Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, Onsdag 16 juni kl. 20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calven
    replied
    Ja noen er griseheldige

Odd vil ganske sikkert prøve å hindre Oldrup mye ballkontakt.
    Tror ikke de vil man-markere, men hindre han i å få ball ved å stenge ballveier.
    Håper på seier men er litt usikker.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Så mye usikkerhet i troppen at de har slutta med å offentliggjøre noe som helst før laget må presenteres? Skumle greier

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Originally posted by Morrison View Post

Jepp. Jeg har fått. Og det samme har to kompiser. Vi svarte på mailen fra Vålerenga 10 min etter den lå i postkassa.

Den lå i spamen forresten.
    Awww, svarte etter 1 time.

Takk for svar, da får jeg legge andre planer!

Edit: Never mind!
    DU ER TILDELT PLASS PÅ INNGANG 1 PÅ INTILITY-TRIBUNEN.
    Last edited by Grim; 16.06.2021, 15:05.

Leave a comment:

• Morrison
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Har noen fått mail om at de har fått billetter som ikke er blant de 50 som først ble trukket ut?
    Jepp. Jeg har fått. Og det samme har to kompiser. Vi svarte på mailen fra Vålerenga 10 min etter den lå i postkassa.

Den lå i spamen forresten.

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Har noen fått mail om at de har fått billetter som ikke er blant de 50 som først ble trukket ut?

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Sam er muligens solgt, men mener jeg leste at han uansett spiller tut overgangsvinduet, altså August et sted. Samtidig er han vel ikke hjemme fra Landskamper, så blir nok Felix i hans sted. Forsåvidt ikke noe tap nødvendigvis.
    Også spent på når Sahraoui er klar for å starte..

Om vi klarer å stille en noenlunde hel forsvarsfirer og Klaesson har brukt opp tabbekvota tror jeg vi vinner greit!

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Jeg klarer ikke å finne en kamptropp; er den lagt ut?

Krysser fingrene for at Nation er tilbake. Marerittet er om Nation fortsatt er uaktuell samtidig som vi vet at både Ivan og Skaret ble bytta ut på søndag.
    Hvis Osame er fit så er det bare å få han inn. Vi trenger mer kreativitet.

Og så får vi gjøre ting enkelt og gå for skudd før vi har tråkla oss helt inn på 10 meter...

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    For en fest det blir i dag! Sola skinner over Enga og vi kan endelig slippe inn over 500 tilskuere. Jeg er vel neppe den eneste som nervøst sjekker mobilen nå fram mot klokka 12 i håp om at en kampbilett skal tikke inn. Bord på Øst er i hvert fall booka. Fagermo mot gamle elever har ikke bare vært glede. Men i dag snur det. Odd skal ha stor takk for at de slo Glimt, men bortsett fra den kampen har de to uavgjort og to tap på fire kamper, det er ikke avskrekkende. Skal vi tro fantasy er det tynt i forsvaret deres med Ruud og Owsu som tvilsomme. Selv har vi Tollås tilbake i troppen selv om det er tvilsomt om han klarer 90. Sam er vel solgt i følge ryktene så han får vi neppe se, men bortsett fra ørnen og Thiago Holm har vi vel de fleste tilgjengelige.

Får vi endelig se Osame fra start i dag? Finner Udahl tilbake til sine kliniske avslutninger som han var kjent for i fjor. Han putta jo sist da, men svei noen skikkelig feite. Forsetter Dønnum å bære laget og får vi endelig se Layoni på sitt beste?
    Dette er virkelig en kamp vi må vinne, da er vi a poeng med trønderne. Så får vi se hvor mange poeng bodø og molde tar i dag. Førstnevnte møter vi jo på søndag så tar vi full pott i egen hule så er vi enten på skuddhold eller forbi seriemestern fra i fjor. Neste kamp blir nok hakket tøffere enn denne, men gir vi alt i dag og bikker dagens kamp i vår favør så blir det en fest også søndag.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Hvor langt er Odin kommet? Hvis Christensen ikke spiller bra, så hadde det vært moro å se Odin for ham i minst 30 min.

Leave a comment:

• EnsjoRebell
    replied
    Originally posted by Pete View Post

Ikke jeg heller. Kom i intervju med DEF i Dagsavisen. Ivan sliter med pust etter sykdommen tidligere i år?
    Ja, Covid-19 kan gi pasienter plager lenge etter infeksjonen er ferdig. Siden det er en såpass "ny" sykdom vet forskerne ikke alle ettervirkningene enda.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det forsto jeg ikke helt. Fordi han har det, har hatt det eller er redd for å få det?
    Ikke jeg heller. Kom i intervju med DEF i Dagsavisen. Ivan sliter med pust etter sykdommen tidligere i år?

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Nasberg måtte gå ut pga Corona, ikke skade, i kampen mot Viking. DEF regner med at han holder 90 min mot Odd. Stadig nyheter på fronten der gitt.
    Det forsto jeg ikke helt. Fordi han har det, har hatt det eller er redd for å få det?

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Nasberg måtte gå ut pga Corona, ikke skade, i kampen mot Viking. DEF regner med at han holder 90 min mot Odd. Stadig nyheter på fronten der gitt.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by villsvinet View Post
    Starte med Osame? er ikke grunnen til at han blir benka at han er skada?
    Vi har en syltynn tropp og med Nation å kjartanson skada, Adekugbe på landslag, Nesberg og Osame småskada og egentlig bør hviles til de er 100%, så styrer vi fint mot nedre halvdel.
    Grøss og gru blir det til høsten dersom Dønnum, Nesberg og Adekugbe forsvinner. Felix er allerede ute i sommer.
    Layouni og Christensen har vist svært lite til tross for massivt med spilletid, Udahl fortjener flere sjangser og skal ikke dømmes på det lille han har spilt.
    Vi trenger et overgangsvidu det lukter svidd av, skjer ikke det er jeg redd dette blir en fiaskosessong.
    Man vinner ikke medaljer med juniorer, heller ikke kamper i Europa.
    Kan han spille nesten 30 mot Viking, kan han spille 45 + 10 etter pause mot Odd.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Alle med sesongkort - sjekk epost! I tillegg til de 50 som allerede har fått billett, har det i dag blitt åpnet for 550 til. Førstemann til mølla!

Oslo kommunes gledelige gjenåpning i dag medfører mulighet for 600 tilskuere i morgen - men for å få fylt opp, trenger vi sesongkortholdernes oppmerksomhet og hjelp: Meld dere til tjeneste på tribunen!

Leave a comment:

Working...
X