Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hermansen
    replied
    Har Jatta spilt fotball før? Virker som om han hverken har spesielle ferdigheter eller forstår grunnleggende regler som offside, hva som er lov av holding, sparking osv. Når han i tillegg spiller mot sjefskødd Kitolano blir det nesten pinlig å se på. Bekymret hvis han er løsningen på et potensielt lengre skadefravær på Dønnum. Satset på at han skulle gjøre opp for seg med en sugende grusing av Kitolano rett før slutt, men der ble han tatt av igjen. Like greit.

På en dag uten skader og annen dritt burde også Layouni, Sahraoui og Christensen allerede vært nydusjede (Sahraoui frempå der, første gang i kampen).

Leave a comment:

• Septiktank
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Hva er det Fagermo holder på med? Bytte ut innbytteren?
    Helt riktig imo. Han har vært direkte dårlig

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Tungt for en ung spiller å få den i trynet...

Leave a comment:

• bengt
    replied

Leave a comment:

• jocke
    replied
    Ut fra hva vi har sett av Layoni hittil, så synes til at han har en skill. Fart. Med punktum etter. Får håpe han har mer å gå på, men tviler på at han kommer til å holde mål for oss..

Leave a comment:

• Septiktank
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    VAR igjen -
    Så innom Italia-Sveits. Italia scorer på corner. 1-0
    VAR sjekker og oppdager en hands... og 0-0

Hadde VAR sjekka sakse-taklainga til John Kitolano...

VAR TIL ELITESERIEN - ASAP
    Tar heller 10 sånne situasjoner hver kamp enn å introdusere det drittet i eliteserien

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by panzer View Post
    I tillegg til dommern så irriterer jeg meg over draktnummeret som like gjerne kunne vært ett flagg..
    uleselig!!!
    Det var også noe å irritere seg over…
    Enig i at de er vanskelige å lese, men jeg kjenner ikke helt behovet for å lese draktnumre

Ellers er det regnbuefarga cornerflagg også, men de er så sjelden i fokus at du kanskje ikke har lagt merke til det? Sånn sett funker jo talla bedre. De blir lagt merke til.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    VAR igjen -
    Så innom Italia-Sveits. Italia scorer på corner. 1-0
    VAR sjekker og oppdager en hands... og 0-0

Hadde VAR sjekka sakse-taklainga til John Kitolano...

VAR TIL ELITESERIEN - ASAP

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Hva er det med Moen? Er bare for Odd å legge seg ned så blir det frispark.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Han Jatta er visst på feil sted til feil tid konstant, han er også tregere enn jeg håpet. Vi får håpe han utvikler seg og beviser meg feil.

Leave a comment:

• panzer
    replied
    I tillegg til dommern så irriterer jeg meg over draktnummeret som like gjerne kunne vært ett flagg..
    uleselig!!!

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Originally posted by Goliat View Post

Nydelig, er deilig å slippe sånt på stadioen, 3 poeng nå
    Helmaks. Jeg kommer snart etter. TV fotball er gørr kjedelig.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by KampenUltras View Post
    Midtbanen vår virker å ha meldt pass i dag, samtlige er fullstendig usynlige
    Tja. Bakenga ligger som er frimerke på Christensen, så at haner usynlig er ikke så rart. Men Bakenga er jo så enspora fokusert på Christensen at det er mye rom til Oldrup. Synes ikke Sahraoui og Bjørdal er så usynlige, men når hele laget strever er det fort gjort å savne «synlige spillere».
    Har du sett noe mer til Layoni? Eller Udahl (utenom målet)? Eller Horn Myhre? Ivan ligger alltid igjen bakerst og blir også mer usynlig enn vanlig.

Halvparten av utespillerne våre er enten andrevalg eller spiller ute av posisjon. Det vil selvsagt prege oss. Å kalle det et B-lag er gjerne å ta i, men la oss kalle det en plan B, da?
    Tar vi tre poeng med plan B skal vi være svært fornøyd!

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Kitolano om taklinga/kvestinga av Dønnum :

'Ønska jo ikke at han skulle tas av banen' (trolig sant)

+ Føler det er 50/50 der (i taklinga) - YEY - Øya er det første man blir blind på...
    Dønnum går etter ballen , Kitolano saksetakler og kvester Dønnum '50/50' my ass...

Leave a comment:

• jocke
    replied
    Grusom takling.. Eller fifty - fifty som det kalles i Grenland. Blir helt matt over at han får spille videre, mens Dønnum ligger rett ut på benk

Leave a comment:

Working...
X