Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nazi-hilsener, «sotrør» og drapstrusler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nazi-hilsener, «sotrør» og drapstrusler

Supporterne Vålerenga ikke klarer å kvitte seg med:

https://filternyheter.no/nazi-hilsen...vitte-seg-med/

Skremmende, og utrolig.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Dette er jo ikke bra, men lukter litt krisemaksimering.
      Vi er i Oslo. Vi er fryktelig mange som er glad i Vålerenga. Ikke alle av disse er bra mennesker. Hvem vet.. Kan være alt fra Nazister til fremmedkrigere dessverre..

Selv har jeg aldri (på mange år i hvert fall) opplevd noe annet enn at det er nulltoleranse på rasisme.

Comment

Rødt kort.
        Ut med pakket.
        Ferdig snakka.
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
          Rødt kort.
          Ut med pakket.
          Ferdig snakka.
          Problemet med artikkelen er vel at vedkommende allerede har fått rødt kort av klubben og er utestengt. Klubben har ikke flere måter å ta avstand på eller verktøy i verktøykassa.

Allikevel dras klubbnavnet ned i søla (særlig på Twitter har det blitt stor debatt).

Fint at problemet belyses, men en idiot er en idiot uavhengig av om personen holder med en fotballklubb eller ikke. Det må ikke ta fokus bort fra den enorme innsatsen som er lagt ned og legges ned i og rundt klubben på dette feltet.

Et arbeid som aldri kan slutte

Comment

1.
            Veldig merkelig å henge ut en enkeltperson i en såpass lang artikkel på grunn av hans ekstreme ideologiske holdninger. Hva har han gjort galt utenom hakekors og hitler-hilsen? Ja, det er usmakelig. Men dessverre finnes det fremdeles tusenvis av sånne i landet. Det at han tilfeldigvis er Vålerenga-supporter, er ikke så mye å gjøre med.
            Vi vet veldig godt at sånt ikke er akseptert på våres tribuner.

2. Hva er filter nyheter? Er det en "liksom-avis" sånn som Resett og dokument?

Comment

1. Tja, i hvilken grad blir han hengt ut? Vil ikke tro at han har et problem med å bli identifisert som en høyre-ekstrem person. Virker ikke som om han gjør noe for å skjule det i hvert fall.
              2. Tror det er ventresidens svar på resett, dog kanskje ikke like polarisert som resett.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                1.
                Veldig merkelig å henge ut en enkeltperson i en såpass lang artikkel på grunn av hans ekstreme ideologiske holdninger. Hva har han gjort galt utenom hakekors og hitler-hilsen? Ja, det er usmakelig. Men dessverre finnes det fremdeles tusenvis av sånne i landet. Det at han tilfeldigvis er Vålerenga-supporter, er ikke så mye å gjøre med.
                Vi vet veldig godt at sånt ikke er akseptert på våres tribuner.

2. Hva er filter nyheter? Er det en "liksom-avis" sånn som Resett og dokument?
                Synest det er bra jeg. Nå må visse miljøer vise at dem tar avstand fra dette. Kan være dette er mer akseptert enn vi tror. Forøvrig er ikke hakekors og nazihilsen usmakelig, det er helt uakseptabelt!
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Det er begrenset hva klubben kan gjøre innenfor regelverket.
                  Klanen bør imidlertid sørge for at de nektes adgang på puber Klanen har eierinteresser i, fram til Covid 19 kom har de hatt svingdør på Vertshuset og Øst!

Comment

Nå må vi ikke overreagere og bannlyse hele grupperinger da. Klanen er vel bekjent med hvem som er nekta adgang til stadion og da nekter de samtidig adgang til Øst, Vertshuset og Bohemen. Nå har jeg vært mest på Bohemen og der har jeg sett flere ganger at folk har blitt kastet ut / nektet adgang pga dette.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                      Nå må vi ikke overreagere og bannlyse hele grupperinger da. Klanen er vel bekjent med hvem som er nekta adgang til stadion og da nekter de samtidig adgang til Øst, Vertshuset og Bohemen. Nå har jeg vært mest på Bohemen og der har jeg sett flere ganger at folk har blitt kastet ut / nektet adgang pga dette.

Mulig på Bohemen...

Comment

Working...
                      X