Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger sommeren 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Calven View Post
    Mer i neste utgave av Calven forklarer fotball til Nils.
    Flott, da har jeg noe å se frem til.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det er mange som venter i glede på neste episode at Calven forklarer fotball til Nils.

ForrestGump venter svært gjerne på den episoden, at man ikke beskylder andre for rasistiske holdninger de aldri har innehatt, men på Calvens syn på spillerlogistikk!
      Jf. Ivan-gate og dine svært så udokumenterte og ubegrunnede påstander mot meg. Det er greit å være uenig med meg Calven, det er ikke greit å si at jeg er rasist, når jeg aldri har kommet med rasistiske ytringer...Meget mulig dette betyr mer for meg enn deg, men vi er klubben for alle. Det er det som er inne i sjæla mi: https://www.youtube.com/watch?v=cRc_v96bRZ8

Calven, vet du hva, jeg synes også Calven var skikkelig bra for Enga. Tenk at vi signa Giancarlo Gonzalez Castro. Sjøl liker jeg brasilianske spillere mest.
      Jeg stemmer nok mere rødt enn du gjør, uten å blande dette inn i fotballen, men det du var du som kalte meg rasistisk, fordi jeg mente Ivan burde resignere.
      Norge er ett lite land, og vi bør stå sammen. Så lenge du; caller en U my bad there, så går vi videre, sammen som Enga fans. Ser i fram mot ditt svar, så vi begge kan delta på forumet du og jeg, forholdsvis uhemmet. Tar derfor gjerne en my bad tilsvar til denne posten, Calven. Nå har jeg rekket fram min hånd, nå er det opp til deg å ta neste steg! I hvert fall det minste på PM, dersom du ikke tør å stå ved dine udokumenterte og ubegrunnede påstander i dette forumet, så bør du la være å poste mer i dette forumet!

Alle (Spinner) moderatorer eller medlemmer av dette forumet bes på eget initiativ, gjennomgå alle mine poster i dette forumet, om jeg noensinne har vært rasistisk vinklet.
      Dersom dere ikke finner noen poster, som dere heller vil ikke vil finne, så ber jeg at brukeren CALVEN utestenges hvis han ikke kommer med en ubeforholden unnskyldning til meg på forumet eller via PM, ønsker jeg at brukeren utestenges!

Det er faen meg ikke greit at man beskyldes for rasisme, ubegrunnet!
      Last edited by ForesttGump; 16.09.2021, 06:39.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Fint.
        Da kan vi begynne med at du svarer på spørsmålet mitt.
        Gimme hope johanna

Comment

• Sakor til Brann. Har vel vært diskutert her inne.

Comment

• Originally posted by Calven View Post

Fint.
            Da kan vi begynne med at du svarer på spørsmålet mitt.
            Nå har jeg lest hele innlegget ditt flere ganger, uten å finne noe spørsmål. Spørsmål pleier å ha et spørsmålstegn bak setningen.

Mer i neste utgave av Nils forklarer norsk grammatikk til Calven

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
              Sakor til Brann. Har vel vært diskutert her inne.
              Så dette. Kontrakt ut året tror jeg.. Heltne Nilsen og Sakor inn for brann nå. Lurer på hva back Horn Myhre tenker om dette.....

Comment

• Originally posted by j_robber View Post

Så dette. Kontrakt ut året tror jeg.. Heltne Nilsen og Sakor inn for brann nå. Lurer på hva back Horn Myhre tenker om dette.....
                Horn-Myhre trengte vel bare en ny start. Har vært i Vålerenga lenge nå, aldri blitt satset på. Kan skjønne han vil prøve å slå seg inn fast et annet sted.

Comment

Horn-Myhre trengte vel bare en ny start. Har vært i Vålerenga lenge nå, aldri blitt satset på. Kan skjønne han vil prøve å slå seg inn fast et annet sted.
                  Ja, enig med deg.

Comment

Ikke uenig og ønsker jo gutten alt vel. Tenker mer på at han gikk til Brann for å slippe å spille back, for så å bli satt som back nok en gang..

Comment

• Søren også! Vegard Forren har signert for Eide og Omegn FK i 4. divisjon. Kan han hjelpe sin nye klubb slik at de unngår nedrykk til 5. divisjon, mon tro?
                      Der gikk vi glipp av en kjernekar og et fantastisk forbilde for våre unge spillere...........

Comment

• He, he, huff da

Men jeg er mer bekymret for at vi gikk glipp av Sakor. Vi får se etterhvert hvor god han er i Brann

Comment

• Originally posted by j_robber View Post

Ikke uenig og ønsker jo gutten alt vel. Tenker mer på at han gikk til Brann for å slippe å spille back, for så å bli satt som back nok en gang..
                          Er nok kun Horn-Myhre selv som vet hva han tenker om det, og uten at jeg vet hva fyren tenker så tror jeg hovedårsaken til at han dro var fordi han ønsket et miljøskiftet og en ny start. Ikke sikkert at han har så mye i mot å spille back, men her i VIF var han jo attpåtil andrevalg på back. Kanskje han hadde godtatt det mer om han fikk spille fast..

Comment

• Originally posted by zeta View Post
                            He, he, huff da

Men jeg er mer bekymret for at vi gikk glipp av Sakor. Vi får se etterhvert hvor god han er i Brann
                            Sakor var vel aldri interessert ii å spille for oss da han ikke ønsker å spille på kunstgress.

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post
                              Sakor var vel aldri interessert ii å spille for oss da han ikke ønsker å spille på kunstgress.
                              Stemmer med det jeg har hørt også. Ikke den siste spilleren vi kommer til å høre dette fra heller
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post

Han må fortsatt spille en drøss med kamper på kunstgress. Rett og slett vanskelig å unngå når man spiller i Eliteserien. Er ikke mange igjen med naturgress.

Comment

Working...
                                X