Har Jatta spilt fotball før? Virker som om han hverken har spesielle ferdigheter eller forstår grunnleggende regler som offside, hva som er lov av holding, sparking osv. Når han i tillegg spiller mot sjefskødd Kitolano blir det nesten pinlig å se på. Bekymret hvis han er løsningen på et potensielt lengre skadefravær på Dønnum. Satset på at han skulle gjøre opp for seg med en sugende grusing av Kitolano rett før slutt, men der ble han tatt av igjen. Like greit.
På en dag uten skader og annen dritt burde også Layouni, Sahraoui og Christensen allerede vært nydusjede (Sahraoui frempå der, første gang i kampen).
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20
Collapse
X
-
Originally posted by bengt View PostHva er det Fagermo holder på med? Bytte ut innbytteren?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ut fra hva vi har sett av Layoni hittil, så synes til at han har en skill. Fart. Med punktum etter. Får håpe han har mer å gå på, men tviler på at han kommer til å holde mål for oss..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by san Paolo View PostVAR igjen -
Så innom Italia-Sveits. Italia scorer på corner. 1-0
VAR sjekker og oppdager en hands... og 0-0
Hadde VAR sjekka sakse-taklainga til John Kitolano...
VAR TIL ELITESERIEN - ASAP
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by panzer View PostI tillegg til dommern så irriterer jeg meg over draktnummeret som like gjerne kunne vært ett flagg..
uleselig!!!
Enig i at de er vanskelige å lese, men jeg kjenner ikke helt behovet for å lese draktnumre
Ellers er det regnbuefarga cornerflagg også, men de er så sjelden i fokus at du kanskje ikke har lagt merke til det? Sånn sett funker jo talla bedre. De blir lagt merke til.
- Likes 1
Leave a comment:
-
VAR igjen -
Så innom Italia-Sveits. Italia scorer på corner. 1-0
VAR sjekker og oppdager en hands... og 0-0
Hadde VAR sjekka sakse-taklainga til John Kitolano...
VAR TIL ELITESERIEN - ASAP
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hva er det med Moen? Er bare for Odd å legge seg ned så blir det frispark.
Leave a comment:
-
Han Jatta er visst på feil sted til feil tid konstant, han er også tregere enn jeg håpet. Vi får håpe han utvikler seg og beviser meg feil.
- Likes 1
Leave a comment:
-
I tillegg til dommern så irriterer jeg meg over draktnummeret som like gjerne kunne vært ett flagg..
uleselig!!!
Leave a comment:
-
Originally posted by KampenUltras View PostMidtbanen vår virker å ha meldt pass i dag, samtlige er fullstendig usynlige
Har du sett noe mer til Layoni? Eller Udahl (utenom målet)? Eller Horn Myhre? Ivan ligger alltid igjen bakerst og blir også mer usynlig enn vanlig.
Halvparten av utespillerne våre er enten andrevalg eller spiller ute av posisjon. Det vil selvsagt prege oss. Å kalle det et B-lag er gjerne å ta i, men la oss kalle det en plan B, da?
Tar vi tre poeng med plan B skal vi være svært fornøyd!
Leave a comment:
-
Kitolano om taklinga/kvestinga av Dønnum :
'Ønska jo ikke at han skulle tas av banen' (trolig sant)
+ Føler det er 50/50 der (i taklinga) - YEY - Øya er det første man blir blind på...
Dønnum går etter ballen , Kitolano saksetakler og kvester Dønnum '50/50' my ass...
Leave a comment:
-
Grusom takling.. Eller fifty - fifty som det kalles i Grenland. Blir helt matt over at han får spille videre, mens Dønnum ligger rett ut på benk
Leave a comment:
Leave a comment: