Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1. Serierunde! Vålerenga - Rosenborg søndag 9. mai kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Zoonic View Post
    Den artikkel en er fra 8. april.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Den artikkel en er fra 8. april.

Helt riktig, og på hjemmesiden står det du sier: Kampen går uten tilskuere...

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Kilde?
        KLubben skrev i går at etter bestemmelser fra kommunen så fikk vi ikke lov.
        VG tror jeg. Det stod at nå var det 600, mot slutten av mai kunne det hende 1000, og dem håpte på 10000 i august. Det hadde noe med fase 1-4. Nå har vi fase 2, som er 600 ( med mindre journalisten har missforstått)
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Zoonic View Post
          Nei det er det sikkert ikke, men det som er klart er at Oslo har gått over i fase 2, pluss at alt av kultur fra fase 3 går over i fase 2. Etter å ha lest flere artikler nå, så kan det være lokale restriksjoner/fritak etz. som er helt svada for meg, men i bunn og grunn, legger dem til rette for 600 tilskuere

Norge skal åpnes trinn for trinn, og barn og unge skal priorities. Disse tiltakene vil fjernes i de ulike trinnene.

Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
            Håper vi starter Osame på søndan. Bedre til å avansere enn det Tobias er, noe jeg tror blir viktig mot rævbk
            Blir nok Osame som starter, men Tobias har mer duellkraft og kanskje større evne til å score innenfor 16-meter-feltet, så ingen lett avgjørelse for Fagermo å ta vil jeg tro.

Ser ellers at det er ventet mye regn på søndag. Håper ikke det vil ødelegge spilleforholdene. Særlig for våre teknikere. Men matta på Intility har vel tidligere vist at den tar unna store nedbørsmengder rimelig fort, så skal vel gå bra.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post

Blir nok Osame som starter, men Tobias har mer duellkraft og kanskje større evne til å score innenfor 16-meter-feltet, så ingen lett avgjørelse for Fagermo å ta vil jeg tro.

Ser ellers at det er ventet mye regn på søndag. Håper ikke det vil ødelegge spilleforholdene. Særlig for våre teknikere. Men matta på Intility har vel tidligere vist at den tar unna store nedbørsmengder rimelig fort, så skal vel gå bra.
              Ville helst hatt Tobias fra start i denne kampen. Kan fort bli en fysisk kamp og har Abu godt i minne når RBK tro til skikkelig sist…

Comment

Originally posted by Pete View Post

Ville helst hatt Tobias fra start i denne kampen. Kan fort bli en fysisk kamp og har Abu godt i minne når RBK tro til skikkelig sist…
                Godt mulig det er best å starte med Tobias, ja. Og sette inn Osame litt ut i andre omgang, så han kan bruke slitne RBK-spillere som rundingsbøyer.

Comment

Tobias har vel vært skarpere enn Osame, men kan godt være han våkner når alvoret er i gang. Uansett deilig dekning vi har der!

Comment

Sahraoui starter nok i morgen. Har vært sliten på grunn av Ramadan, men har fått lov til spise før match så da kan vi nok forvente en energisk Sahraoui på banen.
                    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Endelig er dagen her! Spiller vi så det varmer bare litt mer enn været i Oslo i dag så er jeg fornøyd!

Comment

Yesss...dette har vi venta lenge på!!!
                        For de som kan styre sitt eget lag:
                        vif.managerleague.com

Comment

Dette skal vi vinne!
                          Klubben skriver at alle andre enn Odin er klare til kamp, vi kunne hatt en tropp på 20 mann, men har kun med 18.
                          Dagsavisen melder at Osame starter, det var vel det eneste usikkerhetsmomentet i lagoppstillingen.
                          Da regner jeg med at Tobias får minst 30 min på slutten sannsynligvis går Osame da ut, men det er også mulig å ta ut Amor og flytte Osame opp.

Drømmen er at Ørnen setter sin første store sjanse og feier all tvil til side. Jeg gleder meg til å se masse fart og variasjon i angrepsspillet og høre Hareide klage på dommere etter kamp. Han var ute i intervju i dag og klaget over hvor ofte dommeravgjørelsene gikk mot dem i fjor. Elsker at han har det fokuset.

Bli med i årets tippekonkurranse. Frist 1759 i dag, en drakt og ett skjerf i potten. Tippekonkurranse 2021 - Klansforumet (klanen.no)

Dette vinner vi, rosenborg er ræva!

Comment

Været er ræva, helsa er ræva, men du verden for en herlig dag! Endelig skal fotballen i gang igjen!
                            Bartesvina skal slaktes :-)

Comment

Helt åpen kamp. Kan gå begge veier. Ser Norsk Tipping har oss som knappe favoritter 2,25 mot 2,85. 3,60 for uavgjort. Hodet mitt er uenig med oddsen, og skulle jeg vinne penger, ville jeg spilt uavgjort.
                              Sitter med en følelse av at denne kampen vil definere sesongen for oss. En seier mot hele Trøndelags RBK vil gi oss flyt lenge. Et tap vil gi ditto uro i kropp og sjel. Derfor er denne kampen så utrolig viktig.
                              RBK er medaljekandidat. Det samme er vi. En seier her vil derfor bety utrolig mye.

Comment

Tror vi dessverre vi kan gå på en kjedelig baksmell i dag.
                                Skulle jeg sette penger 0:3, men håper vi selvsagt vinner 3:0.
                                Nøkkel tror jeg vår høyreside mot deres venstreside.

Nedtelling til kampen nå.
                                Gimme hope johanna

Comment

Working...
                                X