Riktig bytte, Layouni har skuffet i debuten.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
1. Serierunde! Vålerenga - Rosenborg søndag 9. mai kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostVil se Christensen inn for Layuoni nå. Osame får ta kanten.
Faktisk irriterende reaksjon. Ble litt satt ut kjenner jeg.
Syns han har vært dårlig i dag. Trodde at det var i slike kamper han skulle vise seg frem, og slite litt mindre mot lag som er spådd på nedre halvdel. Men RBK var veldig feige i første og sto ganske lavt.
Håper Fagermo tar en prat med fyren!VAR, nei takk!
Comment
-
Originally posted by wanderer View Post
Layouni ikke fornøyd med ønsket ditt. Reaksjonen hans er.. ja.. hva skal man si? Godt med temperatur over egen innsats, men reaksjonen hans er smått utrolig.
Syns han har vært dårlig i dag. Trodde at det var i slike kamper han skulle vise seg frem, og slite litt mindre mot lag som er spådd på nedre halvdel. Men RBK var veldig feige i første og sto ganske lavt.
Håper Fagermo tar en prat med fyren!
- Likes 1
Comment
-
Layouni ikke fornøyd med ønsket ditt. Reaksjonen hans er.. ja.. hva skal man si? Godt med temperatur over egen innsats, men reaksjonen hans er smått utrolig.
- Likes 2
Comment
-
Om det er egen innsats eller å bli byttet som gjør han forbannet er ett fett. At han stiller store krav til seg selv og har temperament passer VIF utmerketEr det her jeg skal legge inn signatur?
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by Grim View Post
Er han rasende på egen innsats er ikke det nødvendig. Er han rasende fordi han ble byttet ut så er jeg enig.
Litt takhøyde for kraftige reaksjoner rett etter bytte er greit.
Gutta stiller høye krav til seg selv.
Comment
-
Originally posted by nico70 View PostHvorfor ikke få inn på Urdahl og ta ut Kjartansson, når vi stadig får slått ballen inn i boks hvor Urdahl er jævlig god
Comment
-
Jeg synes egentlig vi gjør en god kamp, men i 16-meteren har vi vært stressa og dårlige rett og slett. Bør
være mulig å score på en eller to av disse mulighetene.
Vi har fortjent å lede denne kampen med et par mål, men ender vel opp med 0 eller 1 poeng. Det vil i såfall være ufortjent, men flere spillere bør tenke lag foran «jeg». Da blir vi utrolig tøffe å slå!Man må delta for å vinne
Comment
Comment