Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norges cupen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Veldig gode i halvannet år. Så har vi vært svake i et par måneder.
    og det er nok til å miste trua? Jævla medgangssupporter
    Når Fagermo overhodet ikke lærer av feilene han gjør men gjentar det samme gang på gang er det fort gjort å miste trua.

Comment

Veldig gode i halvannet år. Så har vi vært svake i et par måneder.
      og det er nok til å miste trua? Jævla medgangssupporter
      Nei, det har ingenting med det å gjøre, men med prioriteringene han gjør med Kjartansson og Layouni. Jeg har også mistet mye av troen på det DEF bedriver ikveld, pluss det elendige overgangsvinduet i sommer. Du ser vel hvor vi er på vei hen?
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Oldrup Jensen har vært fullstendig katastrofe i høst. Mangler helt tempo og spiller sjeldent medspillerne sine gode. Blir utrolig mye ballwatching. I forsvar har han ingenting å gjøre.

Kjartansson viser seg å være Moa 2.0. God i noen kamper etter returen, skadet og deretter en skygge av seg selv til det hele er over. Vanlig Vålerenga-kjøp det.
        Hva Udahl har gjort galt kan man lure på men intensiteten i spillet hans har vært savnet siden han ble benket i sommer for Jatta (hva har han egentlig vist).

Greia er at alle ser at Jatta er et talent men han skal ikke spille så mye som han gjør.Alle ser at Kjartansson er god på sitt beste men han er ikke i nærheten nå. Alle ser at Layouni ikke funker. I tillegg kjøpes det inn en ny venstreback (som i seg selv ikke er halvgæern), men som ikke kjenner klubben i det hele tatt og trenger tid. Han hever ikke laget. Det hentes inn en danske på lån som tar unødvendig spilletid fra andre spillere. Det er så mye rart som har skjedd i sommer. Fra sportssjefen og Fagermo.

Fagermo har virkelig vist at han kan bryte ned enhver spiller med latterlig spillerlogistikk. Han må virkelig skjerpe seg for trenergjerningen hans får seg en skikkelig brist her.

Ingebrigtsen gjør ingenting som ikke mannen i gata kunne klart. Hvorfor bruker man ikke ekstra kroner på èn skikkelig god spiller framfor to-tre 26-åringer som har bevist i flere år at de ikke styrker noen lag. Nå har vi handlet stallfyll og flere er ganske gamle. Det må rett og slett renses opp skikkelig og Ingebrigtsen er definitivt ikke rette mann. Og Fagermo har litt å bevise han også for dette stinker.
        Last edited by thorstein; 22.09.2021, 19:46. Reason: Skrivefeil som er rettet opp.
        Man må delta for å vinne

Comment

• Og rødt til Osame, ja.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Nei, det har ingenting med det å gjøre, men med prioriteringene han gjør med Kjartansson og Layouni. Jeg har også mistet mye av troen på det DEF bedriver ikveld, pluss det elendige overgangsvinduet i sommer. Du ser vel hvor vi er på vei hen?
            Du tror det er Fagermo sin skyld at overgangsvinduet ble som det ble. Tro om igjen

Comment

• Er så lei. Vi klapper sammen hver gang en profil forsvinner. Samme gamle leksa.

Tror Vålerenga bør investere i psykologer. For dette sitter i huet!

ps: Da må vel Sahraoui stå over mot Glimt også da?

Det kan bli stygt i helgen!
              VAR, nei takk!

Comment

• Ryker osame i serien nå? Eller bare i køppen til neste år?

Comment

• Savner Finne jeg, hadde hatt plass til han på høyrekanten (så han for Brann nå i helgen, storspilte) så Osame kunne hatt vesntrekanten sin igjen.
                  Og når jeg ser denne kampen savner jeg Lekven også. Han er bedre på midtbanen til Odd enn både Oldrup og Tobias er på vår. (jada, han er litt stopper han også)
                  For de som kan styre sitt eget lag:
                  vif.managerleague.com

Comment

• Jeg har sittet rolig i båten lenge, men jeg må si at jeg ikke skjønner bæret av at Udahl ikke får starte, at Brage ikke blir brukt som stopper (når andre går ut) og at det hadde vært digg med en rask og offensiv stopper ala Kolo traore som jeg så en filmsnutt med i dag (men bare en solid panzer-aktig Wæhler-type hadde gjort seg, om det var opp til meg).
                    Last edited by Doktor I; 22.09.2021, 20:14.

Comment

Du tror det er Fagermo sin skyld at overgangsvinduet ble som det ble. Tro om igjen
                      Det er jo nettopp hva det er, Fagermo og Ingebrigtsen er de ansvarlige for spillerlogistikken, eller hva?
                      Du må ikke tro at "ingen" ville til klubben, og hvis så er tilfelle, er problemet større med de 2 nevnte enn jeg trodde.
                      En rekke spillere ville styrka laget vårt, spillere fra Skandinavia. Men her ble det satsa alt på en eller to spillere, som ikke ville hit - og dett var dett.

Det er ene og alene de 2 sin feil at vi ikke har sondert markedet bedre.
                      Jeg er stor fan av at vi skulle satse på våre unge stoppere, bak Tollås og Nasberg. Men når de "aldri" får spille, vitner det om at Fagermo ikke vil bruke dem. Hvorfor ble det da sagt at vi ikke trengte stoppere?

Nei jeg kjenner jeg begynner å bli lei selv, og bare tenk deg hvordan en rekke spillere føler, når Fagermo priorterer å rokkere på en viss stamme, istedenfor å bruke spillere i korrekt posisjon?
                      Så legger vi til at Thomsen ble henta inn for å styrke treningshverdagen. Det var iallefall det Fagermo sa, men han blir prioritert foran våre talenter, som Fagermo tidligere har sagt skulle få sjansen.

Nei dette er bra flaut.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Noen må rydde i denne klubben, Reka tilbake hadde vært tingen spør du meg, men det skjer ikke

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                          Men her ble det satsa alt på en eller to spillere, som ikke ville hit - og dett var dett.
                          Nei, det er ikke riktig uansett om det gjentas. Vi har vel lagt inn bud på minst 4, og en av de ville absolutt til oss, men fikk ikke gå.

Men når det er sagt, så er jeg ganske enig med resten av det du skriver.
                          Ubegripelig at ikke Udahl starter.
                          Ubegripelig at ikke Brage kommer inn når Ivan går ut.
                          Ubegripelig at Oldrup trekkes ned som stopper.
                          Ubegripelig at Tobias skal styre midtbanen dypt sentralt.
                          Ubegripelig at ikke Osame får venstrekanten sin.

Hva f.... er det som foregår ??
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by thorstein View Post
                            …….
                            Kjartansson viser seg å være Moa 2.0. God i noen kamper etter returen, skadet og deretter en skygge av seg selv til det hele er over. Vanlig Vålerenga-kjøp det.
                            ​​​​​​…….
                            Tør å påstå at mangelen på Dønnum på høyre og Sahraoui på venstre har mye å si. Kjartansson var meget god med de rundt seg. Ditto dårlig når alt er snudd på hodet. Fagermo kan skylde på seg selv!

Sahraoui er best som venstre innoverkant, hvis han absolutt skal spille på vingen. Ellers er han en 10er. Han er ingen høyrekant, eller indreløper som Fagermo insisterer på. Og Layouni må kanskje være tidenes bomkjøp sett opp mot investering. En stor strek i regninga for Fagermo der!

Og så har du utfrysingen av Udahl som jeg ikke skjønner noen verdens ting av.

At Jatta spiller nå og da skjønner jeg for øvrig meget godt! Stort talent!

Hele sesongen kan godt bare avsluttes nå, slik at Fagermo kan bruke et overgangsvindu til på å rette opp i sine egne feil.

VAR, nei takk!

Comment

• Originally posted by Trasskuken View Post
                              Ryker osame i serien nå? Eller bare i køppen til neste år?
                              Jeg mener at man tar med deg kortene inn i serien i Norge. I utlandet, England, mener jeg det ikke er slik.

Arrester meg gjerne!

Så det betyr etter all sannsynlighet at han må stå over i Bodø.
                              VAR, nei takk!

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Det er jo nettopp hva det er, Fagermo og Ingebrigtsen er de ansvarlige for spillerlogistikken, eller hva?
                                Du må ikke tro at "ingen" ville til klubben, og hvis så er tilfelle, er problemet større med de 2 nevnte enn jeg trodde.
                                En rekke spillere ville styrka laget vårt, spillere fra Skandinavia. Men her ble det satsa alt på en eller to spillere, som ikke ville hit - og dett var dett.

Det er ene og alene de 2 sin feil at vi ikke har sondert markedet bedre.
                                Jeg er stor fan av at vi skulle satse på våre unge stoppere, bak Tollås og Nasberg. Men når de "aldri" får spille, vitner det om at Fagermo ikke vil bruke dem. Hvorfor ble det da sagt at vi ikke trengte stoppere?

Nei jeg kjenner jeg begynner å bli lei selv, og bare tenk deg hvordan en rekke spillere føler, når Fagermo priorterer å rokkere på en viss stamme, istedenfor å bruke spillere i korrekt posisjon?
                                Så legger vi til at Thomsen ble henta inn for å styrke treningshverdagen. Det var iallefall det Fagermo sa, men han blir prioritert foran våre talenter, som Fagermo tidligere har sagt skulle få sjansen.

Nei dette er bra flaut.
                                Situasjonen er nok mye mer sammensatt enn som så.

Men jeg kan trekke en parallell til 2010, da det ble valgt en strategi om å ha en ung stall med lokale spillere. Den gang fungerte det bra, selv etter at vi solgte Moa midt i sesongen.

Denne gangen gikk det bra, helt til vi solgte Dønnum og to andre nøkkelspillere. Da greide vi ikke lenger å bikke kampene våres vei og vi fikk mange uavgjort-kamper. Nå i det siste også tap. Sånn er det dessverre.
                                Tror nok ikke det lureste er å kaste bort hele prosjektet etter en liten nedtur.

Hvem vil du heller ha inn for å erstatte sportssjef og trener?

Comment

Working...
                                X