Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Molde - Vålerenga torsdag 27.mai kl 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo!!! For en kamp!! Jeg begynner å bli såpass gammal at dette er farlig for både hjerte og nyrer.
    Hadde jeg vært fra Molde, ville jeg følt det som vi gjorde mot Mjøndalen. De var i perioder best i det meste... Men fru Fortuna digger Enga, i hvert fall i kveld. Og vi vant! At de tok ut Eikrem...? Ikk akkurat et sjakktrekk av Molde det. Heldigvis.
    Imponerende av oss på slutten. Syntes vi var gode etter at vi scoret.

Comment

SÅ JÆVLA DEILIG! Fy faen! Flagget skal henge ute lenge. Helst til neste kamp, men får vel ta den inn senere i kveld!
      VAR, nei takk!

Comment

Men seriøst så var dette en kamp der vi hadde marginene med oss, mens mot kbk og 3050 så hadde vi de mot oss. Iflg. Fotmob/statistikk så burde vi tapt denne og det stemmer bra med de sjansene som Molde hadde;

Ballinnhav (Molde-Enga): 48-52
        Sjanser skapt 16-4
        Store sjanser 3-3
        Cornere 9-3
        xG 2,2-1,13

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Deler du ut lottotalla også?
          Det er Grim og den blekkspruten fra Tyskland. Åndenes makt er neste stoppested for deg Grim.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Haha, der står TVNorge i friluft med munnbind

Comment

Typisk Enga og like herlig, hver gang. Alltid bedre å møte lag som vil spille fotball (som nevnt i MIF tråden).

Denne var viktig nå og tenk bare hvilken start vi hadde hatt, med full pott i de to foregående.

Få knekt gåta mot lag som legger seg lavt og kontrer nå, så skal ikke jeg messe mer.

Blir viktig å unngå kort fremover nå med alle skadene. Håper BS ikke blir lenge ute - han gjorde en solid jobb i debuten fra start. Jevnt over bra levert av alle, bortsett fra markeringsjobben til Olderup.

Digg med 3 poeng på Røkkeløkka!
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Denne så jeg virkelig ikke komme
                Med Næsberg og Saraoui ute - OG erstatteren til Næsberg ut med skade...

JADDA!! ALLE GUTTA!!!

PS: Forrige seier i Molde var visst med sølvlaget i 2010...

Landslagsuttaket til Dønnum er virkelig bra taima!

Comment

Så forbanna deilig!!

Hadde virkelig ikke trodd dette, og vi har litt stang inn, men det vår tur nå!

Comment

Seier mot Molde på Røkkeløkka smaker ufattelig godt. Jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle gå veien og bøyer meg i støvet for alle gutta. Imponert!
                    Håper Mjøndalen lærte oss at vi må i kjelleren mot alle lag. Jeg orker ikke poengtap mot Sandefjord på søndag, ass...

Comment

• Så bare de siste 10 + tillegg.
                      Så akkurat Dønnum putte til 2-3, og skal ærlig innrømme, at 3 poeng i Molde hadde jeg aldri trodd var mulig på forhånd etter de siste kampene våre.
                      Takk til alle guttene for et fantastisk resultat og takk for at det blir en god dag på jobb i morgen hvor det er et par Molde freaks som skal få høre det!

Alle gutta!
                      Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

• Dæven hvor deilig å "sette skapet på plass"..
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Finnes det noe deiligere enn å slå _det_ laget?!!!
                          Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post
                            Om vi skal henge med i toppen trenger vi minst ett poeng idag. Har faktisk trua på 3!
                            Ahhh, deilig!

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                              Og til alle rolex-haters kan det jo nevnes at 2 av 3 mål kommer fra de, og de var involvert i alle måla.
                              Nettopp, og de som ikke forstår at Dønnum er vår store stjerne og vil ha han ut, aner ikke hva fotball er. Layouni spilte også sin beste kamp for sesongen.
                              Nei la oss høre på "haters", benke begge 2 og satse påp egenkomponerte over hele fjøla, eller hente inn alle de knallgode spillere vi har solgt tidligere.

Heldigvis er det Fagermo som styrer dette, og merkelig nok så vi ikke slitne ut idag, men enkelte mente jo vi var utslitte etter 2 kamper? Merkelig det der.
                              La oss legge til at Fagermo kun har en plan, synd han ikke hadde flere idag, slik at han bevisst kunne ført oss mot tap med et annet opplegg ....

Herlig kamp forøvrig
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Deilig!! Helga kom tidlig

https://twitter.com/oslolos1/status/...938996740?s=21

Comment

Working...
                                X