Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger sommeren 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvis det er riktig at han overhodet ikke vil snakke med klubben, er det så uakseptabelt at ord blir fattige.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
      Hvis det er riktig at han overhodet ikke vil snakke med klubben, er det så uakseptabelt at ord blir fattige.
      Nytt intervju i Dagsavisen. Ikke helt enighet mellom Ingebretsen og Ivan. Han hevder at de kun har gitt ett tilbud som han har sagt han har sendt tilbakemelding på. Ivan fokuserer på sport og overlater til agent å snakke med JI. Kanskje bare litt taktisk spill men sikkert er det nok at Ivan ønsker seg ut.

Kan på en måte forstå det, fotball er veldig ferskvare. Skulle han få en skade/ikke spille bra etter en god periode så stopper det helt opp. Som spiller må du benyttet sjansen.

Nå holder de Sam kanskje ut hans kontrakt (og de holdt Felix) pga liten tropp. Det er mao litt vanskelig dette her. Har du en lengre kontrakt kan klubben holde deg om det ikke finnes gode erstattere. Så føler at klubben kanskje bør jobbe bedre med erstatninger slik at de kan slippe spillere som vil gå. Flere her som skryter av Aron men uten at jeg vet noe som helst, med JS som agent så finnes det garantert en mulighet for å gå om riktig tilbud (for Aron) dukker opp. Fotball er kynisk.

Comment

Originally posted by Pete View Post
        Flere her som skryter av Aron men uten at jeg vet noe som helst, med JS som agent så finnes det garantert en mulighet for å gå om riktig tilbud (for Aron) dukker opp. Fotball er kynisk.
        Ærlig talt Pete.
        Aron var i samme situasjon som Ivan er i nå!
        Han valgte i midlertid å forlenge med klubben, nettopp fordi klubben skulle få en grei sum penger for ham.
        Alle utenom deg tydeligvis, er klar over at Aron vil gå i neste vindu, dersom det kommer inn et greit bud.

Da får klubben igjen for de ressursene som er brukt på Aron, samt midler til å drifte klubben/investere videre.
        Det er det som er klasse av Aron, fremfor å ikke ville snakke med egen klubb om fornying av kontrakt.

Hvis Ivan går i neste vindu så får klubben småpenger for ham, eller ingenting.

Synes det er rart at du tydeligvis ikke får med deg denne vesentlige forskjellen...

Comment

I følge Mercato programmet til Fotball-TV i går så er det interesse på 5 av spillerene våres. Kjartansson ønsker seg videre allerede. Skal visst være interesse i USA og andre ligaer som kan tilby vesentlige bedre lønn enn i Skandinavia. I tillegg er det visst konkret interesse for Sam Adgekube fra Hatayspor, og Sam er nok ferdig i klubben innen 01.august. Skal også være interesse rundt Bjørdal, Näsberg og Dønnum. Belgisk klubb skal være interessert i Näsberg.

Det jobbes intensivt med overganger inn. Vi har interesse/sjekket ut en svensk back i belgisk fotball, Victor Wernersson, samt Sigurd Rosted i Brøndby.
          Last edited by Moa91; 12.06.2021, 13:15.

Comment

Originally posted by Moa91 View Post
            I følge Mercato programmet til Fotball-TV i går så er det interesse på 5 av spillerene våres. Kjartansson ønsker seg videre allerede. Skal visst være interesse i USA og andre ligaer som kan tilby vesentlige bedre lønn enn i Skandinavia. I tillegg er det visst konkret interesse for Sam Adgekube fra Hatayspor, og Sam er nok ferdig i klubben innen 01.august. Skal også være interesse rundt Bjørdal, Näsberg og Dønnum. Belgisk klubb skal være interessert i Näsberg.

Det jobbes intensivt med overganger inn. Vi har interesse/sjekket ut en svensk back i belgisk fotball, Victor Wernersson, samt Sigurd Rosted i Brøndby.
            https://twitter.com/DHZpod/status/1403811441304612872

Jim Solbakken teaser muligens en overgang til Wolfsburg for Aron?

Står på Sky Sports sine sider.
            https://sport.sky.de/fussball/artike...0861226/34942:

"Sto Jörg Schmadtkes nese i Vålerenga?
            I følge Sky-informasjon sjekker VfL Wolfsburg engasjementet til den støtende mannen Aron Dönnum. Den 23 år gamle norske landskampens kontrakt løper ut til 2024."

Comment

https://twitter.com/DHZpod/status/1403811441304612872

Jim Solbakken teaser muligens en overgang til Wolfsburg for Aron?

Står på Sky Sports sine sider.
              https://sport.sky.de/fussball/artike...0861226/34942:

"Sto Jörg Schmadtkes nese i Vålerenga?
              I følge Sky-informasjon sjekker VfL Wolfsburg engasjementet til den støtende mannen Aron Dönnum. Den 23 år gamle norske landskampens kontrakt løper ut til 2024."
              Lykke til Aron! Hvis det blir en overgang til Wolfsburg!
              Rosted ville vært en klasse oppgradering fra Ivan! Oslo gutt er han også...

Comment

https://ibb.co/f9Dy2H3
                =
                https://ibb.co/GQ5PDd3

Get the picture Ivan !

Comment

I følge Mercato programmet til Fotball-TV i går så er det interesse på 5 av spillerene våres. Kjartansson ønsker seg videre allerede
                  Hæ?? Hvis det er sant, så er jeg skuffet over han....
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Hæ?? Hvis det er sant, så er jeg skuffet over han....
                    Jeg er ikke overrasket.

Tror han dro hit først og fremst på grunn av dame og barn. Og det er helt fair.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Jeg er ikke overrasket.

Helt fair, men kjipt. Bare å innse at spillere i dag ikke har kjærlighet for klubben slik som oss supportere.

Comment

Jeg er ikke overrasket.

Synes ikke det. Etter en halv sesong er det overhodet ikke innafor.
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Mildt sagt sjokkerende dette med Ivan. Ivan ER Vålerenga. Født og oppvokst. Så denne så jeg ikke komme.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                            Mildt sagt sjokkerende dette med Ivan. Ivan ER Vålerenga. Født og oppvokst. Så denne så jeg ikke komme.
                            Ingen grunn til å ta "sorgene" på forskudd. Ender nok med en løsning alla Dønnum.

Comment

Når det gjelder Dønnum så unner jeg han en tur ut. Det har han fortjent, og vi blir sittende igjen med klirrende mynt i kassa.

Comment

Jeg er ikke overrasket.

Det stemmer sikkert. Men han har jo fortsatt barn da. Hvordan han løser livet sitt er så klart opp til han. Men å bosette seg i et annet land i en pandemi er vel ikke akkurat oppskriften på tett kontakt.

Comment

Working...
                                X