Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Glimt, søndag 20. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg forventer det samme jeg alltid gjør. Tre poeng. Skal legge til at jeg ofte blir skuffet da. Men vi har ikke tapt på forhånd mot noe norsk lag. Minst av alt et lag fra et lite fiskevær nordpå.

Comment

Noen her som vet om det er mulig å skaffe to biletter til matchen, selv uten sesongkort?

Comment

Nå som sesongen er spolert uansett så vil jeg gjerne at fagermo dyrker talentene i klubben. Så lenge vi ikke rykker ned så tror jeg vi kommer til å tjene masse på det i årene som kommer, se heller på dette som en mulighet.
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
          Nå som sesongen er spolert uansett så vil jeg gjerne at fagermo dyrker talentene i klubben. Så lenge vi ikke rykker ned så tror jeg vi kommer til å tjene masse på det i årene som kommer, se heller på dette som en mulighet.
          Hvordan kan du mene at sesongen er spolert? Det er spilt 8 kamper og vi er tre poeng fra tredjeplass. I tillegg er vi med i cup og e-cup. Litt tidlig å kaste inn håndkleet?
          Last edited by Nils_de-Noia; 18.06.2021, 14:46.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Hvordan kan du mene at sesongen er spolert? Det er spilt 8 kamper og vi er tre poeng fra tredjeplass. I tillegg er vi med i cup og e-cup.
            Sesongen er vel langt fra spolert men troppen tilsier kanskje at vi må prioritere serie eller E-cupen? Aron er ute en stund, Osame, Tollås og Ivan hangler. Vi tåler ikke noen særlig fler på kort eller skadeliste. Tør vi kjøre Osame og Ivan maks nå og risikere ett lengre avbrekk når E-cupen starter? Om det er tøft i serien blir E-cupen vesentlig tøffere. Eller skal vi se på årets E-cup som «læring» og håpe på at vi kvalifisere oss til neste år gjennom en 3 plass i år også? Det kan vi fint klare med noen gode signeringer i sommer. Men det må inn minst 3-4 spillere som vi skal treffe rimelig bra på.

Comment

Originally posted by Pete View Post
              Aron er ute en stund.
              Har du hørt noe nytt? Hvor lenge?
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Ok, nå kom det:

https://www.facebook.com/groups/1469...2865682778965/

Godt at det ikke var mer alvorlig.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Har du hørt noe nytt? Hvor lenge?
                  Ryktene sier 6-8 uker.

Comment

Ok, nå kom det:

https://www.facebook.com/groups/1469...2865682778965/

Godt at det ikke var mer alvorlig.
                    Lenken funker ikke, stemmer 6-8 uker?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post

Lenken funker ikke, stemmer 6-8 uker?
                      Indre leddbånd i kneet. De sier kun «noen» uker så det blir fort 6-8 uker ja.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/l...ade-for-donnum

Comment

Er vel litt vanskelig å si. Bør ikke bli noe mer i alle fall. Med god oppfølging kan det nok gå raskere enn seks uker også. Så lenge ingenting er røket så blir det vel mer ett spørsmål om hvor strukket det er.

Comment

Vel, dem sier "noen User med alternativt" trening. Håper det bare er maks 3.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Hvordan kan du mene at sesongen er spolert? Det er spilt 8 kamper og vi er tre poeng fra tredjeplass. I tillegg er vi med i cup og e-cup. Litt tidlig å kaste inn håndkleet?
                            Vel, vi visste alle at 11'eren vår er bra nok til topp 3, men bak der er det mye talent, men lite erfaring. Vi taper sannsynligvis mot glimt og da er det mange poeng opp for et lag som hadde ambisjoner om gull. Vi har ikke stallen som trengs enda og hvis du sammenligner ambisjonene før sesongen med hvordan det blir nå så er sesongen spolert. Vi tåler ikke skader på sentrale spillere så derfor mener jeg at den er spolert ift. målsetting og at vi skal utnytte det til vår fordel med å gi alle talentene masse spilletid.
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Nei, og det gjorde nok de som klaget mest heller ikke. For det var ingen av dem som ønsket at han ble benket pga. skade. Noen ganger har noen godt av litt hvile hvis dem kommer inn i en gate det ikke ser ut til å være en vei ut av. Å påstå at kritikere godter seg nå, er å tillegge folk meninger dem ikke har, og det er så dustete at det faller på egen urimelighet. STOP being a cunt!!!
                              Hvem har ønsket han benka grunnet skade da? Et tips, les før du poster og agerer som en 12-åring.
                              Det er INGEN som ønsker skade på spillere, selv ikke på andre konkurrerende lag. Alle ønsker å spille mot de beste, og vinne - så enkelt er det. Vi supportere ønsker det samme.
                              Dessuten har innbyttere en magisk trang til å score mot oss.

Men jeg kan ta det med teskje for trangsynte lesere: Når nå Dønnum er ute med skade, kan de som mener han burde blitt benka, se hvordan vi som lag spiller uten.

Bare så det er sagt, Dønnum har ikke vært i noen "gate" som du snakker om her. Vært vår klart beste spiller så langt. At de rundt han ikke er like gode er helt åpenbart, og det gagner ikke akkurat Dønnum.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Jepp View Post

Vel, vi visste alle at 11'eren vår er bra nok til topp 3, men bak der er det mye talent, men lite erfaring. Vi taper sannsynligvis mot glimt og da er det mange poeng opp for et lag som hadde ambisjoner om gull. Vi har ikke stallen som trengs enda og hvis du sammenligner ambisjonene før sesongen med hvordan det blir nå så er sesongen spolert. Vi tåler ikke skader på sentrale spillere så derfor mener jeg at den er spolert ift. målsetting og at vi skal utnytte det til vår fordel med å gi alle talentene masse spilletid.
                                Er det ikke nettopp 11'eren som har svikta da?
                                Layouni har vært svak, Kjartanson enda svakere. Osame har vært dårligere enn i fjor, det samme har bjørdal og Næsberg. Christensen har heller ikke innfridd, så jeg synns det er merkelig å si det er troppen som er problemet.

Comment

Working...
                                X