Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Glimt, søndag 20. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fjerdedommeren burde byttes ut mot den talentløse linjedommeren. Har han veddet på Bodø/Glimt?

Comment

Linjisen har luggen i øya. Ellers er vi strålende. Sjokkerende dårlig vinking.

Comment

Originally posted by Robban65 View Post
        Seriøst dere som er mot VAR, nå er det tredje kampen på rad vi får dommeravgjørelser mot oss.
        Det er bare å innføre VAR med en gang, er så lei. Men en jævlig bra første av oss

Comment

Den linjedommeren VAR ikke bra
          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Robban65 View Post
            Seriøst dere som er mot VAR, nå er det tredje kampen på rad vi får dommeravgjørelser mot oss.
            Men hvem som drar fordel av det vil variere. Over tid vil vi både få feil for og imot. Mener fortsatt at menneskelige feil er bedre enn å stykke opp kamper.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Men hvem som drar fordel av det vil variere. Over tid vil vi både få feil for og imot. Mener fortsatt at menneskelige feil er bedre enn å stykke opp kamper.
              Det er her jeg er uenig, trenger ikke stykke opp denne kampen med VAR, bare å dømme mål, ferdig snakka

Comment

Vi sliter med å score og så får vi den mot oss.. faen altså.. VAR kan ikke komme fort nok.

uansett; vi har vært best. Få første målet etter pause nå..

Comment

Ja, det er rett og slett sjokkerende at NøFF stiller med så dårlig kompetanse på linjen. En feil, ok, alle kan ha en dårlig dag. Men to?? Og begge veldig klare.
                  Årsbeste med god margin så langt. Mange er veldig gode. Bjørdal, Osame, Layouni, Sam... Mangler bare målet. Jeg liker at vi dominerer midtbanen. De får ikke rom til å spille. Så skaper vi mange sjanser.
                  Men vi er Enga. You never know what you're gonna get. Og det er en av grunnene til at jeg har elsket denne klubben siden 1982 og jeg var Pål Jakobsen på løkka.

Comment

Begynner jo bare å bli komisk dette. Frarøvet 5 poeng av dommerne i de to siste kampene. Frarøve oss 2-3 poeng i dag også? Er vel like greit når man først er i gang

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det vil gå mange måneder, om ikke år, før dommertabbene mot oss bare den siste uka, blir utlignet. Og da forutsetter du at dommerne er nøytrale.

Comment

Nå fikk jeg bare fulgt med med et halvt øye de første 30 minuttene, men kan det stemme at det var fire feilaktige offsideavgjørelser mot oss? Hvorav en potensielt matchavgjørende (for tredje kamp på rad).

Vålerenga har aldri vært et lag som går i pluss på dommeravgjørelsene.
                        «Det jevner seg ut i løpet av en sesong.» - myte og pisspreik.

Den siste uka er vi sannsynligvis fradømt fem poeng.
                        Gi meg VAR nå!
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Flem View Post

Nå får jo trolla som mente Dønnum fortjente en plass på benken i en eller flere kamper, se hvordan det er uten.
                          Eller syns jeg som jeg har mistenkt en stund at vi er som lag mer farlig når ikke Dønnum spiller. Går raskere i angrep og ting blir mer uforutsigbart.

En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Regner med at denne linjedommeren gjør noen justeringer i pausen og heller holder flagget nede ved et par offsidesituasjoner i annen omgang...

Comment

Dommeren - og assistentdommerne - får vi ikke gjort noe med

Men det får VAR...

VAR til Eliteserien NÅ

Comment

Originally posted by bengt View Post
                                Fjerdedommeren burde byttes ut mot den talentløse linjedommeren. Har han veddet på Bodø/Glimt?
                                Han er sikkert ikke så dum at han har gjort det selv, men er vel en kamerat av han som har gjort det. Vennetjeneste fra linjedommeren da vet du

Comment

Working...
                                X