Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Nå vet jeg fint lite om hans gjøren og laden på privaten. Det lille jeg vet er I) Valget om å signere for Enga hadde bakgrunn i at (eks)kona krevde å bo i Oslo II) De har en unge sammen.
Det jeg tipper da er I) Hun er fortsatt keen på å bo i Oslo II) Ørnen ønsker samvær med barnet sitt III) Han blir i Oslo-området i uoverskuelig framtid, avslutter karrieren i Vålerenga etter 7 sammenhengende toppscorertitler og seriemsterskap, trer inn som trenerassistenten til Fagermo, tar over hovedtreneransvaret, bygger på det gamle og fører Enga til nye bragder og høyder, trer av for å henge med Hengern på Valle.
Det er i hvert fall det jeg ser for meg; i grove trekk. Det er så klart mulig det skjer noe annerledes,men det tenker jeg ikke på som realistisk i det hele tatt.
Fint fremtidsscenario. Likte spesielt godt at Henger'n fortsatt henger på Valle når Ørnen skal pensjonere seg etter 7 sesonger som spiller, noen år som assistenttrener og en karriere som hovedtrener
Kjip kone der altså.. Han sier han nei til bedre økonomiske tilbud fra andre klubber, for å flytte nærmere Island, så dumper kona han.
Life´s a bitch then you marry one...
Eagles soar..
Slike spekulasjoner gjør alltid en sak verre, sikkert for Kjartansson også...
Her er kanskje noe av grunnen til at Ørnen ikke presterer slik han kan.
Kjip kone der altså.. Han sier han nei til bedre økonomiske tilbud fra andre klubber, for å flytte nærmere Island, så dumper kona han.
Life´s a bitch then you marry one...
Eagles soar...
Er kanskje ikke bare på fotballbanen at han ikke har scoret så mye i det siste. Trist når sånt skjer. Får håpe at dette ikke påvirker framtiden hans i klubben på noe vis.
Nå vet jeg fint lite om hans gjøren og laden på privaten. Det lille jeg vet er I) Valget om å signere for Enga hadde bakgrunn i at (eks)kona krevde å bo i Oslo II) De har en unge sammen.
Det jeg tipper da er I) Hun er fortsatt keen på å bo i Oslo II) Ørnen ønsker samvær med barnet sitt III) Han blir i Oslo-området i uoverskuelig framtid, avslutter karrieren i Vålerenga etter 7 sammenhengende toppscorertitler og seriemsterskap, trer inn som trenerassistenten til Fagermo, tar over hovedtreneransvaret, bygger på det gamle og fører Enga til nye bragder og høyder, trer av for å henge med Hengern på Valle.
Det er i hvert fall det jeg ser for meg; i grove trekk. Det er så klart mulig det skjer noe annerledes,men det tenker jeg ikke på som realistisk i det hele tatt.
Her er kanskje noe av grunnen til at Ørnen ikke presterer slik han kan.
Er kanskje ikke bare på fotballbanen at han ikke har scoret så mye i det siste. Trist når sånt skjer. Får håpe at dette ikke påvirker framtiden hans i klubben på noe vis.
Jeg synes egentlig ikke innsatsen og viljen var fraværende, men KBK gjorde det utrolig vanskelig for oss, og det hadde vi ingen løsning på. Når de da får 2 mål, så er det vanskelig å endre på spillet vårt. Dette synes jeg vi har sett ofte. Det blir mye pasninger på tvers og bakover, rett og slett fordi vi ikke er flinke nok til å finne rom i lengderetningen. Selvfølelig så virket det som at alle misset på alt i tillegg, med dårlige touch og pasninger og da blir det vrient.
Enig, vi burde spilt inn en relativt fast startelver for å ha de samme relasjonene. Vi ser ut som ett veldig sterkt lag i år, jeg er ikke bekymret, men sånne kamper som det her er pyton, og litt typisk oss dessverre
Jeg synes ørnen spilte en bra kamp, men han blir jo satt i en litt annen rolle idag, som en slags target spiss når vi ikke har tempo på kant og innlegg i boks. Vi bruker for lang tid på å komme rundt og til innlegg, som gjør at kbk hele tiden har hele laget sitt inne i boksen og da blir det vanskelig å skape målsjanser.
Jeg har sett mange vålenga kamper med akkurat dette kampbildet, hvor vi stanger uten å skape noe særlig, og så skårer motstander lett som bare det på sine sjanser. Det var en sånn dag hvor alle spillerne har en dårlig dag samtidig, og så blir de vel enda mer stressa når kbk skårer.
Det er lett å gå i kjelleren etter en sånn kamp, men vi er et solid lag, og ingen lett match for noen, men fortsatt altfor ustabile når det kommer til å sikre 3 poeng mot antatt lette motstandere.
Jeg håper at denne kampen var årets lærepenge. Vi må ha innstillingen at alle kamper er veldig tøffe og potensielt avgjøres på overtid. Senker vi oss bittelitt og tror at noen motstandere er enkle så taper vi.
Jeg synes også at Layoni bør starte fast en god stund, det er viktig å få i gang han og kantspillet. Dønnum bør finne en balanse, han kan nesten bli overtent. Jeg synes han bør spille enklere i perioder av kampene, veksle mellom enkle og avanserte løsninger. Han jobber i hvert fall veldig bra helt til fløyta går
Vi fikk i hvert fall til en sluttspurt, kjempet om poenget til fløyta gikk. Det er bra
Jeg synes ørnen spilte en bra kamp, men han blir jo satt i en litt annen rolle idag, som en slags target spiss når vi ikke har tempo på kant og innlegg i boks. Vi bruker for lang tid på å komme rundt og til innlegg, som gjør at kbk hele tiden har hele laget sitt inne i boksen og da blir det vanskelig å skape målsjanser.
Jeg har sett mange vålenga kamper med akkurat dette kampbildet, hvor vi stanger uten å skape noe særlig, og så skårer motstander lett som bare det på sine sjanser. Det var en sånn dag hvor alle spillerne har en dårlig dag samtidig, og så blir de vel enda mer stressa når kbk skårer.
Det er lett å gå i kjelleren etter en sånn kamp, men vi er et solid lag, og ingen lett match for noen, men fortsatt altfor ustabile når det kommer til å sikre 3 poeng mot antatt lette motstandere.
Nå kommer jeg på hvorfor jeg har hatt en lang pause fra debatten her, avvikende meninger tolereres ikke, dvs. de som ikke er positive uansett resultat. Og mange leker forumspoliti.
Ja det er ironisk. De som klager holder seg til temaet også har du de som kun klager på de som klager. Kan ikke bare folk få si det de vil, overpositive folk kan være jævlig irriterende de å.
Mye negativt etter en middels kamp,,, som burde vært vunnet(se statistikk fra kampen, 12-4 i cornere bla.) Dette ser slett ikke ille ut og seier mot MIF så kan fort VIF lede serien. Blir tett i år:-)
Har du ikke annet enn dritt å melde..Så drit i det.
Nå kommer jeg på hvorfor jeg har hatt en lang pause fra debatten her, avvikende meninger tolereres ikke, dvs. de som ikke er positive uansett resultat. Og mange leker forumspoliti.
For meg handler dette om profesjonalisme eller rettere sagt mangelen på denne - om vi skal være et topplag, må vi ha 3 poeng hjemme mot «antatt svakere» lag.
ikke krisemaksimering, men for meg er dette typisk og ikke noe tegn på at laget har tatt nevneverdige steg, mår det gjelder denne type kamper.
Til Fagetmo’s forsvar, har han en smal stall sammenlignet med de andre topplagene. Og om vi ikke klarer å øke balltempo og presisjon, vil vi slite mot denne type motstand som legger seg lavt. Og akkurat der,virker vi dessverre like forutsigbare som tidligere.
Men hadde Fagermo rullert mer med en større stall? Tvilsomt. Han kjører en 11’er og holder seg stort sett til den. Ikke at det nødvendigvis er en dum ting.
Leave a comment: