Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VIF-KBK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jepp
    replied
    Originally posted by Flem View Post

Ousame ble for veik idag, bare skubba bort og rota seg bort i dribleserier. Christensen var heller ikke god, men har i det minste litt muskler på kroppen.
    Tipper det er grunnen til at byttet ble som det ble.
    Kanskje, det vil vi nå aldri få vite dessverre...

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Jepp View Post

Fordi alle utentatt Fagermo ville ha Ousame sentralt i en posisjon han kunne kommet mer i sin rett samtidig med at Layouni tok kanten.

Når det gjelder brønnpissing så må man få ut dritten et sted, det gjør jævlig vondt og å lufte seg her inne er som når man var liten og mamma og pappa blåste på vondt'n, plutselig var det over og man kunne reise seg opp å leke videre
    Ousame ble for veik idag, bare skubba bort og rota seg bort i dribleserier. Christensen var heller ikke god, men har i det minste litt muskler på kroppen.
    Tipper det er grunnen til at byttet ble som det ble.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Originally posted by Grim View Post

Hvorfor mener du dette var feil? Osame fikk ikke til så mye når han var på mens Layouni skapte mer på ~30 mins, inkl. et målpoeng.

Folk må slutte å skuffe dritt på vifta med en gang vi får et snev av motgang. Folk her lirer av seg at vi får grisebank?! Wtf?! Iflg. Fotmob så var 74-26 i ballinnhav, 12-4 i cornere, 2,89 - 1,45 i xG men vi har ikke marginene med oss, sånt skjer. Legg ned malerkosten og høygaffelen, pust med nesa og ta dere sammen. Eneste som forventa at vi skulle valse over kbk var folk her inne.

Snakkes om noen dager., når brønnpissera har gått tom..
    Fordi alle utentatt Fagermo ville ha Ousame sentralt i en posisjon han kunne kommet mer i sin rett samtidig med at Layouni tok kanten.

Når det gjelder brønnpissing så må man få ut dritten et sted, det gjør jævlig vondt og å lufte seg her inne er som når man var liten og mamma og pappa blåste på vondt'n, plutselig var det over og man kunne reise seg opp å leke videre

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Hvorfor ble Christensen kjøpt fra møkkaklubben?
    Han er en meget talentfull spiller men det kan virke som han, ihvertfall foreløpig, ikke helt er en type indreløper slik som system Fagermo krever. Han har vært forsøkt både som indreløper og anker både hos Molde og U-landslag uten hell. Han er en ganske ekstrem 10er. Så kan han selvfølgelig overraske og tilpasse seg men jeg synes det kjøpet og den tanken er litt merkelig. Snakket med en som følger Molde tett og de fant ikke ut av han i andre roller enn 10er og der var han forsøkt i flere posisjoner. Tobias er god med ball men mest med avslutning som sluttprodukt og/eller kanskje en pasning? Han er ikke ballfører eller relasjonsspiller så langt i karrieren og han er definitivt ikke vant med (og det var mye av årsaken til at Molde ikke ville satse på han mer) en to-veis spiller. Dette kan sikkert komme/læres men han virker ikke helt komfortabelt i den indreløperrollen. Men her er jo Fagermo så j… sta så han får sikkert sine sjanser. Men i den rollen skjønner jeg ikke helt at han ikke satset på S Opsahl i stedenfor.

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Originally posted by zeta View Post

Det er typisk på en sånn dag som dette at Fagermo også har en dårlig dag.. Å ta ut Sahraoui virket som en feil. Vanligvis er fagermo ganske stødig på grepene
    Hvorfor mener du dette var feil? Osame fikk ikke til så mye når han var på mens Layouni skapte mer på ~30 mins, inkl. et målpoeng.

Folk må slutte å skuffe dritt på vifta med en gang vi får et snev av motgang. Folk her lirer av seg at vi får grisebank?! Wtf?! Iflg. Fotmob så var 74-26 i ballinnhav, 12-4 i cornere, 2,89 - 1,45 i xG men vi har ikke marginene med oss, sånt skjer. Legg ned malerkosten og høygaffelen, pust med nesa og ta dere sammen. Eneste som forventa at vi skulle valse over kbk var folk her inne.

Snakkes om noen dager., når brønnpissera har gått tom..

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Hvorfor ble Christensen kjøpt fra møkkaklubben?

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Sluttspurten forteller alt annet enn slitne bein og hoder. Da var bussen allerede parkert, og spillere som ofra alt i forsvar. Sånne lag er vanskelige å møte når vi har 3 bak som ikke har møtt opp til kamp og 2 indreløpere som ikke fungerer idag.
    Kanskje Skaret burde få en sjanse fra start snart, men Tollås har vel klippekort så lenge han er skadefri. Tollås gjorde en del bra borte mot Brann. En heroisk redning på strek bl.a, men virker som han en del ganger blir mer fokusert på ball enn å markere ut forsvarere.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Ottestad View Post
    Har pusta med magen i noen minutter nå. Alltid fint det.
    Det er marginer som avgjør denne kampen. Vi har så mye kvalitet i troppen, en av de beste trenerne og det er så bra med positivitet i klubben nå, at jeg er overbevist om at dette blir en god sesong.
    Endelig en som teller til 10 før man raller av seg. Ser ut til at verden går under for en og annen når vi spiller dårlig. Vi ser allerede nå at denne kampen har gått langt forbi Brann-kampen med antall innlegg. Det er tydeligvis viktigere for folk å spre dritt enn å glede seg over gode prestasjoner.

Leave a comment:

• maefteda
    replied
    Sykt skuffa og mine vrangforestillinger om potensielt gull er nesten helt vekk, men vi må huske å puste litt med magen også. Vi spiller en bedriten kamp, men burde likevel slå et Kristiansund som kommer til å ende midt på tabellen. Det betyr at vi fortsatt skal være en klar topp 4 kandidat.

Veldig få lyspunkter, men første målpoeng for Layouni og hull på byllen for Kjartansson kan gjøre godt i kampene fremover. Kun 3 poeng er godt nok borte mot Mjøndalen.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Spinner View Post
    Sukk....Jaja, tror gutta trenger litt hvile, for å si det forsiktig.
    Hvile etter 3 kamper? Nå må vi slutte å klage på at vi er slitne etter 2-3 kamper. Det er ikke tilfelle.
    Hva skulle vi superamatører sagt i turneringer i både hockey, fotball og innebandy si da? Når vi spiller opptil 10 kamper på 1 helg eller maks 1 uke.

Sluttspurten forteller alt annet enn slitne bein og hoder. Da var bussen allerede parkert, og spillere som ofra alt i forsvar. Sånne lag er vanskelige å møte når vi har 3 bak som ikke har møtt opp til kamp og 2 indreløpere som ikke fungerer idag.

Leave a comment:

• Belhaven
    replied
    Jeg synes også det er rart at vi tilsynelatende aldri er forberedt når vi møter Kristiansund. Vi burde vite hva som venter oss når vi spiller mot dem.

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Originally posted by Ottestad View Post
    Det er marginer som avgjør denne kampen. Vi har så mye kvalitet i troppen, en av de beste trenerne og det er så bra med positivitet i klubben nå, at jeg er overbevist om at dette blir en god sesong.
    Det tror egentlig jeg også

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Jeg syns Dønnum spiller bra (bortsett fra straffa som er helt tragisk) og går av folk som vi trenger i sånne kamper men han kan slippe ballen før i en del situasjoner. Hva skal man si.. Noen ganger vil det seg ikke uansett. De hadde griseflaks gjentatte ganger i avgjørende situasjoner og vi hadde mega uflaks. Vi er et MYE bedre lag, men å ta ut ousame istedenfor å få han som indreløper når layuoni kom inn er ikke lett å forstå seg på, jeg tror vi hadde vunnet hvis han hadde vært på banen. Men det er jo ikke vi som styrer laget
    Det er typisk på en sånn dag som dette at Fagermo også har en dårlig dag.. Å ta ut Sahraoui virket som en feil. Vanligvis er fagermo ganske stødig på grepene

Leave a comment:

• Ottestad
    replied

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by j_robber View Post
    Vi minnes på om at vi er Vålerenga. Snubler når vi skal vinne. Uakseptabelt!
    Det tenkte jeg på også etter kampen... Vi klarer aldri å være den toppklubben vi burde være...

Leave a comment:

Working...
X