Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der

Comment

• Spent på nyheter om skaden til Aron.
      Gimme hope johanna

Comment

• Interview med Josh, "jeg er på ball først" ...... han eier faen meg ikke skam!!!
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Ottestad View Post
          Redd det blir kamp om syvendeplassen.
          Mye som går mot oss nå.
          Skader, dommeravgjørelser, marginer... jeg er lei nå.
          ​​Synes gutta kjemper bra i dag. Funka mye bedre etter endringene da Jotta gikk ut.
          Burde kanskje vært rødt #2 på slutten. Utrolig irriterende. Synes også vi blir snytt for straffe på slutten. Nei, nå må jeg rett og slett telle til ti, puste med magen og tenke på noe helt annet. F.eks. EM.
          Ja, dette er nitrist. Vi gir bort poeng til høyre og venstre og finner ut at også våre spillere kan bli skadet.

Så da har vi Tollås, Kjartansson, Dønnum sannsynligvis også, pluss muligens kanskje også Osame. Og så klart Odin. Et av våre unge håp Jatta ser ikke ut som han har spilt fotball, mens forsvarsspiller Skaret får kramper etter 60-70 minutter.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
            Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der
            Vi taper 6 av 10 mot Glimt hjemme uten Aron.
            Helt urealistisk å snakke om 7 poeng opp.
            Get real.
            Gimme hope johanna

Comment

• Kjetil Rekdal på Twitter :

'Kitolano skal ha rødt kort alle dager på grisetacklingen av Dønnum... Få det bort'

Jesper Mathisen er like klar :
              https://www.tv2.no/a/14065726/

VAR TIL ELITESERIEN ASAP

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                Interview med Josh, "jeg er på ball først" ...... han eier faen meg ikke skam!!!
                Nei. Det gjør han ikke. Sto lenge igjen på matta og lo og koste seg gjorde han og. Litt skuffende at noen av våre sto igjen og koste med ham også. Det var noe med å ikke kødde ustraffa…

Comment

• Vi var bedre i fjor enn vi er i år.
                  Gimme hope johanna

Comment

Er det bare meg som mener det var i nærheten av nytt rødt kort som ikke ble delt ut, etter taklingen av Ousame hvor knottene kommer først !!? Jeg har ikke ord for hvor ræva Moen er og dommerstanden generelt. Edvartsen TILBAKE !!! Ellers så mener jeg at Layouhni bør benkes og Ousame tar kanten da Layouhni ikke kommer til sin rett når Vålerenga stort sett har ball og motstander ligger lavt og null bakrom å løpe i. Overgangsvindu kan ikke komme fort nok og Odin Thiago må bli klar snart !! 7 poeng opp mot B/G, men tar vi dem hjemme så er vi der
                    Jeg husker godt at det har blitt gitt rødt på sånne. Helt forferdelig takling. Ja, rødt.
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Det hjelper ikke med VAR. Blir samme som i England, det blir fortsatt dømt feil til tross for bruk av VAR.

Comment

• Bra intervju med Fagermo etter kampen. Jeg slutta å se på intervjuene med Deila for de ga meg ingenting. Fagermo er på et helt annet nivå og er forfriskende ærlig og rett fram.

Og så sa han at Nation og Sam er klare for spill på søndag. Det er gode nyheter!

Comment

• Originally posted by Calven View Post

Vi taper 6 av 10 mot Glimt hjemme uten Aron.
                          Helt urealistisk å snakke om 7 poeng opp.
                          Get real.
                          Har trua for nå er det absolutt ingen som har noe tru på at vi skal vinne eller ta poeng. Ikke mange som hadde trua borte mot Molde og vi så hvordan det gikk.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
                            Det hjelper ikke med VAR. Blir samme som i England, det blir fortsatt dømt feil til tross for bruk av VAR.
                            Alt for mange dommere har dårlig spilleforståelse, det skulle vært minimumskrav at de hadde fks spilt på nivå 4, for å domme på høyeste nivå.

Det er veldig mange dommere nedover i pyramiden som selv aldri har spilt fotball, ei interessert.
                            Gimme hope johanna

Comment

Har trua for nå er det absolutt ingen som har noe tru på at vi skal vinne eller ta poeng. Ikke mange som hadde trua borte mot Molde og vi så hvordan det gikk.
                              Den innstillingen liker jeg Nico
                              Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by bengt View Post
                                Det hjelper ikke med VAR. Blir samme som i England, det blir fortsatt dømt feil til tross for bruk av VAR.
                                Enig med deg der, linjeteknologi det kan jeg like, ingenting annet.

Comment

Working...
                                X