.
                                Det er vel kunn tallkombinasjonen fire tre tre som Glimt og VIF har felles.

Comment

Working...
                                X