Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva gjør dere for å komme i form?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva gjør dere for å komme i form?

Da har jeg opprettet en FB gruppe til inspirasjon for andre Vål'enga supportere til å komme seg ut, i bevegelse og forhåpentligvis i bedre form og humør.
    Vi må jo orke å hylle laget vårt i minst 2x45+ +
    Håper flere av dere vil joine gruppa og spre litt treningsglede uansett hva dere har som hobby!
    Jeg for min del driver med powerwalking inkl jogging og har kommet meg ut av faresonen for hjerteinfarkt hver gang Vål'enga skårer!
    https://www.facebook.com/groups/2098...697/?ref=share
    Last edited by arvegods; 27.04.2021, 21:02.
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Joa, takk som spør: Her går det i tre runder med seks enkle styrkeøvelser to ganger i uka. Har inngått avtale med gubben, det gjør at planen har vært gjennomført nesten prikkfritt i et helt år nå. Sykling og gange for kondisjon, men jeg savner sårt å få gjennomkjørt lungene i 2x45.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
      Joa, takk som spør: Her går det i tre runder med seks enkle styrkeøvelser to ganger i uka. Har inngått avtale med gubben, det gjør at planen har vært gjennomført nesten prikkfritt i et helt år nå. Sykling og gange for kondisjon, men jeg savner sårt å få gjennomkjørt lungene i 2x45.
      Så bra! Sjekk ut vår fb side og delta i gruppa, kanskje du kan få litt inspirasjon til å bevege deg og gubben ut på tur!

Comment

Vi oppretta en gruppe når Covid kicka inn, "Tjukkazza" og er vel 8stk mer eller mindre aktive.
        Her er det powerwalk og jogging opptil 7 dager i uka. Snitter vel på 3-4 ganger da det har vært noe mindre aktivitet på det kaldeste.
        Varierer mellom 6 løyper hvor den lengste er ca 15km og den korteste 7km. Alle i Bydel Stovner eller Grorud.

Vi har i tillegg tatt stolpejakten flere steder i Oslo og omegn.
        Bør nok se litt på kostholdet også, men man skal jo leve livet og

Først og fremst, er dette veldig sosialt og jeg anbefaler andre som vegrer seg for å røre seg, få med en eller annen, motiver hverandre og kom dere ut.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Comment

Originally posted by Flem View Post
            Vi oppretta en gruppe når Covid kicka inn, "Tjukkazza" og er vel 8stk mer eller mindre aktive.
            Her er det powerwalk og jogging opptil 7 dager i uka. Snitter vel på 3-4 ganger da det har vært noe mindre aktivitet på det kaldeste.
            Varierer mellom 6 løyper hvor den lengste er ca 15km og den korteste 7km. Alle i Bydel Stovner eller Grorud.

Vi har i tillegg tatt stolpejakten flere steder i Oslo og omegn.
            Bør nok se litt på kostholdet også, men man skal jo leve livet og

Først og fremst, er dette veldig sosialt og jeg anbefaler andre som vegrer seg for å røre seg, få med en eller annen, motiver hverandre og kom dere ut.
            Så kult!!
            Gi gass!
            Kosthold er noe dritt, sliter som faen der sjøl ass, har invistert i airfryer å greier.
            Gikk ned ca 25 kg i fjor men er fortsatt i over 100 kg klassen, her må jobbes mer mao....

Comment

det er hardt arbeid - ingen karbohydrat, ingen søtsaker og stekt ... ikke lett ... hard trening - 4 dager i uken løping og fettforbrenningsøvelser

Comment

Originally posted by RobinScare View Post
                det er hardt arbeid - ingen karbohydrat, ingen søtsaker og stekt ... ikke lett ... hard trening - 4 dager i uken løping og fettforbrenningsøvelser
                Nå ja, ett viss inntak karbohydrater er å anbefale innen en time etter trening!
                4 dager i uka med løping og fettforbrenningsøvelser er knallbra!
                Her går kjøtt og kylling inn i airfryer så slipper jeg all stekefett, kutta majones thats all men fyker ned i vekt og formen er stadig stigende.
                Legger unna minimum 10 km hver dag nå og skal legge på noen mageøvelser etterhvert.
                Lykke til med trening din og følg oss gjerne på FB
                En gruppe for de som liker å komme seg ut på tur eller driver litt hverdagstrim som fx powerwalking, går rolige turer, jogger, driver stolpejakt, sykler, rullestolbrukere, og golfer, ja hva som...

Comment

[QUOTE = heirloom; n577289]

Well yes, a certain intake of carbohydrates is recommended within an hour after exercise!
                  4 days a week with running and fat burning exercises is great!
                  Here meat and chicken go into the airfryer so I get rid of all the frying fat, cut mayonnaise thats all but lose weight and the shape is constantly rising.
                  Gives away a minimum of 10 km every day now and will put on some abdominal exercises eventually.
                  Good luck with your training and feel free to follow us on FB
                  [url] https://www.facebook.com/groups/209872437191697/?ref=share [/ url] [/ QUOTE]

Takk for at du legger til, veldig nyttig er enig med deg

Comment

Working...
                  X