Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KarlMarxBeard
    replied
    Originally posted by Calven View Post
    Vi var bedre i på høsten fjor enn vi er i år.
    FTFY.

Viktig presisering, men selvsagt fortsatt skuffende. Var nok for tidlig å håpe på gullkamp, og dem vi håpet skulle heve laget (Layouni, hel sesong med Vidar) har dessverre heller gjort osd svakere så langt.

Leave a comment:

• Goliat
    replied
    Må bare si at det var deilig med en tur på stadion, og det var godt med en luftetur etter kamp før jeg kom hjem. Det er en ting til jeg savner og det er et langskudd i ny og ne. CB skyter som en hest sparker, hvorfor prøver de ikke å sette opp han oftere?

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by O.S.L.O. View Post
    Først ville jeg benket Layouni. Ser helt usynlig ut hver eneste kamp. Direkte banens dårligste gang på gang.
    Skal se ham drar til mot Glimt, og scorer. Det er av sine egne man skal ha det

Leave a comment:

• heiheiludoblirvialdrilei
    replied
    Kunne vi som supportere gått sammen og gjort noe mot disse dommerne? At hele fotballnorge stod bak en kampanje for sparking av Terje Hauge?

Hvorfor gidder vi å se på mer? Og hvorfor gidder spillerne å møte til kamp? Dommerne bestemmer utfallet uansett og de gjør motsatt av hva de sier.

Utenom det må vi trene på å vinne mot lag som ligger lavt. Alle vi møter gjør det mot oss.

Vi solgte oss bort fra medalje i år fra i fjor dessverre.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Originally posted by nico70 View Post
    Men kan noen fortelle DEF eller noen av gutta om at de må SLUTTE !!! med disse samme cornerne hver jævla gang hvor vi skal stå som sild i tønne foran keeper. Resultat = Vi har vunnet 1 !!! hvor jeg mener det resulterte i et mål / farlighet . Vi har hittil hatt 51 !!! cornere ! Det sier vel en del . Begynn og kom utenfra i fart, som er verre og forsvare seg mot, for det vi driver med nå av cornere = latterlig dårlig
    Er ikke vi blant de som scorer mest fra Corner?

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Selvfølgelig skandaledønning her! Ikke passes spillerne på og ikke faen får vi straffer. Igjen. Dønnum og Sahraoui blir sparka ned hele tiden og da blir det til slutt akseptert..

Når det er sagt er vi nok en gang utrolig tannløse! Borch/Udahl målet var bra. Ellers er vi avhengige av at Dønnum/Sahraoui tryller frem enkeltmannsprestasjoner for å skape noe. Det bekymrer meg. Layoni ser ikke ut til å passe inn i stilen i det hele tatt! Christensen er i beste fall middels så langt og Bjørdal er langt unna fjoråret!

Nå tviler jeg på at vi får mer enn 2 kamper i Europa, men kanskje like greit. Vi har jo ikke tropp til det!

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Men kan noen fortelle DEF eller noen av gutta om at de må SLUTTE !!! med disse samme cornerne hver jævla gang hvor vi skal stå som sild i tønne foran keeper. Resultat = Vi har vunnet 1 !!! hvor jeg mener det resulterte i et mål / farlighet . Vi har hittil hatt 51 !!! cornere ! Det sier vel en del . Begynn og kom utenfra i fart, som er verre og forsvare seg mot, for det vi driver med nå av cornere = latterlig dårlig

Leave a comment:

• O.S.L.O.
    replied
    Synd det ser ut som den positive utviklingen har stoppet opp fullstendig siste tiden. Vi får fokusere på det vi får gjort noe med her. Dommere gjør feil, litt flere enn hva vi kan leve med. Først ville jeg benket Layouni. Ser helt usynlig ut hver eneste kamp. Direkte banens dårligste gang på gang. Vi kan ikke starte med 10 mann hver kamp. Udahl er mye mere involvert enn Kjartansson, så han skal starte fremover. Christensen virker heller ikke å være noe viktig overhodet her. Men så lenge vi har denne tynne stallen og skadene, må vi bruke det som finnes.

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Det hjelper ikke med VAR. Blir samme som i England, det blir fortsatt dømt feil til tross for bruk av VAR.
    Enig med deg der, linjeteknologi det kan jeg like, ingenting annet.

Leave a comment:

• Calven
    replied

Har trua for nå er det absolutt ingen som har noe tru på at vi skal vinne eller ta poeng. Ikke mange som hadde trua borte mot Molde og vi så hvordan det gikk.
    Den innstillingen liker jeg Nico

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Det hjelper ikke med VAR. Blir samme som i England, det blir fortsatt dømt feil til tross for bruk av VAR.
    Alt for mange dommere har dårlig spilleforståelse, det skulle vært minimumskrav at de hadde fks spilt på nivå 4, for å domme på høyeste nivå.

Det er veldig mange dommere nedover i pyramiden som selv aldri har spilt fotball, ei interessert.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Originally posted by Calven View Post

Vi taper 6 av 10 mot Glimt hjemme uten Aron.
    Helt urealistisk å snakke om 7 poeng opp.
    Get real.
    Har trua for nå er det absolutt ingen som har noe tru på at vi skal vinne eller ta poeng. Ikke mange som hadde trua borte mot Molde og vi så hvordan det gikk.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Bra intervju med Fagermo etter kampen. Jeg slutta å se på intervjuene med Deila for de ga meg ingenting. Fagermo er på et helt annet nivå og er forfriskende ærlig og rett fram.

Og så sa han at Nation og Sam er klare for spill på søndag. Det er gode nyheter!

Leave a comment:

• bengt
    replied

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der
    Jeg husker godt at det har blitt gitt rødt på sånne. Helt forferdelig takling. Ja, rødt.

Leave a comment:

Working...
X