Originally posted by Belhaven
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
1. Serierunde! Vålerenga - Rosenborg søndag 9. mai kl. 20:00
Collapse
X
-
Usikker om det burde vært straffe. Har sett mindre klare hands som har blitt dømt straffe på, og hånda stopper ballbanen, men uansett hvem bryr seg så lenge det gikk vår vei der fra dommer. Holder vi det tempo her borte mot Brann onsdag, kan det bli stygt for Brann og Ørnen putter mer enn ett mål . Vi er igang og godt er det
Comment
-
Åpningskamp er åpningskamp, og alt i alt var det kanskje greit med bare et poeng.
Hadde nok ventet meg litt mer av klokke-trioen på topp, de virket ikke helt samkjørte for å si det pent, men det kommer forhåpentligvis.
Skal det bli medaljer, som alle prater om, så kveldens mange halvsjanser (innlegg) i hvert fall tas bedre vare på utover sesongen.
Uansett, godt å være i gang igjen. Kom igjen, Enga!Hev din røst og STØTT ditt lag...
Comment
-
Kongekommentar av Fagermo som er nok myntet mot våre Rolex gutter bl.a :
Dag-Eilev Fagermo sier til TV 2 at mener Vålerenga var det beste laget.
– Det er betryggende å se mot en god motstander at vi er det beste laget.
– Vi skaper åtte-ni-sjanser. Det er nok, det. Men vi må få ballen i mål. Det hjelper ikke ha draget på damene, hvis du ikke får den inn ...
- Likes 10
Comment
-
– Jeg var bare skuffet over min egen prestasjon. Jeg var forbannet på meg selv. Det var ikke noe mer. Jeg kom ikke hit for å leke; jeg kom hit for å vinne. Jeg gjør en dårlig kamp, så selvfølgelig er jeg forbannet på meg selv, sier Layouni på telefon til VG etter å ha forlatt Intility Arena sent søndag kveld.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by Grim View Post– Jeg var bare skuffet over min egen prestasjon. Jeg var forbannet på meg selv. Det var ikke noe mer. Jeg kom ikke hit for å leke; jeg kom hit for å vinne. Jeg gjør en dårlig kamp, så selvfølgelig er jeg forbannet på meg selv, sier Layouni på telefon til VG etter å ha forlatt Intility Arena sent søndag kveld.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/X8...it-for-aa-lekeEr det her jeg skal legge inn signatur?
- Likes 3
Comment
-
Instinktivt ble jeg veldig skuffet etter kampen. Føltes som vi hadde tapt to poeng mot RBK. Og det er et godt tegn.
Vi var klart best i 75 minutter av kampen. Men rett og slett uheldige med uttellingen.
Layouni hadde en litt dårlig dag, men det hadde dessverre Dønnum også. Da blir det vanskelig å score. Da Aron skulle drible seg innover fra høyre så fungerte det ikke helt. Ble ofte for mange touch, som til slutt førte til balltap
Men da han brukte Borch på overlap'en så fungerte det hver gang. Det at RBK lå veldig kompakte i forsvar kan nok være en av årsakene.
Litt bittert, men samtidig ble jeg veldig optimistisk med tanke på resten av sesongen. 3 poeng mot Brann, neste!!
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by EngaForAlltid View PostInstinktivt ble jeg veldig skuffet etter kampen. Føltes som vi hadde tapt to poeng mot RBK. Og det er et godt tegn.
Vi var klart best i 75 minutter av kampen. Men rett og slett uheldige med uttellingen.
Layouni hadde en litt dårlig dag, men det hadde dessverre Dønnum også. Da blir det vanskelig å score. Da Aron skulle drible seg innover fra høyre så fungerte det ikke helt. Ble ofte for mange touch, som til slutt førte til balltap
Men da han brukte Borch på overlap'en så fungerte det hver gang. Det at RBK lå veldig kompakte i forsvar kan nok være en av årsakene.
Litt bittert, men samtidig ble jeg veldig optimistisk med tanke på resten av sesongen. 3 poeng mot Brann, neste!!
Vi har gått fra å være et ungt Oslolag i utfordrerposisjon til en av gullfavorittene. Vi var favoritter mot RBK og er skuffet over bare å klare uavgjort. Og vi var bedre enn dem. Det er noe annet enn hvordan det var før seriestart i fjor.
Jeg var selv skeptisk til DEF og ville vel egentlig ha inn Bohinen. Men jeg tok feil. DEF har gjort en fantastisk jobb her og hvis han fortsetter så tar vi gull snart. Hvis vi har litt flaks så kanskje alt i år.
- Likes 9
Comment
-
Originally posted by Basement View PostDønnum hadde slettes ikke en dårlig dag.
Husker godt den kontringen da han spilte en utsøkt pasning gjennom til Bjørdal, som kunne gått alene med keeper, men fikk en svak førstetouch og ble løpt opp.
Dønnum stod for mesteparten av det kreative fremover.
Burde både hatt scoring og assist.
Comment
Comment