Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calven
    replied
    Vi var bedre i fjor enn vi er i år.

Leave a comment:

• KarlMarxBeard
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Interview med Josh, "jeg er på ball først" ...... han eier faen meg ikke skam!!!
    Nei. Det gjør han ikke. Sto lenge igjen på matta og lo og koste seg gjorde han og. Litt skuffende at noen av våre sto igjen og koste med ham også. Det var noe med å ikke kødde ustraffa…

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Kjetil Rekdal på Twitter :

'Kitolano skal ha rødt kort alle dager på grisetacklingen av Dønnum... Få det bort'

Jesper Mathisen er like klar :
    https://www.tv2.no/a/14065726/

VAR TIL ELITESERIEN ASAP

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Originally posted by nico70 View Post
    Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der
    Vi taper 6 av 10 mot Glimt hjemme uten Aron.
    Helt urealistisk å snakke om 7 poeng opp.
    Get real.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Ottestad View Post
    Redd det blir kamp om syvendeplassen.
    Mye som går mot oss nå.
    Skader, dommeravgjørelser, marginer... jeg er lei nå.
    ​​Synes gutta kjemper bra i dag. Funka mye bedre etter endringene da Jotta gikk ut.
    Burde kanskje vært rødt #2 på slutten. Utrolig irriterende. Synes også vi blir snytt for straffe på slutten. Nei, nå må jeg rett og slett telle til ti, puste med magen og tenke på noe helt annet. F.eks. EM.
    Ja, dette er nitrist. Vi gir bort poeng til høyre og venstre og finner ut at også våre spillere kan bli skadet.

Så da har vi Tollås, Kjartansson, Dønnum sannsynligvis også, pluss muligens kanskje også Osame. Og så klart Odin. Et av våre unge håp Jatta ser ikke ut som han har spilt fotball, mens forsvarsspiller Skaret får kramper etter 60-70 minutter.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Interview med Josh, "jeg er på ball først" ...... han eier faen meg ikke skam!!!

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Spent på nyheter om skaden til Aron.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der

Leave a comment:

• eps1
    replied
    På tide vi ALLE tar en dugnad for enga. Kjøp årets drakt og legg igjen penger i klubben vår. Her må det forsterkes i alle ledd. Skaffe spillere som kan score mål, spillere som kan stoppe mål imot og få opp kvaliteten på treningene. Vi er tydelig for dårlige der, for vi ser ut som små-gutter og jr-spillere i kamper. STÅ FREM, STØTT KLUBBEN, og de publikum som er på kamp, er med gamle drakter, med gamle sponsorer eller kledd i sort, for det er tøft. Nå må vi se mot LYN, som har samlet in 20mill på 1 uke. Er vi størst, så hjelper vi klubben økonomisk nå.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Odd kan takke dommeren for at dem fikk spille med 11 mann i ca. 60 minutter mer enn dem skulle...

Men i og med at dømming i Norge ser ut til å kvalifisere som egen handikap-idrett nå, så ser jeg INGEN grunner til å ikke gi
    disse stakkars dommerne tekniske redskaper som kan redusere handikapet deres, så de kan regnes med som fullverdige yrkesutøvere igjen...

VAR TIL ELITESERIEN ASAP.

Leave a comment:

• KarlMarxBeard
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Dommerstanden i norge er dessverre like svake som nivået ellers. Så det er argument for VAR. Til svakere dommere til sterkere er behovet. Direkte matchavgjørende i 2 kamper på rad som kan ha kostet sesongen.
    Erfaringen fra Premier League er vel heller at VAR gir dårlige dommere flere muligheter til å være dårlige. I EM, der dommerne er gode, funker VAR utmerket. Tør ikke tenke på hvor mye rart norske dommere hadde funnet på med VAR som hjelpemiddel.

Synes vi fortjener å vinne i dag, og det var deilig å være på kamp igjen. Synd dommeren la en demper på festen. Det føles urettferdig, og litt uforståelig dårlig av en så erfaren dommer.

Leave a comment:

• ForesttGump
    replied
    VAR nå!
    Fryktelig at to unge spillere skal bli kvesta, og kan risikere potensielt karrieretruende skader.
    Når den som forvoldte skaden får samme straff, som å feire uten drakt.

Håper det går det kan gå så bra det kan gå med Aron og Osame!

Leave a comment:

• panzer
    replied
    Det var 2 røde og 2 straffer som ikke ble dømt.
    Nå begynner jeg også å tro på konspirasjonsteoriene om at NØFF ikke ønsker oss noe.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Dommerstanden i norge er dessverre like svake som nivået ellers. Så det er argument for VAR. Til svakere dommere til sterkere er behovet. Direkte matchavgjørende i 2 kamper på rad som kan ha kostet sesongen.
    Enig.
    En dårlig dommer uten video gir ikke nødvendigvis rødt til Kitolano. Men selv en dårlig dommer med video hadde gått inn og meldt "Clear and obvious"..

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Hva er det Fagermo holder på med? Bytte ut innbytteren?
    Han så desverre ut som Bambi på isen syns jeg. Litt overtenning muligens. Etter byttet ble vi gode.

Leave a comment:

Working...
X