Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga, torsdag 24. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Åååå det var deilig. Men skjønner ikke hvorfor vi ikke skyter. Mot. Mål. Fra. Distanse.
    Godt å ta denne
    Når det er sagt, synes jeg at vi spiller bedre fotball i år enn vi har gjort på mange år. Og det er mer plan framover, men det mangler litt sting foran mål.

Comment

• Nei, Christensen er ingen kant, og vi evner jo ikke å bruke layouni, gutta nekter jo å slå i bakrom på han, ser jo og forstår at han begynner å bli frustrert. Nok om det, vi må ha forsterkninger både her og der, sam og felix ut neste nå så, da er vi riiiiimelig tynt besatt vil jeg si, hva er det Fagermo driver med egentlig

Comment

• Fikk bare sett siste kvarter idag, men åpenbart nok. Endelig en kamp hvor vi ikke får dommeravgjørelsene mot oss!

Utrolig kult også at Jatta får sin første scoring. Håper det utløser noe bra i ham, for han har virka svak i tidligere kamper.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
          Nei, Christensen er ingen kant, og vi evner jo ikke å bruke layouni, gutta nekter jo å slå i bakrom på han, ser jo og forstår at han begynner å bli frustrert. Nok om det, vi må ha forsterkninger både her og der, sam og felix ut neste nå så, da er vi riiiiimelig tynt besatt vil jeg si, hva er det Fagermo driver med egentlig
          De eneste gangene du kommenterer er for å klage. Er du egentlig VIF-supporter? Vi vinner 0-2! Sjekk statistikken mot Stabæk på Nadderud.

Comment

• Jeg husker en gang på 90 tallet at jeg vedda at vi skulle vinne 0-2 på nadderud, det gjorde vi. Dette var like digg
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Dette var en lettelse.
              Etter utvisningen så sa jeg ifra til kompisen min at vi kom til å score i det 85. minutt.
              Sånn som vi presset dem i lange perioder så var det dømt til å komme store sjanser på slutten da Stabæk-spillerne ble slitne. Og jeg hadde heldigvis rett.

Ikke den beste kampen, men vi slapp ikke til noen ting i mot. Og vi gjorde jobben. Det er det viktigste!!

3 deilige poeng!!!
              ​​​​​​

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                Jeg husker en gang på 90 tallet at jeg vedda at vi skulle vinne 0-2 på nadderud, det gjorde vi. Dette var like digg
                Jeg vedda en øl på at vi kom til å score etter 85 minutter.
                Fikk likevel ikke pils fordi han mener at jeg bomma med ett minutt. "Du sa i det åttifemte minutt, og vi var i det åttisjette minuttet!"

Skal i hvertfall ikke spandere på han igjen... På en stund

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                  Jeg husker en gang på 90 tallet at jeg vedda at vi skulle vinne 0-2 på nadderud, det gjorde vi. Dette var like digg
                  Det var du som reiv ned gjerde da?

Comment

• 3 plass nå !!!!
                    Tenkt meg litt om så er det 6 lag med mindre spilte kamper som går forbi med full pott
                    Noen møter sikkert hverandre, så 6-7 plass nå er realistisk.
                    Sjakktrekk ( plan B) og bytte Amor og Saharoi, ble plutselig mere fart.
                    Selv om jeg misliker at Skaret ikke kom inn så må jeg innrømme at Oldrup er en veldig « spillende» midtstopper som vi burde ha i laget.
                    Men vi er med der oppe

Comment

• Originally posted by Doktor I View Post
                      Åååå det var deilig. Men skjønner ikke hvorfor vi ikke skyter. Mot. Mål. Fra. Distanse.
                      Godt å ta denne
                      Når det er sagt, synes jeg at vi spiller bedre fotball i år enn vi har gjort på mange år. Og det er mer plan framover, men det mangler litt sting foran mål.
                      Enig. Vi må, i slike kamper, øve på å skyte fra distanse. Men deilig seier!! Nå får vi muligens nesten samme scenario 1 juli når S08 kommer på besøk.
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                      X