Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norges cupen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Biletter i boks, så da er det bare test igjen så er jeg klar for kamp. 24 år og 14 dager siden cup kampen mot Brann på Bislett. Fikk med meg den og påfølgende kamp mot Sogndal. Vi hentet hjem kong Haralds Pokal . Satser på reprise i cupen 21/22.

Comment

Er spent på hvem som stiller til kamp på Bislett.
      Et LAG som tar motstanderen på alvor? Eller enkeltspillere som synes litt synd på seg selv, og tenker at dette er ikke Europa-cup, men en breddeklubb?
      Skummelt........

Comment

10. juli 1997 møtte Vålerenga Brann på Bislett til fjerde runde i cupen. Brann var et bra lag på den tida og naturlige favoritter, men vi sto med tolv strake seire. Interessen var eksplosiv. Offisielt var det 17.993 inne på Bislett, da brannvesenet hadde satt grensa på 18.000. Men i virkeligheten tror jeg det var nærmere 23.000. Folk sto som sild i tønne i de enorme svingene. Vålerenga rundspilte Brann og vant 3-0 i sommersola.

Comment

Bare å prioritere cupen nå. Hjemmekampen mot Gent er bare å glemme uansett...

Comment

Noen som vet om det er tv-dekning?
            (om det er lov å spørre om)

Comment

Originally posted by Doktor I View Post
              Noen som vet om det er tv-dekning?
              (om det er lov å spørre om)
              NRK sender Lyn - VIF. Samt kampene til RBK og S08.

Comment

Originally posted by Trazan Apansson View Post

NRK sender Lyn - VIF. Samt kampene til RBK og S08.
                De øvrige kampene går på Direktesport (samme som treningskampene tidligere)

Comment

Originally posted by kimo View Post
                  10. juli 1997 møtte Vålerenga Brann på Bislett til fjerde runde i cupen. Brann var et bra lag på den tida og naturlige favoritter, men vi sto med tolv strake seire. Interessen var eksplosiv. Offisielt var det 17.993 inne på Bislett, da brannvesenet hadde satt grensa på 18.000. Men i virkeligheten tror jeg det var nærmere 23.000. Folk sto som sild i tønne i de enorme svingene. Vålerenga rundspilte Brann og vant 3-0 i sommersola.
                  En av mine bedre minner, det var et fantastisk morsomt år som ble kronet med cupgull. Jeg sto i svingen med onkelen min som ikke er spesielt begeistret for store folkemengder. Der var det trangt

Comment

Originally posted by Goliat View Post

En av mine bedre minner, det var et fantastisk morsomt år som ble kronet med cupgull. Jeg sto i svingen med onkelen min som ikke er spesielt begeistret for store folkemengder. Der var det trangt
                    Trangt var det også på Bislett i omkampen mot Mo i 1980. Ble cupgull det året også. Klubbens første.
                    Det er mange gode minner fra lekegrinda på vestkanten :-)

Comment

Originally posted by Pete View Post
                      De øvrige kampene går på Direktesport (samme som treningskampene tidligere)
                      Bra det går på tv så vi kan spole tilbake. Det var et savn mot Gent. Blant annet så jeg ikke at det ene målet var offside før de hadde en oppsummering i pausen.

Comment

Trangt var det også på Bislett i omkampen mot Mo i 1980. Ble cupgull det året også. Klubbens første.
                        Kan ikke huske Bislet var ødelagt av friidrettsbanen på 80 tallet, eller husker jeg feil? Det skulle vært forbudt å ha løpebaner rundt en fotballbane, tragisk at UEFA godtok det i EM.

Comment

Osame, Christian og faktisk Thiago. Denne kampen må dere begge være villige dere villige til å akseptere korsbåndsskade for å vinne.
                          Kampen SKAL vinnes, eller så kan dere ikke bruke denne sangen lenger:
                          h6https://www.facebook.com/watch/?exti...5686465477949854779498

Der setter vi grensa, drep dem Enga!
                          MVH
                          11 korsbånds operasjoner, i gamle dager.

Driter i elite serien plassering i år, men taper vi for Liin, det greier jeg ikke.

Gjør det for meg, og alle andre som er glad i Enga, Vinn eller død!
                          Last edited by ForesttGump; 24.07.2021, 07:03.

Comment

Originally posted by bengt View Post

Kan ikke huske Bislet var ødelagt av friidrettsbanen på 80 tallet, eller husker jeg feil? Det skulle vært forbudt å ha løpebaner rundt en fotballbane, tragisk at UEFA godtok det i EM.
                            Jo, det har alltid vært løpebaner rundt Bislett.
                            Til glede for de som er glade i friidrett og skøyteløp, og til irritasjon for oss fotballsupportere.

Comment

Originally posted by bengt View Post

Tror det var bare 8 baner mot 10 idag. (Uten at det har så mye å si)

Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Der var jeg, på Store stå

Comment

Working...
                                X