Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Mjøndalen - Vålerenga mandag 24.5 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Mjøndalen - Vålerenga mandag 24.5 kl 18.00

Ny mulighet i morgen. Dette var den eneste av våre første 8(?) kamper som ikke ble betegnet som hovedkamp av Discovery. Men den blir ganske avgjørende for hvordan vi skal definere starten på sesongen. Ok med uavgjort mot RBK, forventet seier mot et svakt Brann lag og et litt klønete tap mot Kristiansund. Vinner vi greit i morgen er vi på sporet, uavgjort eller tap så kommer det mange spørsmål og hyl rundt omkring.

Laget gir seg selv om det ikke er smårusk. Regner med at Layouni er tilbake på kant og Osame tilbake på midten. Mjøndalen har kun en kamp innabords men kan muligens se litt bedre ut enn tidligere år. Gauseth ute med skade men de har scoret mer mål og hatt mer trøkk en tidligere (inkl treningskamper) så ingen grunn til å senke skuldrene. Med full innsats fra start bør dette være 3p.

Originally posted by Pete View Post
    Ny mulighet i morgen. Dette var den eneste av våre første 8(?) kamper som ikke ble betegnet som hovedkamp av Discovery. Men den blir ganske avgjørende for hvordan vi skal definere starten på sesongen. Ok med uavgjort mot RBK, forventet seier mot et svakt Brann lag og et litt klønete tap mot Kristiansund. Vinner vi greit i morgen er vi på sporet, uavgjort eller tap så kommer det mange spørsmål og hyl rundt omkring.

Laget gir seg selv om det ikke er smårusk. Regner med at Layouni er tilbake på kant og Osame tilbake på midten. Mjøndalen har kun en kamp innabords men kan muligens se litt bedre ut enn tidligere år. Gauseth ute med skade men de har scoret mer mål og hatt mer trøkk en tidligere (inkl treningskamper) så ingen grunn til å senke skuldrene. Med full innsats fra start bør dette være 3p.
    Veldig enig med deg, det er viktig og forventet at vi stikker av med alle poengene i morgen selv om ingen kamper er enkle.

Ørnen og Amor åpnet målpoengkontoen sist og nå må vi krysse alt for at det fortsetter. Det blir vel neppe mye bakrom å boltre seg i for sistnevnte om ikke vi skårer først, men gjør vi det kan han få en morsom dag på jobben. I fjor slo vi dem med et dårligere lag enn vi har i år selv om Klasson tidlig ble utvist.

Tiltross for at det var imponerende av de brune å vinne med tre mål på bortebane i forrige kamp så møtte de hvalfangerne som trolig er det svakeste laget i serien og for både dem og sandefjord var det årets første tellende kamp. VI har vært gjennom tre tøffe kamper og det er en av flere grunner til at vi er minst et nummer større i morgen.

Jeg tror også at Tobias starter på benken, men det er klart om det er noen som har noen av de faste som har noen små kjenninger her eller der tror jeg heller fagermo hviler dem i morgen enn på torsdag når vi skal til molde.

Tipper det blir omtrent som mot brann i bergen jeg, vi kommer til å måtte kjempe og krige lenge, men vinner med tre mål til slutt. Kanskje lukter det mer 1-4 enn 0-3 siden Nakkim eller Stokke er dømt til å skåre mot oss. Om ikke Nakkim kan være like generøs som Simon Larsen var etter at han gikk til Start og ble utvist mot oss etter omtrent fem minutter. Det ble jo en morsom kamp til slutt det.

Comment

Nakkim Stokke og Olden Larsen møter vi i dag.
      Mjøndalen ligner jo litt på KBK, de er brukbart organisert, satser på kontringer og er dødball spesialister.
      Vi vinner om vi klarer å spille vårt spill, fordi vi har bedre spillere, klarer å holde høyt balltempo unngå stopp i spillet og en million dødballer. Typisk hvis Örn plutselig dukker opp og finner maskene igjen.

Tror ikke det blir en vakker kamp, men de flotteste draktene de har vi og når kvelden er over kanskje 3 poeng.

Resultattips
      Mjøndalen - Vålerenga 1-2 (1-1)

Comment

https://www.facebook.com/EurosportNO...4874101843029/

Meget stor humor før kampen. love it
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Forventer parkert buss, ihvertfall etter de første 5-10 minuttene, og en fysisk tøff match. Blir nok absolutt ikke pent, nei.
          Hvis vi skal slå mye innlegg fra kant, som ofte blir høye, kanskje vi kan prøve Udal på topp i andre omgang?
          Tenker vi absolutt bør ta 3 poeng her, skal vi henge med. Så får vi se Gleder meg som en unge uansett!
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

Aldri dumt med et tidlig mål mot slike lag, 0-1 etter 7min..

Comment

Går matchen på TV? Eller bare det Discoverytullet

Comment

Eurosport1

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                  Forventer parkert buss, ihvertfall etter de første 5-10 minuttene, og en fysisk tøff match. Blir nok absolutt ikke pent, nei.
                  Hvis vi skal slå mye innlegg fra kant, som ofte blir høye, kanskje vi kan prøve Udal på topp i andre omgang?
                  Tenker vi absolutt bør ta 3 poeng her, skal vi henge med. Så får vi se Gleder meg som en unge uansett!
                  Du som normalt har masse statistikk å slå i bordet med, vet sikkert at Udahl ikke scora all verden av mål med hodet sist sesong
                  100% av klipp som ligger ute på "alt om fotball", er ballen langs bakken. Kan jo være at alle andre mål vi ikke ser er med hodet, men jeg tror styrken hans er i boksen og med beina
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                    Dette var den eneste av våre første 8(?) kamper som ikke ble betegnet som hovedkamp av Discovery.
                    At RBK Molde prioriteres som hovedkamp skal jeg akseptere. Såvidt.

Comment

Ligger vel i kortene at Stokke og Nakkim scorer mot oss på dødball

Comment

Noen som lykkes med å finne stream i dag?

Comment

Håper vi snart tar tak i kampen .

Comment

Mjøndalen ut i hundre, vil mest til nå.. Håpe vi klarer å gire om snart

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                              Synes ikke vi har vært flinke med å parkere bussen håper vi tar tak og snur dette snart ellers sitter’n.. Faen, straffe..

Comment

Working...
                              X