Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

For en latterlig rævva dommer Moen er.
    Det eneste han gjør riktig i hele omgangen er straffa til Odd. Ellers bommer han på alt av avgjørende ting. Det er så soleklart rødt på Kitolano. Moen må pensjoneres NÅ!!!!
    Og så står Kitolani nå og sier 50-50. Makan til KØDD!!
    Kan noen lære mannen reglene?!!

Uansett: surt at vi gir bort ledelsen rett før pause..

Comment

Reprise fra søndag, spilleren som skulle vært utvist, order mål. Jævla dommerpakk. Blir de instruert av NøFF og dømme mot Vålerenga?

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Hm... Fortsatt en omgang igjen - Han kan rette det opp i andre.- Og det kan Vålerenga og. Vi bør klare å vinne denne.

MEN : NORSK ELITESERIE ER OVERMODEN FOR VAR !!!
        Ikke meningen å være negativ. Jeg ble bare fysisk uvel da han som skulle vært utvist fikk den straffen. Vi vinner denne. I et patetisk forsøk på å takle et tap på en bedre måte har jeg satt noen kroner på Odd-seier. Og jeg vinner sjelden på oddsen :-)

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Hm... Fortsatt en omgang igjen - Han kan rette det opp i andre.- Og det kan Vålerenga og. Vi bør klare å vinne denne.

MEN : NORSK ELITESERIE ER OVERMODEN FOR VAR !!!
          For Guds skyld, ikke VAR. Det er ingen løsning. Dårlige dommere blir hjulpet av andre dårlige dommere på tv-rommet, linjemenn umyndiggjøres, og alt koker ned til millimeter-avgjørelser på offside. Har enda ikke sett VAR bli brukt på en god måte/tilført fotballen noe positivt.

vi må ha bedre dommere, men det er ikke veien å gå. Har ikke noe forslag til løsning dessverre. Tviler på at Moen, Hansen etc har særlig utviklingspotensiale.

Comment

Ufattelig at ikke noen av dommerne ser den på Dønnum, snytt for klar straffe også. Får ikke håpe dem ødelegger i andre da.

Comment

Originally posted by Mariusb View Post
              Har dere kommentatorer på kampen? Her på Discovery pluss er det ingen som kommenterer…
              Du er heldig. På TVNorge har vi Skullerud.

Comment

Originally posted by bengt View Post

Du er heldig. På TVNorge har vi Skullerud.
                Nydelig, er deilig å slippe sånt på stadioen, 3 poeng nå

Comment

Skandale at Kitolano fortsatt er på banen! Hvordan går det an å se den taklinga der og ikke tenke rødt?

Tipper Aron er ute med korsbåndskade i lang tid.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Grusom takling.. Eller fifty - fifty som det kalles i Grenland. Blir helt matt over at han får spille videre, mens Dønnum ligger rett ut på benk

Comment

Kitolano om taklinga/kvestinga av Dønnum :

'Ønska jo ikke at han skulle tas av banen' (trolig sant)

+ Føler det er 50/50 der (i taklinga) - YEY - Øya er det første man blir blind på...
                      Dønnum går etter ballen , Kitolano saksetakler og kvester Dønnum '50/50' my ass...

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
                        Midtbanen vår virker å ha meldt pass i dag, samtlige er fullstendig usynlige
                        Tja. Bakenga ligger som er frimerke på Christensen, så at haner usynlig er ikke så rart. Men Bakenga er jo så enspora fokusert på Christensen at det er mye rom til Oldrup. Synes ikke Sahraoui og Bjørdal er så usynlige, men når hele laget strever er det fort gjort å savne «synlige spillere».
                        Har du sett noe mer til Layoni? Eller Udahl (utenom målet)? Eller Horn Myhre? Ivan ligger alltid igjen bakerst og blir også mer usynlig enn vanlig.

Halvparten av utespillerne våre er enten andrevalg eller spiller ute av posisjon. Det vil selvsagt prege oss. Å kalle det et B-lag er gjerne å ta i, men la oss kalle det en plan B, da?
                        Tar vi tre poeng med plan B skal vi være svært fornøyd!

Comment

Originally posted by Goliat View Post

Nydelig, er deilig å slippe sånt på stadioen, 3 poeng nå
                          Helmaks. Jeg kommer snart etter. TV fotball er gørr kjedelig.

Comment

I tillegg til dommern så irriterer jeg meg over draktnummeret som like gjerne kunne vært ett flagg..
                            uleselig!!!

Comment

Han Jatta er visst på feil sted til feil tid konstant, han er også tregere enn jeg håpet. Vi får håpe han utvikler seg og beviser meg feil.
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Hva er det med Moen? Er bare for Odd å legge seg ned så blir det frispark.

Comment

Working...
                                X