Originally posted by jocke
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20
Collapse
X
-
Der ligger Osame nede også.... får håpe det bare var en liten smell.
Surt dette. Selv om vi har mye å rette på sjæl så legger jeg masse skyld på dommern. For en fjott!!
Dønnum på skadelista er krise.
Og benken er som vi visste tynn.
Legeteamet rundt Vålenga må trylle før søndag...
Leave a comment:
-
Dommerstanden i norge er dessverre like svake som nivået ellers. Så det er argument for VAR. Til svakere dommere til sterkere er behovet. Direkte matchavgjørende i 2 kamper på rad som kan ha kostet sesongen.
Leave a comment:
-
Det kommer til å bli stygt på søndag når vi skal spille mot Bodø/Glimt pluss dommeren. NøFF vil ikke at Vålerenga skal kjempe i toppen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Argh.. For en nedtur. 2 nye poeng tapt. Dårlig dømming, men har oss selv å takke, vi mangler kvaliteten til å utgjøre forskjellen her dessverre. Puslete på topp
Leave a comment:
-
Redd det blir kamp om syvendeplassen.
Mye som går mot oss nå.
Skader, dommeravgjørelser, marginer... jeg er lei nå.
Synes gutta kjemper bra i dag. Funka mye bedre etter endringene da Jotta gikk ut.
Burde kanskje vært rødt #2 på slutten. Utrolig irriterende. Synes også vi blir snytt for straffe på slutten. Nei, nå må jeg rett og slett telle til ti, puste med magen og tenke på noe helt annet. F.eks. EM.
Leave a comment:
-
Det blir 5-6 tapte poeng på 2 kamper dette og med de neste motstanderne våre så er sesongen så å si kjørt. Bra vi fikk dårlig motstand i europa i det minste..
Leave a comment:
-
Originally posted by hmchrist View Post
Det var også noe å irritere seg over…
Enig i at de er vanskelige å lese, men jeg kjenner ikke helt behovet for å lese draktnumre
Ellers er det regnbuefarga cornerflagg også, men de er så sjelden i fokus at du kanskje ikke har lagt merke til det? Sånn sett funker jo talla bedre. De blir lagt merke til.
Men kan du ikke lese tallene så kan man jo som sagt bare ha flagg på ryggen.
Jeg liker å følge med hvem er hvor etc.
Leave a comment:
-
Originally posted by Hermansen View PostHar Jatta spilt fotball før? Virker som om han hverken har spesielle ferdigheter eller forstår grunnleggende regler som offside, hva som er lov av holding, sparking osv).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by san Paolo View PostVAR igjen -
Så innom Italia-Sveits. Italia scorer på corner. 1-0
VAR sjekker og oppdager en hands... og 0-0
Hadde VAR sjekka sakse-taklainga til John Kitolano...
VAR TIL ELITESERIEN - ASAP
VAR NEI TAKK
Leave a comment:
Leave a comment: