Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Glimt, søndag 20. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Flem View Post

Hvem har ønsket han benka grunnet skade da? Et tips, les før du poster og agerer som en 12-åring.
    Det er INGEN som ønsker skade på spillere, selv ikke på andre konkurrerende lag. Alle ønsker å spille mot de beste, og vinne - så enkelt er det. Vi supportere ønsker det samme.
    Dessuten har innbyttere en magisk trang til å score mot oss.

Men jeg kan ta det med teskje for trangsynte lesere: Når nå Dønnum er ute med skade, kan de som mener han burde blitt benka, se hvordan vi som lag spiller uten.

Bare så det er sagt, Dønnum har ikke vært i noen "gate" som du snakker om her. Vært vår klart beste spiller så langt. At de rundt han ikke er like gode er helt åpenbart, og det gagner ikke akkurat Dønnum.
    Ok, med fare for å bli beskyldt for å tillegge DEG meninger her, må jeg bare referere til hva du skrev UTENOM det vi "trangsynte 16 års agerende" ikke forsto. "Dere troll", er såpass negativt ladet at det er helt innafor å lese mellom linjene noe som: "nå godter dere dere vel". Faktum er at jeg ikke kan huske om jeg selv har sagt "nå trenger han å begynne på benken", men var enig med flere som syntes at han dro ned tempoet i noen kamper. F eks. blir det snakket om her HVORDAN skal vi bryte ned lag som legger seg dypt? 9 av 10 eliteserie trenere vil si; høyt balltempo. Da nytter det ikke å prøve å drible seg inn til 5 meter. Kuult å se på, men ikke effektivt. Så når folk skriver i affeksjon; nå må han benkes, så kommer det nok som en reaksjon på nok et balltap og ikke bruk av overlapp.

Når det er sagt, så håper jeg vi kan fortsette å diskutere Dønnum og andre, uten å bli kallt for troll. Og for the record; jeg tror vi hadde vunnet hadde vi bytta inn Dønnum istedet for Jatta på slutten der.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Veldig imponert over VIF igår, og det uten Dønnum.
      Sam var veldig bra, men Bjørdal igår da.. Helt rå! Viste ikke bare fysikk og innsats denne gangen, men også fine tekniske detaljer.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post

Den jinxa du bra...
        Sorry. Min feil.

Comment

• Liker ikke å ta feil, bortsett fra når Enga leverer langt over mine forventninger…

I går tok vi rett og slett skikkelig initiativ fra start og midtbanen, gjorde en formidabel jobb i å hindre Glimts midtbane, til rask forflytning av ball, i retning vårt mål. I tillegg synes jeg forsvaret brukte langt førre touch på ball, enn vi er vant til (nye på direkten). Og Bjørdal var «outstanding» og la ned en formidabel innsats. Synd han ikke forstod at keeper var langt ute da han fikk ballen på snaut 16 meter…

Ingen tvil om at Enga trives adskillig bedre mot spillende lag, men vi har allikevel enn jobb å gjøre, mot avtatt dårligere motstand som ligger lavt og satser på kontringer. Kan ikke avgi flere poeng i den tupé matcher, som jo utgjør flertallet ila en sesong.
          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Veldig imponert over VIF igår, og det uten Dønnum.
            Sam var veldig bra, men Bjørdal igår da.. Helt rå! Viste ikke bare fysikk og innsats denne gangen, men også fine tekniske detaljer.
            Henrik var Konge!!!
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
            X