Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, søn. 13.6 kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Viking - Vålerenga, søn. 13.6 kl. 20:00

Da er det kampdag igjen. Kjør!
    Kjekkere gutter finnes vel ei

En vanskelig kamp mot et Viking som varierer mye.
    Vinner vi her så er det megabra, men er godt fornøyd med ett poeng.

Comment

Stedet der vi kan lede 3-0 etter en halvtime og fortsatt havne i trøbbel...

Comment

Seier 2:0

Go KongeBlå
        Gimme hope johanna

Comment

Vært mye sjukehus-resultat i Stavanger tidligere.
          Jeg tåler ikke sånt...

Ser for meg en midtbane-kamp her både offensivt og defensivt. Hvis Osame 100% så ønsker jeg at han starter. Håper også Oldrup har kommet i skikkelig kampform; vi er avhengige av at han fungerer tett opp mot toppnivå...

4-ern bak er vel ganske gitt. Skaret må gjerne spille men hvis Ivan er klar så blir det han...

Comment

Originally posted by Loffen View Post
            Vært mye sjukehus-resultat i Stavanger tidligere.
            Jeg tåler ikke sånt...

Ser for meg en midtbane-kamp her både offensivt og defensivt. Hvis Osame 100% så ønsker jeg at han starter. Håper også Oldrup har kommet i skikkelig kampform; vi er avhengige av at han fungerer tett opp mot toppnivå...

4-ern bak er vel ganske gitt. Skaret må gjerne spille men hvis Ivan er klar så blir det han...
            Det er alltid spennende med kamp i Stavanger - og etter en pause er det vel enda mer usikkerhet. Ser vi på kampene i går florerte det med skader. Håper det ikke skjer her når trøkket starter igjen. Intervjuet med DEF levnet vel noe tvil om at Ivan og Osame var 100% klare igjen så det blir neppe 90 min på begge to. Sam er vel heller ikke tilbake fra Canada ennå (eller i karantene?) så der får vi en endring. Udahl er naturlig på topp og han skal få litt å bevise i en ofte tøff bortekamp. Han er veldig smart i boksen og dersom ryktene stemmer om at Kjartansson allerede ønsker seg bort så er vi avhengig av at han presterer.

Viking har jo vært årets jojo lag i prestasjoner så vi får håpe de har en dårlig dag. Angrepet er bedre enn forsvaret så her gjelder det å putte mål. Kan bli en underholdene kamp om ikke annet.

Når troppen ikke er offentliggjort ennå så tyder det vel på noe smårusk. I de første kampene var vi veldig tidlig ute med dette men når det kommer usikkerheter så drøyer det.

Comment

Vi har ikke tapt i Stavanger siden 2013, og i de 7 oppgjørene som har vært der borte siden har det blitt skåra 28 mål. Et snitt på 4,0.
              Krysser fingra for en målrik og underholdende kamp. Ser gjerne at Udahl får et par kasser og vokser seg høy og mørk.
              Interessant snittalder på de 5 bakerste...

Comment

Liker dårlig at vi blir tvunget til flere bytter i bakre firer. Midtbanen blir enda viktigere idag. Lukter mye defensiv jobb på Oldrup og Bjørdal.

Comment

Det som bekymrer meg er bredden vår og ja mye ungt og lovende på benken, men er ikke mange som kan forandre kampbildet hvis vi sliter. Er vel kun Ousame. Hva har skjedd med Tollås og Sam ? Frykter offensive rekka til Viking og står nærmest skrevet at Fridjohnson scorer mot oss. Kamp vi helst må vinne for å holde følge med de foran men er ikke optimist i kveld. Har en guffen følelse men håper virkelig jeg bommer totalt og vi vinner

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                    Det som bekymrer meg er bredden vår og ja mye ungt og lovende på benken, men er ikke mange som kan forandre kampbildet hvis vi sliter. Er vel kun Ousame. Hva har skjedd med Tollås og Sam ? Frykter offensive rekka til Viking og står nærmest skrevet at Fridjohnson scorer mot oss. Kamp vi helst må vinne for å holde følge med de foran men er ikke optimist i kveld. Har en guffen følelse men håper virkelig jeg bommer totalt og vi vinner
                    Kjenning i låret på Tollås og landslagsoppdrag på Sam. Sam blir borte minst neste kamp også.

Comment

Hadde håpa litt på Opsahl på backen, men blir kanskje litt vel lite rutine.. Skal jo være lovende osv, men Felix blir prioritert selv etter han er på vei ut.

Comment

Liker ikke dette. Flere av de presumptivt beste er ute. Første kamp etter pause. Og Viking ligner på oss; you never know what you're gonna get, som mora til Forrest sa det. Jeg forbereder meg på det verste. Livet er lettere slik.
                        Men fordi RBK tapte, så er vi bare to poeng bak toppen og midt i rotteracet på toppen av tabellen. Med tap,.derimot...

Comment

Liker at vi holder i ballen. Felix har hatt et par gode involveringer på backen.

Comment

Viking har Austbø, det gir oss håp.

Comment

Ikke redd for forsvaret, er styrket på venstreback og Skaret har vist at han kan.

Comment

Working...
                              X