Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Ny kamp allerede på Onsdag... Hjemme mot 'lille Odd fra Grenland' - som ikke skal undervurderes...

Vi bør være bra revansjelystne etter det kjipe tapet i Stavanger.
    Har tru på at vi hever oss - betraktelig - og vinner!

Vinner vi så er vi tilbake på sporet, taper vi så er vi inne i ei blindgate.
    Tror på sliteseier 2-1.

Comment

Tungt å svelge sånne møkkatap som i Stavanger, men å se fremover er vel det eneste fornuftige.
      Krysser fingra for at håp og optimisme kommer seilende inn før kampstart. Jeg trenger en seier for humøret

Comment

Greit å være ferdig med "arbeidsuhellet" så vi kan se videre. Tenker det var en øyeåpner for noen der ute. Synes vi skal starte med Osame istedet for Amor.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
          Greit å være ferdig med "arbeidsuhellet" så vi kan se videre. Tenker det var en øyeåpner for noen der ute. Synes vi skal starte med Osame istedet for Amor.
          Trodde vi var ferdige med slike uhell, men vi er nok ikke det..

Comment

Starte med Osame? er ikke grunnen til at han blir benka at han er skada?
            Vi har en syltynn tropp og med Nation å kjartanson skada, Adekugbe på landslag, Nesberg og Osame småskada og egentlig bør hviles til de er 100%, så styrer vi fint mot nedre halvdel.
            Grøss og gru blir det til høsten dersom Dønnum, Nesberg og Adekugbe forsvinner. Felix er allerede ute i sommer.
            Layouni og Christensen har vist svært lite til tross for massivt med spilletid, Udahl fortjener flere sjangser og skal ikke dømmes på det lille han har spilt.
            Vi trenger et overgangsvidu det lukter svidd av, skjer ikke det er jeg redd dette blir en fiaskosessong.
            Man vinner ikke medaljer med juniorer, heller ikke kamper i Europa.

Comment

Spent på hvordan lag vi stiller i denne kampen. Tollås mulig ute ennå, Ivan på 75%, Brage som makser 70min og Holme som visstnok har tråkket over. Begynner å bli tynt på stopperplass. Sam er fremdeles i Canada og skal vel slite nok med å rekke neste kamp inkl karantene. Resten gir seg kanskje selv om det ikke kom mer smårusk i siste kamp. Vi trenger en liten opptur mot et grått og kjedelige småbylag. Intility har vært tøft for de fleste men selv det har slått sprekker i år. Osame må også matches forsiktig så han ikke blir ute i en lengre periode. Iflg ryktene har han ikke smerter så det ser lovende ut.

Benken sist var ekstrem ung ((glem Amin, han får vel spille om alle de andre brekker beina) og det er tøft med det programmet vi har nå å bli kvitt småting. Har ikke helt oversikt på kort men har vi noen i fare der også?

Skulle så gjerne hatt de 3p i morra for ikke miste helt kontakt med de på toppen…

Comment

I morgen må vi vinne. Så enkelt er det. Og det tror jeg vi gjør også. Hvis vi finner fire stykker som kan spille i forsvar da.

Comment

Alle med sesongkort - sjekk epost! I tillegg til de 50 som allerede har fått billett, har det i dag blitt åpnet for 550 til. Førstemann til mølla!

Oslo kommunes gledelige gjenåpning i dag medfører mulighet for 600 tilskuere i morgen - men for å få fylt opp, trenger vi sesongkortholdernes oppmerksomhet og hjelp: Meld dere til tjeneste på tribunen!

Comment

Originally posted by villsvinet View Post
                    Starte med Osame? er ikke grunnen til at han blir benka at han er skada?
                    Vi har en syltynn tropp og med Nation å kjartanson skada, Adekugbe på landslag, Nesberg og Osame småskada og egentlig bør hviles til de er 100%, så styrer vi fint mot nedre halvdel.
                    Grøss og gru blir det til høsten dersom Dønnum, Nesberg og Adekugbe forsvinner. Felix er allerede ute i sommer.
                    Layouni og Christensen har vist svært lite til tross for massivt med spilletid, Udahl fortjener flere sjangser og skal ikke dømmes på det lille han har spilt.
                    Vi trenger et overgangsvidu det lukter svidd av, skjer ikke det er jeg redd dette blir en fiaskosessong.
                    Man vinner ikke medaljer med juniorer, heller ikke kamper i Europa.
                    Kan han spille nesten 30 mot Viking, kan han spille 45 + 10 etter pause mot Odd.

Comment

Nasberg måtte gå ut pga Corona, ikke skade, i kampen mot Viking. DEF regner med at han holder 90 min mot Odd. Stadig nyheter på fronten der gitt.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                        Nasberg måtte gå ut pga Corona, ikke skade, i kampen mot Viking. DEF regner med at han holder 90 min mot Odd. Stadig nyheter på fronten der gitt.
                        Det forsto jeg ikke helt. Fordi han har det, har hatt det eller er redd for å få det?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det forsto jeg ikke helt. Fordi han har det, har hatt det eller er redd for å få det?
                          Ikke jeg heller. Kom i intervju med DEF i Dagsavisen. Ivan sliter med pust etter sykdommen tidligere i år?

Comment

Originally posted by Pete View Post

Ikke jeg heller. Kom i intervju med DEF i Dagsavisen. Ivan sliter med pust etter sykdommen tidligere i år?
                            Ja, Covid-19 kan gi pasienter plager lenge etter infeksjonen er ferdig. Siden det er en såpass "ny" sykdom vet forskerne ikke alle ettervirkningene enda.

Comment

Hvor langt er Odin kommet? Hvis Christensen ikke spiller bra, så hadde det vært moro å se Odin for ham i minst 30 min.

Comment

Working...
                              X