Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1. Serierunde! Vålerenga - Rosenborg søndag 9. mai kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Phh.. .. Den hånda mot ball har man sett dømt på før

Comment

Skulle ønske at Dønnum visste at han hadde medspillere en gang i blant.
      VAR, nei takk!

Comment

Greit ett poeng og ballen ruller igjen. Deilig

Comment

Vi er heldige med det straffesituasjonene men alt i alt var vi det beste laget og burde ha vunnet.

Comment

Bah, skuffende men når vi ikke er mer effektive så blir det sånn...

Comment

Ett poeng til å leve med. Vi var nærmest, men kunne fort bikket andre veien også.

Synes først og fremst vi er solide, gleder meg til fortsettelsen..
              ​​​​

Comment

Greit resultat, uavgjort mot Rosenborg i første kamp. Men vi burde ha skåret mål. Og det kan ikke være straffe, ellers må forsvarerne kappe av seg armene!

Mon tro mo Rosenborg må vente til de kommer hjem for å dusje, siden myndighetene er så redde for smitte?

Comment

Nesten sinnsykt at det ikke blir mål i 2.omgang. Vi har jo flere feite og flere nesten. Litt marginer og ubesluttsomhet. Kunne og burde scora flere.
                  Men vi gir jo bort flere store sjanser også. Hadde vi møtt en bedre utgave av RBK hadde vi fort sluppet inn både 1 og 2. Jeg har gitt opp å skjønne handsregegelen men jeg tror vi er heldige som unngår straffe i mot.

Dette var en klassiks sesongstart der det kunne gått begge veier. Uavgjort ok til slutt.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                    Og det kan ikke være straffe, ellers må forsvarerne kappe av seg armene!
                    Slik jeg skjønner handsreglene så burde ikke forsvarspillere ha armer i det hele tatt.

Comment

Ok+ kamp fra oss.

Henrik, Osame og Borch var god. Dønnum bedre etterhvert. Kunne vippet begge veier dette, men vi hadde mer enn nok sjanser til å vinne.

Flere dommeravgjørelser som går i vår favør, bl.a. handsen på slutten og et par gule kort som var litt billige.

Deilig å se at RBK skaper så lite som de faktisk gjør.

Kanskje litt defensivt... Men jeg er mest fornøyd med at det ikke ble tap.

Gleder meg til fortsettelsen!

Comment

Lever ok med ett poeng, men mtp starten så er jeg skuffa. Burde vunnet denne kampen. Syns vi var bedre totalt. 2 poeng tapt. Irriterende baklengs.

Noe å ta med seg må være at vi tidvis spiller ut RBK. Så får vi håpe at måltørken til Kjartansson stopper på én (pluss noen treningskamper), og st det klikker bedre i front i neste kamp. Dønnum prøver litt for mye for seg selv i dag. Vise seg frem for andre klubber?

Klaesson virker enda bedre i år. Samme med Borch. Syns også Adekugbe viser fremgang. Hadde han bare hatt flere målpoeng… da hadde han vel ikke vært i Eliteserien.

Og Osame.. han beviser vel at han hører hjemme i startelleveren fremover.
                        VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by Belhaven View Post

Slik jeg skjønner handsreglene så burde ikke forsvarspillere ha armer i det hele tatt.
                          Syns ikke det var straffe i det hele tatt. Var en lignende i går, med VAR. Ble ikke straffe det heller. Her kommer ballen fra Ivan, via rbk-spilleren og opp i armen. Alt skjer på omtrent et tidel. Noen la også ut regelverket på Twitter. I følge det så er det helt greit med ‘play on’.

Last edited by wanderer; 09.05.2021, 22:07. Reason: Link
                          VAR, nei takk!

Comment

Jeg tenker dette er to gode og godt organiserte lag.
                            Vålerenga litt bedre, men uavgjort er likevel ikke helt urettferdig når vi får dundern hver gang vi har en sjanse.

Hareide kommer sikkert til å henge seg opp i handsen i straffefeltet. Godt mulig det skulle vært straffe etter regelboka, men ville det vært en fair avgjørelse? Folk flest har armer, og at det skal bli straffe fordi ballen mæles opp i armen på forsvarer fra en meters hold mener jeg er teit.
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Morsomt ar landslagssjef Solbakken i Eurosport-sending etter kampen skryter Dønnum oppi skyene. Landslaget neste?

Comment

En bra kamp, mangler bare to poeng. Straffe var det absolutt ikke, Ivan skyter i barten og rett opp i armen som er i naturlig posisjon. Dønnum er god, han har flere overlapp med Borch i dag som vi etterlyste i fjor. Blir gode muligheter ut av det og her blir det mange mål når det stemmer foran mål. Deilig med seriestart.

Comment

Working...
                                X