Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, søn. 13.6 kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jepp View Post
    Vi må ikke dømme Udahl for hardt på den missen, husker jeg bomma på en sånn en jeg å i en bedriftskamp, så det kan skje den beste
    Han bomma på 3 100% sjanser vil jeg påstå, men det er vel ingen som dømmer han etter første kamp fra start. Men det er ingen tvil om at han har mangler på dette nivået.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
      Vi har ikke tapt i Stavanger siden 2013, og i de 7 oppgjørene som har vært der borte siden har det blitt skåra 28 mål. Et snitt på 4,0.
      Krysser fingra for en målrik og underholdende kamp. Ser gjerne at Udahl får et par kasser og vokser seg høy og mørk.
      Interessant snittalder på de 5 bakerste...

Farlig å nevne slik for engaspillere før kamp

Comment

Originally posted by Jepp View Post
        Viking er et lag som har lite disiplin og vil for mye ift. kvaliteten i laget. Med det i tankene må jeg si at Fagermo sin taktikk i denne kampen er veldig svak. Er det en kamp vi skal vente på tabber og overganger så er det kampen i Stavanger. Snakk om å stå til stryk
        Jaha? På hvilken måte skulle Fagermo og laget gjort det annerledes idag?
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Skikkelig møkkakamp. Berisha fornekter seg ikke, og diver på straffa. Super offside på 4 målet, så alt i alt hadde 2-1 til Viking vært fortjent. Når Udal bommer på ballen på 0-1 og skyter over på så og si åpent mål fortjener vi ikke mer. Nå må forsterkninger inn hvis vi skal henge med i toppen. Holder ikke å bytte 2!!! midtstoppere i EN kamp. (Det har vel nesten skjedd før også)
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Må ellers si at jeg syns Berisha er en kjip murblokk - som spiller på grensa.
            Syns dog ikke at han er en grisespiller...
            Han kunne godt vært utvist tidlig i kampen. Men, men -
            HVIS han hadde spilt på Vålerenga, hadde jeg syns han var topp...

Comment

Originally posted by Flem View Post

Han bomma på 3 100% sjanser vil jeg påstå, men det er vel ingen som dømmer han etter første kamp fra start. Men det er ingen tvil om at han har mangler på dette nivået.
              Og på bedriftsnivå ifølge min sarkasme
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Han treffer faktisk ikke ballen engang på den ene.

Comment

Sjeldent har vel 4-1 vært mer ufortjent.
                  Vi blir bortdømt, enkelt og greit. Berisha skulle vært utvist, straffen var syltynn og sistemålet var offside.

Egentlig burde jeg vært forbanna på dommern, men det er Viking-spillerne som får fram de sure oppstøtene i dag. For et drittlag Viking er! Uspiselige hele jævla gjengen.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Kanskje roe litt ned nå. Ja elendig dømming i enkelte situasjoner men totalen er følgende. Udahl bommer på to 100% sjanser, en i hver omgang. Klaesson er direkte skyld i 1-1 og han gir dommeren mulighet til å gi straffe. Meget klønete det også selv om kontakten ikke er stor. I tillegg fremstår laget direkte svakt i andre omgang. Ja elendig dømming men dette tapet må i hovedsak legges på spillerne.

Comment

• 1. Bredden (rettere sagt mangelen på), blir veldig tydelig i dag.
                      2. Hvorfor skal vi på død og liv, inn på 5 meter, før vi avslutter? Må da hå an å prøve litt fra distanse også.

Om vi mister 2-3 i neste vindu, må vi treffe godt med erstattere.

Utover 1 og 2 - litt tilfeldigheter og personlige feil/markeringsgglipp, og en litt inkonsekvent dommer, hjelper ikke mye heller…

4-1 er flatterende og med en kamp igjen denne runden, henger vi plutselig litt i taua (trøsten var at rbk tapte). Poengtapene mot KBK og MIF, smerter fortsatt.
                      \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• Litt etterpåklokskap:
                        Er det ikke feil av Fagermo & co å IKKE BYTTE UT KLAESSON etter at Berisha skade han?
                        Tror ikke han ville ha boksa så klønete rett før pause om han hadde vært helt ok i føttene...

Comment

• Originally posted by san Paolo View Post
                          Må ellers si at jeg syns Berisha er en kjip murblokk - som spiller på grensa.
                          Syns dog ikke at han er en grisespiller...
                          Han kunne godt vært utvist tidlig i kampen. Men, men -
                          HVIS han hadde spilt på Vålerenga, hadde jeg syns han var topp...
                          At du ikke mener han er en grisespiller er ganske naivt kompis.
                          Berisha er en av de kvalmeste spillere i eliteserien. Går konstant rundt og dytter på motspillere og slenger dritt over en lav sko. En skikkelig møkkamann.
                          Hadde spillerne i eliteserien fått kåre årets idiot, hadde han fått 95% av stemmene.

Comment

• Denne kampen må bare glemmes.
                            Det er fort kort tid til de neste kampene.

men noen store spørsmål melder seg:
                            Hvordan skal vi bli mer effektive
                            Og hvem i helvete skal spille i forsvar?

Comment

• Dommern var ræva ja. Begge veier for øvrig. Vi tapte fordi vi driter oss ut bak og ikke setter sjansene våre. Tabbekveld av Klaesson. Udahl burde også putta minst et til.
                              Så hjelper det jo ikke at halve lager vi avslutter med er juniorer. Vi har for tynn stall dessverre.

Comment

• Originally posted by san Paolo View Post

Ikke enig i at det er 'uforklarlig' dårlig dømming...
                                Det er marginer - som går imot oss... Og hadde dommerne hatt VAR, kunne de fått den hjelpen de hade trengt i en slik kamp...
                                Det blir absurd når dommer er direkte delaktig i fire mål for ett lag, og dommertrioen jevnt over lar ett lag gjøre som de vil. Dommere må også ta ansvar for egne prestasjoner. Tore Hansens prestasjon i dag er langt under eliteserienivå.

Comment

Working...
                                X