Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga, søn. 13.6 kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Flem View Post

At du ikke mener han er en grisespiller er ganske naivt kompis.
    Berisha er en av de kvalmeste spillere i eliteserien. Går konstant rundt og dytter på motspillere og slenger dritt over en lav sko. En skikkelig møkkamann.
    Hadde spillerne i eliteserien fått kåre årets idiot, hadde han fått 95% av stemmene.
    Nja...Tommy Høiland er fortsatt Eliteserie-spiller.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by san Paolo View Post
      Litt etterpåklokskap:
      Er det ikke feil av Fagermo & co å IKKE BYTTE UT KLAESSON etter at Berisha skade han?
      Tror ikke han ville ha boksa så klønete rett før pause om han hadde vært helt ok i føttene...
      Klaeson har faktisk litt skyld på 2 mål. En kjempedårlig utboksing, og en der har gir dommeren en grunn til å tvile på at det er straffe (selv om det ikke er). Men han er ung, og lærer forhåpentligvis av dette.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Jaja. Velkommen til Vålerenga, Dag Eilev.
        Hadde lagene bak oss også spilt 7 kamper skal vi ikke se bort fra at vi hadde ligget på 8.-10. plass, med grei heng på 7. plassen vår.

Comment

• Med unntak av offside på siste mål, er ingen av de kontroversielle situasjonene opplagte dommertabber. Ja, de kan diskuteres. Men ingen tabber. Det er summen av alle tvilsomme situasjoner som går mot oss, og det er det som gjør meg ganske så pissed.
          Dette kunne gått begge veier. Vi har nok sjanser til å vinne, og er uheldige/dårlige i begge boksene.
          Liker temperaturen i kampen. Viser at det betyr mye for gutta.
          Nå må vi bare se mot neste kamp. Skal vi henge med i toppen, trenger vi noen tre-poengere fremover.

Comment

Litt etterpåklokskap:
            Er det ikke feil av Fagermo & co å IKKE BYTTE UT KLAESSON etter at Berisha skade han?
            Tror ikke han ville ha boksa så klønete rett før pause om han hadde vært helt ok i føttene...
            Da må du se den utboksinga i reprise, 100% tabbe av Klaesson og ingenting med skaden å gjøre.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Nja...Tommy Høiland er fortsatt Eliteserie-spiller.
              Hehe, han er nok ikke langt unna han heller nei
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Da må du se den utboksinga i reprise, 100% tabbe av Klaesson og ingenting med skaden å gjøre.
                Det kan godt være du har rett. Men DEF sier Klaesson var preget av taklingen resten av kampen. Betyr ikke dette at han burde vært bytta ut? Konkluderer ikke. Bare spør.

Comment

• Originally posted by Ottestad View Post
                  Med unntak av offside på siste mål, er ingen av de kontroversielle situasjonene opplagte dommertabber. Ja, de kan diskuteres. Men ingen tabber. Det er summen av alle tvilsomme situasjoner som går mot oss, og det er det som gjør meg ganske så pissed.
                  Dette kunne gått begge veier. Vi har nok sjanser til å vinne, og er uheldige/dårlige i begge boksene.
                  Liker temperaturen i kampen. Viser at det betyr mye for gutta.
                  Nå må vi bare se mot neste kamp. Skal vi henge med i toppen, trenger vi noen tre-poengere fremover.
                  Er 100% sikker på at vi hadde fått rødt på den til Berisha, det er full spurt og feier ned keeper. Han viser ikke knotter, men uansett farlig spill med den farta. Når det er sagt irriterer jeg meg over at gutta ikke spiller for hverandre, slutter å jobbe sammen og står å sutrer ( hei Aaron)!

Comment

• Vi var ikke spesielt gode denne gangen og det er ikke dommerens skyld.

Comment

Den må Klaesson ta på sin kappe ja, MEN det ingen av oss vet er hvor preget han var av situasjonen og om det påvirket Klaesson mentalt og at det kan være medvirkende til at han tabba seg ut. Det får vi aldri vite, men jeg er enig med deg at 1-1 må han ta på egen kappe. Definitivt for han kunne bedt om å bli bytta ut.
                      Last edited by Vader; 13.06.2021, 22:30.

Comment

• Originally posted by Goliat View Post

Er 100% sikker på at vi hadde fått rødt på den til Berisha, det er full spurt og feier ned keeper. Han viser ikke knotter, men uansett farlig spill med den farta. Når det er sagt irriterer jeg meg over at gutta ikke spiller for hverandre, slutter å jobbe sammen og står å sutrer ( hei Aaron)!
                        Helt enig med det siste. De mister fokus og krangler med alt og alle. Er rødt kort ville gitt et annet kamputfall. Irriterende. Men gult kan forsvares, selv om det er farlig spill og han kommer i stor fart. Samtidig, hadde det blitt rødt, så ville det også vært ok. Vanskelig å bedømme.

Comment

• Synes forøvrig Fagermo oppsummerer dette bra. Det er laget som svikter totalt i andre. Gidder ikke å irritere meg over 4-1 målet. Ja offside men hvilken rolle spilte det siden vi hadde tapt forlengst. Det understreker at man trenger mer hjelpemidler for dommerne.

Comment

• Han er ikke den eneste (hei Amor!), men Dønnum må lære seg å roe nepa litt. Kroppsspråket hans er så surt når han ikke føler ting går hans vei. At han river ned bollene er nå en fillesak, men fremstår ikke veldig smart der.

Comment

• Fått sett opptak av kamp da jeg ikke så live noe jeg er glad for. Berisha burde hatt rødt! Typisk at han da scorer 2. Klaesson med to håpløse inngripen som gir 2 baklengs . Fridjohnson burde jo hatt etter reglene, TROR jeg, rødt kort. Gult for å ta av seg drakta, gult for å feire provoserende mot benk/motstander ….MEN vi taper fordi vi er elendige i 2 omg, masse gule kort etc. total kollaps. Stusser også over at Fagermo sier Klaesson er preget resten av kampen etter taklingen fra Berisha…..ehhh da skulle jo Klaesson vært byttet ut!! Ble som jeg fryktet men er optimist nå mot Odd hjemme. Vi surrer ikke sånn en gang til

Comment

Må ellers si at jeg syns Berisha er en kjip murblokk - som spiller på grensa.
                                Syns dog ikke at han er en grisespiller...
                                Han kunne godt vært utvist tidlig i kampen. Men, men -
                                HVIS han hadde spilt på Vålerenga, hadde jeg syns han var topp...
                                Det overrasker meg hver gang jeg hører folk som vil ha møkk til Enga. Jeg vil ikke ha drittsekker, uansett hvor gode de er.

Comment

Working...
                                X