Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norges cupen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Snytt for straffe nok en gang i år men full kontroll

Comment

Ingen grunn til angst.
      Gimme hope johanna

Comment

Moro med by-derby igjen! Synd at dommeren har lagt lista kunstig høyt og med litt ekstra vekt på den ene sida.
        Veldig gøy å se Odin! Har fint driv, tyngdepunkt og vendinger - må få flere sjanser i Eliteserien!

Comment

Sett 3-0 så er det definitivt spikeren i kista også kan DEF hive innpå flere av unggutta på benken

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
            Dumt av Lyn å bruke bluss. Får de bot, går de konk igjen.
            Den bota kommer garantert. Jeg støtter bluss på tribunen, men liker ikke at de kaster det ut på banen. Det er unødvendig og gir bare NøFF argumenter for fortsatt forbud.

Comment

Hørte at speaker på stadion henvendte seg til supporterne og ba om slutt på å kaste ting inn på banen. Er det noen av våre eller Lyns supportere som deltar i kretsmesterskap i idiot?

Comment

Originally posted by Krolla View Post
                Hørte at speaker på stadion henvendte seg til supporterne og ba om slutt på å kaste ting inn på banen. Er det noen av våre eller Lyns supportere som deltar i kretsmesterskap i idiot?
                Tror våre er i svingen. Det er veldig langt til banen, vet ikke om de rekker fram med noe kast.

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
                  Dumt av Lyn å bruke bluss. Får de bot, går de konk igjen.
                  De får bare i størrelse 5-10k siden de har så liten økonomi, så det har vel pannebånd-ligaen råd til å dekke for klubben.

Comment

Jeg hadde spottet Nr 2 som en Lyn-spiller fra en mils avstand.
                    Mer solariumsbrun enn Dag Otto Lauritzen, hårbånd, bleika hår og ser ut som en bortskjemt drittunge med et høyt champagne-forbruk

Comment

Oscar Opsahl målgivende og gode relasjoner med Osame.
                      Han vil bli riktig god når han får nok spilletid.
                      Gimme hope johanna

Comment

heh, 4 stang ut...

Comment

Oscar Opsahl var meget god idag, det samme med Skaret. Jeg ser ikke noe tap i å miste Ivan og Adekugbe her. Greit vi ikke møtte motstand, men gutta viser meget god fotballforståelse og har mange involveringer.
                          Jeg skal også være så ærlig å innrømme at jeg tok feil angående Udahl. Igjen, vi møter et drittlag, men for en spiss dette vil bli med tia. Jobber som en tulling kampen igjennom, nok en gang. Viser stor spillerforståelse og har flere avslutninger av klasse som normalt hadde gått inn.
                          Er ikke veldig bekymra for framtiden nei.

Legg til at gutta som kommer inn de siste 20 viser god ballkontroll, og leker litt med Preben og gjengen mot slutten, herlig!
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Rino View Post

Må da være mulig å bruke et noe mer voksent språk?
                            Ja, det er mulig.
                            Jeg var dog av den oppfatning at folk her inne på forumet, som på ukentlig basis synger om drikking, urinering, puling, horer, vold, drap, incest og skjending av dyr, hadde hørt det meste, og ikke tok seg nær av k-ordet. Men beklager. Jeg skal ikke gjøre det igjen.

Comment

Gutta kom, spilte og vant.
                              Plankekjøring. Full kontroll. Tydelig divisjonsforskjell. Bra treningsøkt.

Preben kommer garantert til å bable om såkalt tribunekamp. Men Preben feira jul, 17.mai, nyttårsaften, bursdag, bryllup og første gang han hadde god sex; alt på en gang.
                              Vi spilte 1. runde i cupen...

Comment

Hei, vi vant på gress! fremgang

Comment

Working...
                                X