Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norges cupen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Norges cupen 2021

Bare å starte tråden… vi møter LYN i første runde. Kampene i denne runden spilles 24 og 25 juli.

Fint med en liten godbit i første runde! Unggutta får også mulighet for å kjenne på åssen det er å spille derby mot dem.

Får håpe det blir tillatt med en del tilskuere på kampen.
    Elsker Bergen By

Comment

Hvor mange dager er det siden Lyn slo oss sist? #derbyspøkelse

Comment

Originally posted by Morrison View Post
        Hvor mange dager er det siden Lyn slo oss sist? #derbyspøkelse
        4666 dager i følge Matijas Loeb:
        https://twitter.com/pederaas6/status...255103492?s=21

Comment

Midt mellom kampene mot Gent.
          Hadde vært bedre å møte noen hvor vi faktisk kunne stilt B-laget uten å risikere dette spøkelsestullet...

Liin får da bursdag, julaften mv på en gang.
          Dog: i juli har de vel ikke starta serien ennå og bare spilt treningskamper.
          Selv B-laget vårt skal da ta dette.

På den annen side; hvis vi stiller med mange som har hverdag i 2.div så skal de ikke slippe seg mye ned.
          Og det blir 100 % innsats fra FC Pannebånd

Comment

Kampen blir visstnok spilt på Bislett.
            Tipper det blir blodpriser...

Comment

Etter jeg leste er det noen få kamper i år, cupen begynner egentlig ikke før til våren. Så entusiasmen blir deretter.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                Etter jeg leste er det noen få kamper i år, cupen begynner egentlig ikke før til våren. Så entusiasmen blir deretter.
                Er dette NM 2022?

Comment

De legger opp til cupfinale våren/sommeren 2022.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Midt mellom kampene mot Gent.
                    Hadde vært bedre å møte noen hvor vi faktisk kunne stilt B-laget uten å risikere dette spøkelsestullet...

Liin får da bursdag, julaften mv på en gang.
                    Dog: i juli har de vel ikke starta serien ennå og bare spilt treningskamper.
                    Selv B-laget vårt skal da ta dette.

På den annen side; hvis vi stiller med mange som har hverdag i 2.div så skal de ikke slippe seg mye ned.
                    Og det blir 100 % innsats fra FC Pannebånd
                    Huff, dette liker jeg dårlig. Møter skiklubben tre dager etter bortekamp i Belgia, samt at spillerstallen vår er tynnere enn håret til Dag Vidar Hafsås. Frykter dette kan bli en drømmedag for vestkantpakket.

Comment

Originally posted by panzer View Post

Er dette NM 2022?
                      Heretter deles vel årstallet, NM 21/22.

Comment

Da var billettene til kampen mot Lyn ute. Førstemann til mølla: https://lyn1896.ticketco.events/no/n...P0gUkbYIdfmNLE

Comment

Godt vi har bortekampen mot Gent først, om vi har noen som helst realistisk mulighet til å gå videre etter den så må vi velge spillere ut fra målet om å stille så sterkt lag hjemme mot Gent som mulig selv om det øker faren for cup bombe på Bislett. Nå tror jeg vi fint skal kunne ta Lyn selv om vi lar en del spillere hvile hele eller deler av kampen, men isolert sett er det ikke krise å ryke så tidlig i cupen. Ja det vil svi så det synger at det skjer mot Lyn, men da vil vi slippe et så hektisk kampprogram som mange av våre motstandere. Det rare med cupen er at den kun er verdt noe om man vinner. Jeg ryker heller første runde enn i semien. Men lar vi 8 av våre faste spille ca en omgang hver og fyller på med våre beste utfordrere og kanskje en fast spiller eller to som orker hele kampen så må det være mer enn godt nok. Om nødvendig er det verdt å gamble litt med laget i den kampen.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                            Godt vi har bortekampen mot Gent først, om vi har noen som helst realistisk mulighet til å gå videre etter den så må vi velge spillere ut fra målet om å stille så sterkt lag hjemme mot Gent som mulig selv om det øker faren for cup bombe på Bislett. Nå tror jeg vi fint skal kunne ta Lyn selv om vi lar en del spillere hvile hele eller deler av kampen, men isolert sett er det ikke krise å ryke så tidlig i cupen. Ja det vil svi så det synger at det skjer mot Lyn, men da vil vi slippe et så hektisk kampprogram som mange av våre motstandere. Det rare med cupen er at den kun er verdt noe om man vinner. Jeg ryker heller første runde enn i semien. Men lar vi 8 av våre faste spille ca en omgang hver og fyller på med våre beste utfordrere og kanskje en fast spiller eller to som orker hele kampen så må det være mer enn godt nok. Om nødvendig er det verdt å gamble litt med laget i den kampen.
                            Jeg gir blaffen i Conference League så lenge vi vinner over Lyn. Veien til gruppespill i ECL er laaang, og vi er pr. i dag ikke gode nok til å komme dit. Spillerstallen er for tynn.
                            Jeg ofrer ECL mot seier over Lyn uten å blunke, men det er selvfølgelig min personlige mening. Jeg skjønner at andre mener vi bør prioritere ECL.
                            Jeg orker bare ikke tanken på å tape for Lyn. Gjør vi det, og det går enda 50 år før de rykker opp til Eliteserien så vi kan møtes igjen, vil eklingene likevel braute om at vi ikke har slått dem på 50 år.

VIF 2 skal for øvrig spille kamp både 19/7 og 21/7 (gratulerer til NFF), og det kan jo eventuelt påvirke hvor mye unggutta kan spille mot Lyn.
                            For mange utskiftninger på et lag, pluss klassisk undervurdering av motstanderen, har sendt mange ES- og OBOS-lag ut av første runde i cupen.

Comment

Originally posted by Trazan Apansson View Post

Jeg gir blaffen i Conference League så lenge vi vinner over Lyn. Veien til gruppespill i ECL er laaang, og vi er pr. i dag ikke gode nok til å komme dit. Spillerstallen er for tynn.
                              Jeg ofrer ECL mot seier over Lyn uten å blunke, men det er selvfølgelig min personlige mening. Jeg skjønner at andre mener vi bør prioritere ECL.
                              Jeg orker bare ikke tanken på å tape for Lyn. Gjør vi det, og det går enda 50 år før de rykker opp til Eliteserien så vi kan møtes igjen, vil eklingene likevel braute om at vi ikke har slått dem på 50 år.

VIF 2 skal for øvrig spille kamp både 19/7 og 21/7 (gratulerer til NFF), og det kan jo eventuelt påvirke hvor mye unggutta kan spille mot Lyn.
                              For mange utskiftninger på et lag, pluss klassisk undervurdering av motstanderen, har sendt mange ES- og OBOS-lag ut av første runde i cupen.
                              Støttes 100%

Foruten om Lillestrøm-matchene, så er Cup-kampen mot Lyn årets viktigste.
                              Husker vi slo de på Bislett for et par år siden? Da var faktisk Lyn det beste laget gjennom store deler av kampen og var nære å vinne. Jeg mener vi vant bare 2-1.
                              Kan i hvert fall huske at Chima Anene scoret ett av målene.
                              Han har forøvrig i ettertid vært innom både Nord Makedonia og Kazakhstan. Det siste jeg så fra han, så spilte han i Danmark.

Må ta denne kampen på alvor og stille nesten toppet lag, mener nå jeg. Uavhengig av kampbelastning fra Europa.

Comment

Working...
                              X