Originally posted by nico70
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20
Collapse
X
-
Originally posted by Pete View Post
Her er jeg ikke helt enig med deg. Etter å ha sett kampen i reprise så er jeg ennå mer uenig.
1. Synes Oldrup gjør en fullt godkjent jobb som stopper
2. Osame «ødelegger» venstresiden vår. Han hadde to løpeballer/bakrom til Layouni som selv ikke Usain Bolt hadde rukket. Ellers så tar han ballen med seg inn til midten eller spiller over til høyre siden. Null relasjon eller forsøk på spill på venstresiden. Det er vel også et spørsmål om han er 100% restituert? Når han i tillegg må drible hver gang så stopper mye opp. Morsomt å se på når han lykkes men når han er ikke er 100% blir det lite produktivt.
3. Felix var vel en av våre bedre spillere mot Viking. Med Osame sine bevegelser så blir både han og Layouni spilt litt sjakk matt på sin side. Veldig mye blir baller opp til høyre side. Kanskje ok når Aron er der men med andre alternativer så kommer det ikke noe ut av det. Det setter venstresiden ut av spill.
4. Ivan gjør noe av det samme med sine krosspasninger til høyre. Ikke samme mulighet fra høyre stopper. Samtidig er Ivan neppe helt i form, om det skyldes C19 eller skade vet jeg ikke.
5. Det drives rovdrift på spillere pga liten tropp. Det gjelder ihvertfall Ivan og Osame.
6. Udahl har vel levert bedre målpoeng enn Kjartansson i år. Kjartansson har et større potensiale men det har vært totalt fraværende siden de 5-6 første kampene i fjor.
7. Borch blir helt borte når Aron går ut. Gjør Aron Borch god?
8. Helt enig at det er marginer på dømmingen som går mot oss men ofte skaper lag i flyt sine egne. Mye sutring fra våre spillere hjelper heller ikke for å få dette vår vei. Kitalano burde hatt rødt etter sin takling men vi kan ikke skylde tapet på det. Det skapes ikke noe/nok av de tre foran.
9. Troppen er som den er og det er dessverre ikke noe å gjøre med før vinduet.
10. Så til tross for marginer mot og halvfriske spillere så klarer vi uavgjort mot Odd. Greit for en 7. plass men ikke som topp tre kandidat.
Det var mer snakk om utgangspunktet vårt, og hvor svekket vi strengt tatt er, med tanke på skader, spillere i uvante posisjoner (som igjen forkludrer relasjonene på banen) i forhold til realistiske forhåpninger!
Jeg er helt enig i at Felix har vist seg som svært proff, og at Oldrup fortjener "godkjent" (men ikke sånn veldig mye mer da).
At Osame ikke er i kampform er jo helt naturlig med tanke på avbrekket han har hatt også, og det burde forventningene våre ta hensyn til.
Jeg er også helt enig i at vi kanskje har funnet en liten måltjuv helt foran, og det er helt supert, men la nå gutten få litt tid til å spille seg skikkelig varm. Han har et par seriøse bommer også, for å si det sånn
Så, poenget mitt var ikke å kritisere, men å påpeke at forventningene vi ser ut til å ha om dagen ikke henger helt på greip med alle de utfordringene vi har.
Hverken mer eller mindre
- SpinnerFor de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by KarlMarxBeard View PostFTFY = fixed that for you. Helt vanlig internettsjargong med kameratslig intensjon., som denne jeg ikke kan huske å ha sett før.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by Spinner View Post
Ah, hvis du trodde jeg mente å kritisere Oldrup eller Felix, så gjorde jeg ikke det altså!
Det var mer snakk om utgangspunktet vårt, og hvor svekket vi strengt tatt er, med tanke på skader, spillere i uvante posisjoner (som igjen forkludrer relasjonene på banen) i forhold til realistiske forhåpninger!
Jeg er helt enig i at Felix har vist seg som svært proff, og at Oldrup fortjener "godkjent" (men ikke sånn veldig mye mer da).
At Osame ikke er i kampform er jo helt naturlig med tanke på avbrekket han har hatt også, og det burde forventningene våre ta hensyn til.
Jeg er også helt enig i at vi kanskje har funnet en liten måltjuv helt foran, og det er helt supert, men la nå gutten få litt tid til å spille seg skikkelig varm. Han har et par seriøse bommer også, for å si det sånn
Så, poenget mitt var ikke å kritisere, men å påpeke at forventningene vi ser ut til å ha om dagen ikke henger helt på greip med alle de utfordringene vi har.
Hverken mer eller mindre
- Spinner
- Likes 2
Comment
-
Ang Dønnum...
"Det vil derfor ikke bli gitt ytterligere informasjon rundt skaden før tidligst fredag, og vi ber om forståelse for dette. "
Jeg håper inderlig det går bra med han!For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by Spinner View PostAng Dønnum...
"Det vil derfor ikke bli gitt ytterligere informasjon rundt skaden før tidligst fredag, og vi ber om forståelse for dette. "
Jeg håper inderlig det går bra med han!
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostHvis han var klar til kamp igjen søndag hadde de sagt det med en gang. At de ikke vet er i seg selv ikke noe bra tegn.
Håper det beste.For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
Hvis han var klar til kamp igjen søndag hadde de sagt det med en gang. At de ikke vet er i seg selv ikke noe bra tegn.In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
Comment