Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger sommeren 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sosua View Post

Zahid er en meget god spiller, men en utpreget 10'er
    Fagermo spiller uten 10'er, og fra før har vi Osame, Odin og Christensen som alle er typisk 10'ere.
    Blir jo merkelig å fylle opp stallen med spillere som er best i en posisjon vi ikke bruker.
    Zahid og Osame er ikke så ulike spillertyper. Zahid har spilt en del som indreløper og ving i APOEL. Fungerte veldig bra som venstreving for nødlandslaget.
    Tror Layouni kan ha godt av litt konkurranse på venstrevingen.

Comment

• Nå er det jo ikke sånn at fotballspillere fungerer kun i en rolle. Ronny Johnsen var spiss, men ble kanskje en av de beste forsvarspillerne vi har hatt i Norge.

Comment

• Hva med Vajebah Sakor? Har han ny klubb? Han er vel også defensiv midt. Med ham på laget kunne Oldrup spilt mer stopper?

Comment

• Originally posted by clash View Post
          Hva med Vajebah Sakor? Har han ny klubb? Han er vel også defensiv midt. Med ham på laget kunne Oldrup spilt mer stopper?
          Både Sakor og Zahid er uten klubb i øyeblikket. Og vi kunne hatt god bruk for begge.

Er i det store og det hele mange gode spillere uten kontrakt i øyeblikket. Den norske serien er ranket som 22 i Europa, så det burde ikke være en umulig oppgave å finne spillere som er gode nok til den serien.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Både Sakor og Zahid er uten klubb i øyeblikket. Og vi kunne hatt god bruk for begge.

Er i det store og det hele mange gode spillere uten kontrakt i øyeblikket. Den norske serien er ranket som 22 i Europa, så det burde ikke være en umulig oppgave å finne spillere som er gode nok til den serien.
            Få dem inn!!!
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Er innom treningen nå. Det virker som Sakor trener med oss nå faktisk. Er hvertfall en som ligner veldig på Sakor, men ikke 100% sikker!

Comment

• Mtp at vi nettopp mistet x-faktoren vår, så bør vi - hvis det er mulig - se nærmere på Ghayas.
                Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post

Er innom treningen nå. Det virker som Sakor trener med oss nå faktisk. Er hvertfall en som ligner veldig på Sakor, men ikke 100% sikker!
                  https://mobile.twitter.com/StianWahl...44634198728704

Comment

Ta med Vajebah Sakor også. Han er også uten kontrakt.
                    Da siterer jeg meg selv fra 22.juli og noterer meg at Fagermo bruker dette forumet som utgangspunkt for spillerrekruttering.

Comment

• Sakor gitt...Hmm. Mener å huske han var veldig god når vi spilte mot noen som hadde gule drakter
                      Var helt konge mot både Glimt og LSK i 2016..tror jeg..
                      Hadde vært intressant med han!
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

• Sakor og Zahid inn så gir jeg vinduet godkjent

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Sakor og Zahid inn så gir jeg vinduet godkjent
                          Kule signeringer, men hadde også foretrukket en defensiv forsterking

Comment

• Originally posted by anderan View Post

Sakor vil jo være en defensiv forsterkning. Han gir mer fysikk på midtbanen, som enkelte her inne jevnlig etterlyser

Men ja, vi bør vel ha inn en midtstopper uansett. Sakor trener jo med oss. Regner med han hadde trent et annet sted hvis det var helt uaktuelt å spille her. Zahid er vel foreløpig bare et navn som er nevnt.

Comment

• Man kan også se ryggen hans på en videosnutt klubben har på Instagram. Spurte dem om det stemte at det var Sakor, og de bekreftet at han trente med oss for å holde seg i form!

Comment

• Originally posted by anderan View Post

Med Sakor inn så kunne vi kanskje brukt Oldrup som stopper? Men ellers enig.

Comment

Working...
                                X