Originally posted by Flem
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Viking - Vålerenga, søn. 13.6 kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by san Paolo View PostLitt etterpåklokskap:
Er det ikke feil av Fagermo & co å IKKE BYTTE UT KLAESSON etter at Berisha skade han?
Tror ikke han ville ha boksa så klønete rett før pause om han hadde vært helt ok i føttene...Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
Med unntak av offside på siste mål, er ingen av de kontroversielle situasjonene opplagte dommertabber. Ja, de kan diskuteres. Men ingen tabber. Det er summen av alle tvilsomme situasjoner som går mot oss, og det er det som gjør meg ganske så pissed.
Dette kunne gått begge veier. Vi har nok sjanser til å vinne, og er uheldige/dårlige i begge boksene.
Liker temperaturen i kampen. Viser at det betyr mye for gutta.
Nå må vi bare se mot neste kamp. Skal vi henge med i toppen, trenger vi noen tre-poengere fremover.
- Likes 4
Comment
-
Originally posted by san Paolo View PostLitt etterpåklokskap:
Er det ikke feil av Fagermo & co å IKKE BYTTE UT KLAESSON etter at Berisha skade han?
Tror ikke han ville ha boksa så klønete rett før pause om han hadde vært helt ok i føttene..."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by JohnF View Post
Nja...Tommy Høiland er fortsatt Eliteserie-spiller."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Flem View Post
Da må du se den utboksinga i reprise, 100% tabbe av Klaesson og ingenting med skaden å gjøre.
Comment
-
Originally posted by Ottestad View PostMed unntak av offside på siste mål, er ingen av de kontroversielle situasjonene opplagte dommertabber. Ja, de kan diskuteres. Men ingen tabber. Det er summen av alle tvilsomme situasjoner som går mot oss, og det er det som gjør meg ganske så pissed.
Dette kunne gått begge veier. Vi har nok sjanser til å vinne, og er uheldige/dårlige i begge boksene.
Liker temperaturen i kampen. Viser at det betyr mye for gutta.
Nå må vi bare se mot neste kamp. Skal vi henge med i toppen, trenger vi noen tre-poengere fremover.
Comment
-
Originally posted by Flem View Post
Da må du se den utboksinga i reprise, 100% tabbe av Klaesson og ingenting med skaden å gjøre.Last edited by Vader; 13.06.2021, 21:30.
Comment
-
Originally posted by Goliat View Post
Er 100% sikker på at vi hadde fått rødt på den til Berisha, det er full spurt og feier ned keeper. Han viser ikke knotter, men uansett farlig spill med den farta. Når det er sagt irriterer jeg meg over at gutta ikke spiller for hverandre, slutter å jobbe sammen og står å sutrer ( hei Aaron)!
Comment
-
Synes forøvrig Fagermo oppsummerer dette bra. Det er laget som svikter totalt i andre. Gidder ikke å irritere meg over 4-1 målet. Ja offside men hvilken rolle spilte det siden vi hadde tapt forlengst. Det understreker at man trenger mer hjelpemidler for dommerne.
- Likes 4
Comment
-
Fått sett opptak av kamp da jeg ikke så live noe jeg er glad for. Berisha burde hatt rødt! Typisk at han da scorer 2. Klaesson med to håpløse inngripen som gir 2 baklengs . Fridjohnson burde jo hatt etter reglene, TROR jeg, rødt kort. Gult for å ta av seg drakta, gult for å feire provoserende mot benk/motstander ….MEN vi taper fordi vi er elendige i 2 omg, masse gule kort etc. total kollaps. Stusser også over at Fagermo sier Klaesson er preget resten av kampen etter taklingen fra Berisha…..ehhh da skulle jo Klaesson vært byttet ut!! Ble som jeg fryktet men er optimist nå mot Odd hjemme. Vi surrer ikke sånn en gang til
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by san Paolo View PostMå ellers si at jeg syns Berisha er en kjip murblokk - som spiller på grensa.
Syns dog ikke at han er en grisespiller...
Han kunne godt vært utvist tidlig i kampen. Men, men -
HVIS han hadde spilt på Vålerenga, hadde jeg syns han var topp...
Comment
Comment