Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VIF-KBK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wild Touch
    replied
    Fy fan, han linjedommeren må suspenderes. Aldri offside der. Og at han ikke ser at keeper jukser er utrolig.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Hvorfor bytter vi ikke innpå fler??

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Ja, vi kan ikke krisemaksimere etter et tap. Men jeg får en følelse av at laget er litt begrenset og avhengig av at Dønnum og Osame kommer i gang. Altså, laget er bra, men ikke såå bra. Vi må få i gang Layoni og Ørn. Vi får se, det er selvsagt mulig å få en formutvikling

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Synd vi bestemmer oss for å være de hjelpeløses hjelper i dag. Det her er slitsomt å se på. Det ee noe halvhjertet over det.

Leave a comment:

• Goliat
    replied
    Tragisk, en kamp vi bør vinne 10 av 10 ganger. Spørs om ikke all gullsnakk og Rolex har gått til hodet på gutta. Nå kommer de ned på bakken ihvertfall

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Ikke en eneste corner har vi vunnet framover!! Er møkkalei at vi ikke har andre varianter!!

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Det er en realitetsorientering dette. Det kommer til å bli MANGE kamper der motstanderen har nøyaktig lik taktikk. Det er elendig fotball men vi må finne en måte å takle det på.
    Første bud: ikke gjøre juniorfeil i forsvar!!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Fagermo skriker til Dønnum om balltap.

Godt det ikke bare er meg som mener at Dønnum har unødvendig mange balltap. Skjønner ikke Aron at han har lagspillere? Er så mange triologien dumme balltap fra han at jeg av og til lurer på hvordan vi hadde sett ut uten han.

Leave a comment:

• panzer
    replied
    Typisk Enga, vi skal jo hjelpe de som trenger det hver jævla gang.
    U hjelp til grisgrendte strøk.
    mangler bare at Kastrati setter spikeren.

Leave a comment:

• Ottestad
    replied
    Det eneste som mangler nå, er at Kastrati scorer.

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by Mikkell View Post

Serie B-klubb
    Det stemmer selvsagt. Litt mer forståelig (men jeg har egentlig ikke peiling på nivå i Serie B).

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Originally posted by Hermansen View Post

Ønsker forsåvidt å beholde ham, men på dager som denne er han en direkte belastning. Overdriver antall touch, uklare bevegelser, dårlige pasninger og forsøk på soloraid. Er vel som med de andre spillerne - hvis prisen er rett så er han til salgs. Må dog innrømme at jeg ikke helt forstod den Italia-overgangen som vel var aktuell i fjor. Kan ikke se for meg at han holder Serie A-nivå.
    Serie B-klubb

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by Caanradi View Post
    Det er DEN dagen, ja. Dønnum header rett op keeper. Store åpne rom på begge sider å treffe på. Natta
    Det er da det ikke er dagen, Dønnum kunne scora 3 med litt flyt.⚽⚽⚽

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Dønnum brukt opp sin kvote for denne kampen. Utrolig arrogant straffe. Til de som ønsker å beholde han, han er ikke nærmere en overgang nå....
    Ønsker forsåvidt å beholde ham, men på dager som denne er han en direkte belastning. Overdriver antall touch, uklare bevegelser, dårlige pasninger og forsøk på soloraid. Er vel som med de andre spillerne - hvis prisen er rett så er han til salgs. Må dog innrømme at jeg ikke helt forstod den Italia-overgangen som vel var aktuell i fjor. Kan ikke se for meg at han holder Serie A-nivå.

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    At han tar ut ousame når det vi trenger er kreativitet for å låse det opp er UFORSTÅELIG.
    Til og med Fagermo har en dårlig dag!

Leave a comment:

Working...
X