Vi har så mange dra-til-tryner i år, det er faen meg helt nydelig. Vi hater alle, alle hater oss!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
2. runde: Brann - Vålerenga, ons. 12.5 kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by jocke View PostYass, kamp alt i kveld igjen jo
Holdt på å gå meg hus forbi, og med tanke på kamptråden her så er jeg vel ikke alene om det.. Viktig denne, med seier er vi godt i gang, og *grøss skulle det komme et tap er starten litt krise.
Tror lite på det siste, likte godt hva jeg så sist, og Brann er defensiven. 0-3 til de gode gutta, og krigstyper i BA og BT i morgen. Hvem som scorer? Kjartanssonx3
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by bengt View Post
Bedre enn RBK men klarte ikke å vinne. Bamba med megasjanse og de to Dønnum skåringene var nesten som selvmål å regne.
Men når vi er klart bedre enn Rbk, klart bedre enn Brann på bortebane med høyere budsjett enn oss. 4 poeng mot Brann borte og Rbk hjemme, har det skjedd før at vi har vært misfornøyde med det?
Etter min mening så har det vært en strålende åpning, jeg tror det skal mye til for å slå Molde, men vi er med.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by panzer View PostMen Bjørdal....
For en mann, kjempinga, bruddene og innstillingen.
banens beste......
Hvis Sam drar må erstatteren være minst like rask mener jeg. Vi kan ikke miste mer fart defensivt nå
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by panzer View PostMen Bjørdal....
For en mann, kjempinga, bruddene og innstillingen.
banens beste......
Eneste som skuffet meg i dag var Adekugbe. Til tider ufokusert, roter bort ballen ved flere anledninger og gjør dårlige valg. Men det positive er at han hadde god kontroll bakover og dekker massevis av rom.
Comment
-
Godt med stang inn mot Brann etter litt stang ut mot RBK. Hadde Bamba vært en bedre spiss, så kunne denne kampen endt helt annerledes, og noen ville begynt å krisemaksimere allerede etter to kamper. I stedet setter Sahraoui 1-0 med to påfølgende "gratis-mål" av Dønnum. Gratis i den forstand at Brann måtte stå høyere på jakt etter en utligning.
Nå venter Kristiansund på søndag. De gjorde en ganske bra figur mot Glimt i går, men de makter jo ikke å score. Enda ikke scoret i treningskamper eller Eliteserien i 2021!
Og da er det vel ingenting som er mer naturlig enn at de scorer mot Enga?
Vel, vil egentlig bare si at det gjelder å være skjerpet i den kampen. Ikke undervurdere.
Enga har for "vane" å spille uavgjort mot Kristiansund.
På søndag håper jeg å se et Enga-lag som VIRKELIG har tatt nye steg og vinner.
Satser på at Sahraoui er god og mett og med masse energi etter endt faste og at spillere som Layouni og Kjartansson får ut mer av sitt potensiale.
Ikke verst med 4 poeng etter to kamper når det fortsatt er en del å gå på!
- Likes 3
Comment
-
Utrolig deilig med en viktig seier mot Brann etter at vi tapte 2 poeng mot rbk. Kjenner at det irriterer meg enda og det må nesten være første gang jeg er irritert over uavgjort mot rbk, så sier litt om Vålerenga og nivået deres , MEN vi MÅ slå Kbk 16 mai for at seriestarten er bra. Tap eller uavgjort mot dem og seriestarten vil være under middels . Liker ikke at jeg har skikkelig trua på kalas seier og at det løsner for Ørnen og layhouni, for kbk har ikke scoret på år og dag, og da er det litt typisk at det skjer nå . Nå må man bare få lov å dra på kamp snart !!!! Vil ha FULL stadion flere ganger denne sesongen !! Ære være !!
- Likes 1
Comment
Comment