Originally posted by Belhaven
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
2. runde: Brann - Vålerenga, ons. 12.5 kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by AcsOnFire View Post
Det har alltid vært svakheten hans + litt dårlige valg.
Noe som Oscar Opsahl har som sine styrker.
Skal ha for at han løper mye og er ofte spillbar, men på grunn av det dårlige pasningsspillet så sinker han resten av laget i angrep.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by EngaForAlltid View Post
Er irriterende å se at han gjentatte ganger ikke greier å vektlegge en enkel 5 meter pasning og spiller på feil fot til medspiller.
Skal ha for at han løper mye og er ofte spillbar, men på grunn av det dårlige pasningsspillet så sinker han resten av laget i angrep.
Men synes kanskje noen virker litt preget av kamp på søndag? Eller er Brann litt mer skrudd på enn jeg forventet?
Comment
-
Brann ser ikke så ræva ut som jeg hadde trodd (/håpa), og de 600 på tribunen lager bra liv. Gleder meg til det blir mer normale tilstander i Oslo og bra med folk på Intility, ass...
Vel, vi er ikke så ræva vi heller, men jeg begynner å bli lettere bekymra for at Ørnen ikke får hull på byllen. Håper det kommer snart...
Tror første målet blir svært viktig i denne kampen. Med 1-0 blir Brann kjipe foran eget bur. Trangt nok der allerede, og tar de ledelsen blir det neppe mye rom å boltre seg i. Men, med 0-1 tror jeg Brann blir desperate og mister huet. Da kommer fort 0-2 og 0-3 også.
- Likes 1
Comment
Comment